9-Б(група 1)

 Дистанційне навчання 2023- 2024


18.04.2024

Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.

Приєднуйтесь за посиланням:

https://meet.google.com/owu-zhqa-sqt

Початок заняття о 12.30

Якщо не вдалося приєднатися, працюєте самостійно.

1) https://www.liveworksheets.com/c?a=s&t=h72t679sp9x&sr=n&l=uv&i=ncfnz&r=lc&f=dzdczcuo&ms=uz&cd=pw35z134ph4mlxylkelgakngnkgkxjxg&mw=hs

2) https://www.liveworksheets.com/c?a=s&t=h72t679sp9x&sr=n&l=gr&i=tufxto&r=ry&f=dzdczcuo&ms=uz&cd=pw35z134ph4mlbszxemzjsingnkgkxjxg&mw=hs

Повторіть все, що вивчили по темі "Об'єднане Королівство" і пройдіть тестування на платформі "На урок" до 22.00

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9131883



08.02.2024

Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.

1. опрацювати вправу 5, стор. 139-141 (всі завдання)

2. вправа 1, стор. 145 (усно)

3. пройти тестування на платформі "На урок" за посиланням:

     https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3354494

        Завдання необхідно виконати до  10 лютого 22:00

4. пройти тестування на платформі "Всеосвіта"(хто досі цього не зробив)

5. Розповідь про Корольова

05.02.2024

Доброго ранку. Запрошую всіх на онлайн урок.

Приєднуйтесь за посиланням:

https://meet.google.com/dfz-ictg-yxt

Початок заняття о 8:30.

Будьте готові розказувати про Корольова.

Якщо не вдалося приєднатися, працюєте самостійно.

1. вправа 9, стор. 136 (письмово)

2. вправи 1,2, стор. 136, 137 (усно)

3. Домашнє завдання: вправа 5, стор.139, 140 (читати і перекладати)


01.02.2024

Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.

1. Виконайте усно вправи 6, 7, 8 на сторінках 134-136.

2. Повторіть правила вживання та побудови речень у пасивному стані (сторінки 130,131 підручника)

3. Пройдіть тестування на платформі "Всеосвіта".

     Посилання на тест знайдете в електронному щоденнику.

4. Не забувайте про переказ тексту про С.П. Корольова. Це буде на               вівторок, 6 лютого.

28.11.2023
Доброго ранку.
Сьогодні працюєте самостійно.
Тема уроку: "Вибір професії"
1. стор.84,85 - виписати нові слова з перекладом і вивчити їх
2. виконати вправи у підручнику:
     впр.1, стор. 83-85 - читати і перекладати
     впр. 2, стор. 85-86 - письмово
     впр. 3, стор. 86 - усно
     впр. 4, стор. 86 - письмово  
































































































































































17.04.2023

The United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland








01.03.2023
Доброго ранку. На випадок дистанційного навчання.
Запрошую на онлайн урок. початок заняття о 10.30
Приєднуйтесь за посиланням:

Умовні речення.
1)

2)

3)


24.02.2023
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
Тема уроку:"Проблеми екології"
1. стор.153 - нові слова записати в словники
2. вправи 1 (стор. 152), 4,5 (стор. 154,155) - усно
3. виконайте завдання за посиланням:


4. Домашнє завдання: переказ тексту вправи 4 (стор. 147-149)

22.02.2023

Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.

Тема уроку: Екологічні катастрофи. Парниковий ефект.
1. Виконайте усно вправи 6,7, 9 на стор. 150-152
2. виконайте завдання за посиланням:


3. вчіть розповідь про проблеми навколишнього середовища


17.12.2022
Добрий вечір. Через ситуацію, що склалася вчора, 
пропоную виконати контрольну роботу з письма у формі 
тестування на платформі "На урок".
1. повторіть вивчену лексику ( теми:особистість, телебачення та інтернет, професії)
2. повторіть вивчену граматику (минулі часи, герундій, відносні займенники)
3. пройдіть тестування за посиланням:

Завдання необхідно виконати до  20 грудня 22:00


25.11.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок. 
Початок заняття об 11.30
Приєднуйтесь за посиланням:

Якщо нема можливості підключитися, працюєте самостійно.
1. вправа 1, стор. 90 - усно
2. вправа 2, стор. 91 - письмово
3. вправи 4,5, стор. 91,92 - усно
4. вправа 6, стор. 92 - письмово


21.10.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
1. повторіть лексику і граматику до теми (стор. 27-52)
2. вправа 11, стор. 52 (усно)
3. виконайте завдання за посиланням:

4. не забувайте про розповідь про себе.



14.10.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
Тема уроку:"Молодь та її стиль життя"
 1. вправа 1, стор. 43 (письмово)
 2. вправи 2, 3, стор. 43-46(усно)
 3. вправа 4, стор. 46 (письмово)





12.10.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок. 
Початок заняття о 10.30
Приєднуйтесь за посиланням:

Тема уроку:"Молодіжні клуби"
1. вправа 1, стор. 42 (письмово)
2. намисати оголошення про роботу свого гуртка (спорт. секції, музичної школи) і запросити нових учасників.



03.10.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
Тема уроку:"Молодіжна мода і організації."
1. Нова лексика (стор. 38)
    hostel - гуртожиток,               item - пункт, номер, 
    leather - шкіра,                            message - повідомлення,
   sportwear - спорт. одяг,           spiky - колючий, 
  to provide - забезпечувати,     to revolve - обертатися.
2. вправи: 1 (стор.35), 2(стор. 36,37) - усно
3. вправи: 3,4 (стор. 38) - усно
4. Домашнє завдання: 
       1. вивчити нові слова (стор. 38)
       2. виконати завдання попередніх уроків:

        1. (від 28.09)

       2.(від 30.09)



30.09.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
Тема уроку:"Чому ми різні"
1. стор. 29 - повторити слова
2. вправа 2, стор. 28,29 - читати і перекладати текст.
3. виконайте завдання за посиланням:

Hometask:
вчити слова (стор. 32,33)




28.09.2022

Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 10.40
Приєднуйтесь за посиланням:
Сьогодні працюємо з граматикою. 
1. стор. 32,33









23.09.2022

Пройдіть тестування за посиланням:


Завдання необхідно виконати до  26 вересня 23:00

19.09.2022
Доброго ранку. Запрошую ша онлайн урок.
Початок о 8.40
Приєднуйтесь за посиланням:

Тема уроку:"Автобіографія"
1. вправа1, стор. 24-25
2. вправа2, стор. 26
Домашнє завдання:
Написати в зошиті автобіографію.

16.09.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття об 11.40
Приєднуйтесь за посиланням:

Тема уроку:"Анкета. Про мене"
1. Нові слова(стор. 23)
2. вправи 5,6, стор. 22,23
3. стор.25 (дати відповіді на питання)



Queen Elizabeth II



14.09.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
Тема уроку:"Більше про кожного з нас"
1. Запишіть у словники і вивчіть нові слова (стор. 23)
    повторіть слова на стор. 18
2. вправа 4, стор. 21(усно)
    вправи 5,6, стор. 22,23 (усно)
Домашнє завдання:
   Складіть і запишіть у зошит 5-7 речень про свого друга (подругу).
    Як зразок використайте тексти вправи 5 (стор. 22,23)



09.09.2022

Доброго ранку. 
Сьогодні працюєте самостійно.
Перегляньте відео:

Повторюємо питальні речення.
1. вправа1, стор. 15,16. 
   (уважно прочитайте діалог; заповніть пропуски фразами з рамки на стор.15)
2. вправа 2, стор. 16 (письмово)
    Складіть і запишіть у зошит запитання. Дайте відповіді на  питання. Не забувайте про допоміжні дієслова і їх місце у питальному реченні.







07.09.2022

Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 10.45.
Приєднуйтесь за посиланням:

Тема уроку:"Розвиток граматичних навичок. Герундій"
1. Підручник:   стор. 13
    уважно прочитати правило
    вправа 1, стор. 13 (усно)
    вправа 3, стор. 14(усно)
    вправа 4, стор. 14(письмово)

Домашнє завдання:


05.09.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 8.30.
Приєднуйтесь за посиланням:

1. Люди навколо тебе.
    Нова лексика (стор.7)
    вправи 2-4(стор. 6-8)
2. Розкажіть про себе (за зразком вправи4, стор. 8)
3. Характер людини
     вправи 5,6(стор. 8), 10(стор.11)
Домашнє завдання:





02.09.2022

Доброго ранку. Вітаю всіх з початком нового навчального року. 
Нехай він буде для вас цікавим, успішним і безпечним.

Сьогодні працюєте самостійно.
1. Познайомтеся з підручником.
    вправа 2, стор. 6-7(усно)
    вправа 4, стор. 8 (запишіть речення про себе в зошит, 
                                           будьте готові коротко розказати про себе)
2. Підпишіть зошит (у лінійку) за зразком:
                        English
       ( ваше ім'я та прізвище)
                      Form 9-A
              Shevchenko school 
                       in Mena

До зустрічі!


































































Вітаю всіх на своєму блозі!

З 15 січня працюємо дистанційно. Вся необхідна інформація буде тут. 

На цій сторінці ви знайдете завдання з англійської мови, посилання на потрібні відео і запрошення на конференціїї. 

Буду рада зустрічам з вами. Будьте на зв'язку. До зустрічі!

15.01.2021

Доброго ранку. Вітаю всіх з початком нового семестру.

Починаємо тему "Винаходи і відкриття"

Нові слова знайдете на сторінках 120, 126, 127. (Vocabulary box)

Їх необхідно вивчити і знати.

Виконати вправу 7 на сторінках 121-123(усно) і вправу 3, стор. 125 (а - усно, b - письмово)

Узошитах не забудьте написати дату (Friday, the fifteenth of January)

Бажаю успіху.

18.01.2021

Доброго ранку. Сьогодні тема нашого заняття - Пасивний стан дієслів.

На сьогодні заплановано заняття он-лайн, тому переходимо за посиланням і налаштовуємося на конференцію. 

Svitlana Illyashyk приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Passive Voice

Время: 18 янв. 2021 09:30 AM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/5626934869?pwd=MlJJMTg5THJKZkwzUkxMblRUd0RDdz09

Идентификатор конференции: 562 693 4869

Код доступа: 3m35jj

Якщо не встигли, чи не змогли підкючитися до конференції, пропоную переглянути відео за посиланням:


Ви згадали, що у реченнях з пасивним станом головне - дія, а не її виконавець.
Такі речення будують за загальною формулою:

                                Підмет + допоміжне       + присудок (дієслово у ІІІ формі,
                                                   дієслово to be                         або з -ed)

                                      S + to be + V3(-ed).
                     Пам'ятаємо, що підмет у таких реченнях є не суб'єктом, а об'єктом дії,
               а форма дієслова to be залежить від часу, коли відбувається дія, і від підмета.

                                          Present Simple                        Past Simple                          
                                  I                        am                                                 was
        to be       He, She, It              is                                                    was 
                        We, You, They         are                                                  were

         
               The Interenet is used everywhere.
               Snails are eaten in France.
               This house was built 5 years ago.
               The rooms were cleaned yesterday.
                  
                     У заперечних реченнях частка not стає після допоміжного дієслова.
                        
                The Interenet is not used everywhere.
               Snails are not eaten in France.
               This house was not built 5 years ago.
               The rooms were not cleaned yesterday.

                        У питаннях допоміжне дієслово стає перед підметом.

                 Is  the Interenet  used everywhere?
                Are snails  eaten in France?
                Was this house  built 5 years ago?
                Were the rooms  cleaned yesterday?
      
             вправа 2, стор.130
              вправа 4, стор.131
              Виконати письмово, у робочих зошитах.    

          Пройдіть тестування за посиланням. Після закінчення тестування натисніть finish.
           Потім набаріть своє ім'я і прізвище і натисніть send.
           Результати прийдуть на мою пошту.


              20.01.2021
       Доброго ранку. Сьогодні тема уроку "Винаходи, що змінили світ". І сьогодні запланований онлайн-урок.

Svitlana Illyashyk приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Inventions and Discoveries
Время: 20 янв. 2021 10:30 AM Киев

Подключиться к конференции Zoom

Идентификатор конференции: 562 693 4869
Код доступа: 3m35jj

На урок вам потрібно мати підручник.
Для тих, хто не зміг приєднатися, завдання:
впр.6, стор.134 - усно
впр.7, стор.134-135 - усно
впр.8, стор.136 - усно
впр.9, стор.136 - письмово
 Нові слова до теми (стор.135) виписати у словники і вивчити.

Перегляньте відео до теми:



22.01.2021
Доброго ранку. Продовжуємо тему "Винаходи і відкриття"
вправа1, стор.136-137 - усно
вправа 2, стор.137 - скласти і записати речення
вправа 5, стор.139 -140 - читати і перекладати тексти. Один з них вибрати як розповідь і вчити.
 Бажаю успіхів. До зустрічі в школі.
  12.02.2021
  Доброго ранку. Тема сьогоднішнього уроку "Умовні речення першого типу".
  Запрошую на конференцію в Zoom. Початок об 11.30. Із собою мати підручник, зошит і     ручку. 
   Для тих, хто не зможе приєднатися, сторінка 157 підручника. 
   Уважно прочитайте правило і виконайте письмово вправи: 1, стор.157; 3,4, стор.158 
    
   Svitlana Illyashyk приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Умовні речення першого типу
Время: 12 февр. 2021 11:30 AM Киев

Подключиться к конференции Zoom

Идентификатор конференции: 562 693 4869
Код доступа: 3m35jj

Щоб краще зрозуміти тему, перегляньте відео за посиланням 


Пройдіть тестування за посиланням. Під час виконання тесту користуйтеся короткими формами: won't, don't, doesn't, can't.  

15.02.2021
 Доброго ранку. Продовжуємо тему "Навколишнє середовище".
 Тема минулого уроку була: Умовні речення першого типу. На уроці було аж два учні. Завдання виконували теж аж два учні. А даремно. І розібратися з граматичним матеріалом, і переглянути відео доведеться. Отже, маєте подвійне завдання. У середу (17 лютого) буде онлайн заняття. Чекаю на вас. 
Сьогодні працюєте самостійно. 
  Вправи 4,5, стор.154-155(усно), 
   вправа 2, стор.159-160( а - усно, b - письмово.
І завдання з читання за посиланням:


Текст прочитати і перекласти і виконати письмові завдання. 
Завдання 1 і 3 -обрати правильний варіант, завдання 2 - написати повну відповідь на питання. Відповідаєте відповідно до інформації тексту. Перевіряти і оцінювати буду я, тому не дуже звертайте увагу на те, що вам виставить комп'ютер.

29.03.2021
Доброго ранку. 
На сьогодні заплановано заняття он-лайн, тому переходимо за посиланням і налаштовуємося на конференцію. 

Svitlana Illyashyk приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Past Tenses Revision
Время: 29 мар. 2021 09:30 AM Киев

Подключиться к конференции Zoom

Идентификатор конференции: 562 693 4869
Код доступа: 3m35jj

Сьогодні повторюємо минулі часи в англійській мові.
У підручнику сторінки 192 -193. 
вправи 1,2,3.
Перегляньте відео за посиланням. Можливо, це допоможе вам краще зрозуміти різницю у вживанні минулих часів.

31.03.2021
 Доброго ранку. Сьогодні працюємо самостійно з минулими часами.
  Виконайте завдання за посиланням:
   
Не вживаються у Continuous:
want, need, prefer, like, love, hate, belong, see, hear, know, understand,
realize, believe, suppose,  mean, seem, remember, forget, have (мати щось), think(вважати)
Слово think у значенні " думати про щось, обмірковувати" у часах групи Continuous вживається.
Таблиця вживання минулих часів в англійській граматиці.
Вживання минулих часів
Час
Вживання
Приклади
The Past Simple Tense

  S + Ved
  S + V(2)

yesterday, last month, 
a week ago, in 2012
1) Дія відбулась(і завершилась) у певний момент у минулому
2) Послідовні події у минулому


3) Описання станів і звичок у минулому
4) Якщо присудком є дієслово, що не вживається у часі Past Continuous

She washed her hair an hour ago.

They came into a café, sat down at the table and ordered two coffees.

He played football when he was a schoolboy.
We agreed to help her.
The Past Continuous Tense
I, He,        was
She,It  +  was  + Ving
We,You   were
They
at 7 o'clock yesterday; when mother came; while he was watching TV
1) Дія тривала у певний момент у минулому
2) Дві і більше дій тривали одночасно у минулому


3) Одна дія тривала у минулому, а інша її перервала

She was washing the dishes at 6 o’clock yesterday.
While she was washing the dishes, her husband was walking the dog.

He was watching TV when his friend phoned.
The Past Perfect Tense


    S + had  + V ed(3)
by 7 o'clock yesterday;
before they came

1) Дія завершилась до певного моменту у минулому

2) Дія завершилась до початку іншої дії в минулому

We had come home by 8 o’clock yesterday.

They had returned home before the film began.




02.04.2021
  Доброго ранку. Сьогодні тема уроку "Об'єднане королівство".
  Працюємо з підручником.
  вправи 1, 2, стор.194-195 - усно

 Виконайте завдання за посиланням:


Будьте уважні, пам'ятайте про написання власних назв, про правильні назви країн.
 
05.04.2021
  Доброго ранку. Сьогодні працюємо з граматикою. Тема "Способи вираження майбутнього часу".
Запрошую на онлайн урок о 9.30
Svitlana Illyashyk приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Future tenses
Время: 5 апр. 2021 09:30 AM Киев

Подключиться к конференции Zoom

Идентификатор конференции: 562 693 4869
Код доступа: 3m35jj

 Пропоную опрацювати таблицю
               Способи вираження майбутньої дії в англійській граматиці.

Грам. структура

Ситуація

Приклади

Future simple

S + will + V

1) Повідомляємо про факти чи дії у майбутньому, на які ми не можемо вплинути

2) Повідомляємо про події у майбутньому, але не впевнені, що вони відбудуться

3) Ми прийняли рішення у момент мовлення.

4) Висловлюємо сподівання, побоювання, страхи, обіцянки (hope, believe, think, expect; Im afraid; Im sure; I promise)

It will be Monday tomorrow.

I think, I’ll buy a new camera.

 

I’m tired. I’ll go to bed earlier today.

 

I’m sure he will help you.

Present Simple

S + V (s)

Повідомляємо про події у майбутньому, пов’язані з розкладом.

The train arrives at 8 o’clock tomorrow morning.

Present Continuous

S + am/is/are + Ving

Повідомляємо про заплановані події, які обов’язково відбудуться найближчим часом.

 

We are having an exam in a week.

Be going to

1) Повідомляємо про свої наміри чи плани

 2) Повідомляємо про події у найближчому майбутньому, якщо ми впевнені, що вони відбудуться.


3) У момент мовлення ми розуміємо, що трапиться найближчим часом.

He attends computer courses. He is going to enter a computer college.

He is going to invite you to the party.(he has already decided)

Be careful! You are going to cut your finger!

 

 

             вправа 4,5, стор.193, 194 - усно
             вправа 6,7, стор.194 - письмово
Виконайте завдання за посиланням:
   

07.04.2021
 Доброго ранку. Сьогодні знайомимся з Уельсом.
впр.3, стор.196-197 - усно
впр.4, стор.198 - скласти і записати запитання у зошит(все про Уельс)
впр.6, стор. 199, 200 - усно (розставте у правильному порядку фрази з частини В
так, щоб вийшов діалог.
І ще. Активніше проходьте тестування. Не всі учні працюють. З оцінкама будуть проблеми. Перегляньте блог. Всі посилання на тести дійсні. У вас має бути три тести:
минулі часи, Об'єднане Королівство і майбутні часи. Чекаю на ваші роботи.

09.04.2021
Доброго ранку. Пройдіть тестування до теми "Об'єднане Королівство"
Перед цим перегляньте інформацію про країну на сторінках підручника.
Під час виконання тесту уважно читайте текст і перевіряйте значення слів за словником. Будьте уважні.


12.04.2021
Доброго ранку. Запрошую на онлайн-урок. Тема "Об'єднане Королівство"
Початок о 9.30

Svitlana Illyashyk приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: The UK
Время: 12 апр. 2021 09:30 AM Киев

Подключиться к конференции Zoom

Идентификатор конференции: 562 693 4869
Код доступа: 3m35jj

Хто не зміг приєднатися, самостійно повторіть по підручнику стор.182 - 200.
Виконайте тестування за посиланням з попереднього уроку (від 09.04.2021)
14.04.2021
Доброго ранку.
Сьогодні останній урок з теми"Об'єднане Королівство".
Перегляньте ще раз сторінки підручника по цій темі і пройдіть тестування за посиланням.

Тестування необхідно пройти до 16 квітня (20.00)
Маєте лише одну спробу. Будьте уважні.

16.04.2021
Доброго ранку. Сьогодні останній день тестування. До 20.00 ви маєте виконати завдання. Не зволікайте.
Завдання на сьогодні:
вправа 1, стор.201-202 - а) читати, перекладати, виписати нові слова з перекладом
                                          b) дати письмові відповіді на питання.
У понеділок, 19 квітня, зустрічаємось на уроці. Будемо говорити про Лондон. Текст прочитати і опрацювати обов'язково.

19.04.2021
Доброго ранку. Тема уроку "Лондон".
Запрошую всіх на онлайн-урок. На уроці потрібні: підручник, зошит і ручка або олівець.
Початок о 9.30
Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:

Хто не зміг приєднатися, працює самостійно.
впр.1,2,3, стор.201-204 - читати, перекладати, відповідати на питання
Підготувати і вивчити розповідь про Лондон.
Розказувати у середу, 21 квітня, під час онлайн-уроку.
Це обов'язково. Можливо, буде темою для контрольного говоріння.

21.04.2021
Доброго ранку. Запрошую на онлайн-урок. Тема "Лондон".Слухаємо розповіді. Початок о10.30. Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:
Домашнє завдання:
Виконайте завдання за посиланням:


23.04.2021
Доброго ранку. Тема уроку:"Міста Великої Британії"
Виконати вправи: 4-6, стор.204-206;
вправа 7, стор.207 - дати письмові відповіді на запитання.
Вчити розповідь про Лондон. У понеділок здати.
Виконати завдання від 21 квітня - обов'язково!

26.04.2021
Доброго ранку. Запрошую на онлайн-урок. Чекаю на ваші розповіді про Лондон.
Початок о 9.30.
Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:
Завдання на сьогодні:
Знайомимось з містами Бірмінгем і Ґлазґо.
1) впр.2, стор.207-208 і впр.3, стор.209 записати нові слова, уважно розглянути малюнки і прочитати підписи під ними.
2) переглянути і уважно прослухати відео за посиланнями:

3)кожне відео перегляньте 2-3 рази. Можливо, якісь факти про міста запишіть. Будьте дуже уважні! Звертайте увагу на субтитри.
4) Пройдіть тестування за посиланням: 
Не поспішайте, будьте уважні. Можна зробити 2-3 спроби.

Тестування треба пройти до 30 квітня(20.00). Але не відкладайте все на останній день.
Успіхів.

28.04.2021
Доброго ранку. Запрошую на онлайн-урок. Тема "Пасивний стан".
Початок о 10.30
Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:
Якщо не вдалося приєднатися, працюєте самостійно.
1) Повторити правила вживання пасивного стану дієслів на стор. 257 підручника.
2) Можна скористатися моїм поясненням цієї теми у блозі від 18 січня цього року. Там також є посилання на відео, яке теж може бути для вас корисним.
3) Виконати письмово вправи 1 і 2 на стор.210, 211 підручника. 

30.04.2021
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно. 
Виконуєте завдання попереднього уроку і не забудьте про тестування.
Перегляньте відео за посиланнями від 26 квітня і пройдіть тестування на платформі "На урок".
Часу не багато, до 20.00. Успіхів.

05.05.2021
Доброго ранку. Запрошую на онлайн-урок.
Початок о 10.45. Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:
Особливо хочу побачити таких учнів:
Кушніренко Я., Лавський В., Майстренко О., Максименко В., 
Манжай І., Радченко К., Сизоненко І., Силка А.
У вас не здані розповіді про Лондон, нема жодного виконаного тестування. 
Якщо продовжуємо так і далі, будете просто не атестовані. І ваша оцінка "0" з цієї теми буде врахована при виставленні семестрової оцінки. 
Ви люди дорослі, середнє арифметичне рахувати вмієте.
Завдання на сьогодні:
впр.4, стор.212 (письмово)
впр.1, стор.213 (усно)
впр.4, стор.215(усно)
Не забудьте пройти тестування на платформі "На урок". Тема тесту:"Бірмінгем і Ґлазґо".
Перед тестуванням необхідно переглянути відео про ці міста. Посилання на відео знайдете у завданнях від 26 квітня.

07.05.2021
Увага! На ваше прохання термін тестування продовжено!
Але зараз завдання має новий код доступу.
Код доступу 4850448
Використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
 Або перейдіть за посиланням:

Перед тестуванням необхідно переглянути відео про ці міста. Посилання на відео знайдете у завданнях від 26 квітня.

Маєте час до 11 травня (20.00)

Немає коментарів:

Дописати коментар