4-Б

Дистанційне навчання 2023

23.02.2023
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 10.30.
Приєднуйтесь за посиланням:

1)

2)

22.02.2023
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 9.25
Приєднуйтесь за посиланням:

Повторіть слова на стор. 73 і записи в зошиті.

Попрацюйте із завданням за посиланням:


1)

2) 



26.01.2023
Добрий день. Завдання на сьогодні.
1. стор. 64,65 - повторювати слова.
2. вправа 1, стор. 64 - читати і перекладати текст
3. виконайте завдання за посиланням:







09.11.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 8.30.
Приєднуйтесь за посиланням:

Тема уроку:"У минулому. Питальні речення"
1. Нові слова (стор. 38,39)
    treasure - скарб,     die - помирати, 
    gold - золото,          mosquito - комар,
    bite - кусати,           tomb - могила

    Неправильні дієслова (стор. 39)
    go (йти) - went  (йшов)               find (знайти)- found (знайшов)
    see (бачити)- saw (побачив)     bite (кусати) - bit (вкусив)
2. Граматика (Спеціальні запитання)
     Спеціальні питальні слова:
    What - що, який;                                Who - хто;
    When - коли;                                       Where - де, куди;
    How - як
3. вправа 1, стор. 38
    - розгляньте малюнки;
    - прочитайте і перекладіть текст
    вправа 2, стор. 39 (дайте відповіді на питання)
    вправа 3, стор. 39 (прочитайте інформацію про героїв, 
                                       дайте відповіді на питання:

             1. What is his / her name?
             2. How old was he / she?
             3. How did he / she die?
 4. Виконайте завдання за посиланням:




26.10.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 9.30.
Приєднуйтесь за посиланням:

Тема уроку: "У минулому. Розвиток граматичних навичок".
1. нові слова (стор. 36):
      do a project - робити проект,    teach - вчити (когось),
     draw - малювати олівцем,            wake up - прокидатися.
записати в словник і вивчити
2. Минулий простий час (Past Simple Tense) (стор. 37)
     do (робити)                          - did (зробив)
     teach (вчити)                      - taught (навчив)
     buy (купувати)                   - bought (купив)
     draw (малювати)              - drew (малював)
     wake up (прокидатися)   - woke up (прокинувся)
записати в словник і вивчити
3. вправа 1, стор. 36 (прочитати і перекласти)
4. вправа 2, стор. 37 (дати відповіді на питання)
5. виконайте завдання з граматики(письмово):
    Ask and answer the questions:
    Use the words:  do,  ride a bike,  wake up,  draw
    1. ____ you ________ at 7 o'clock yesterday? - No, ______.
    2. ____ you ________ yesterday? - No, ______.
    3. ____ you ____ your homework after school yesterday? - Yes, ____.
    4. ____ you _____ a picture yesterday? - Yes, _______.

Домашнє завдання: вивчити нові слова(стор.36) і пари дієслів (стор. 37) 




21.10.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 8.30
Приєднуйтесь за посиланням:

Тема уроку:"In the past. Події у минулому"
1. нові слова (стор. 35)
     bandages - бинти, пов'язки;    mummy - мумія;
     pyramid - піраміда;                    stomach - шлунок;
     body - тіло;                                    dry - сушити, сухий;
     wrap - загортати, платок;     brain - мозок;
     face - обличчя;                                Egypt - Єгипет;
     Egyptian - Єгиптянин, єгипетський
2. дієслова у минулому часі (Past Simple)
     правильні дієслова:
    paint (малювати) - painted (малював)
    dry (сушити)- dried (сушив)
    wrap (загортати)- wrapped (загорнув)
     неправильні дієслова:
     be (бути)- was (був)/were (були)
     put (класти)- put (поклав)
     take (брати)- took (взяв)
     make (зробити)- made (зробив)
 3. вправа 1, стор. 35



               
20.10.2022.
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно. 
Ще раз повторіть вивчені слова до теми. (стор. 32)
Пройдіть тестування по темі за посиланням:

Після виконання тесту доступна гра "Відповідності".
Завдання необхідно виконати до  22 жовтня 22:00

19.10.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Сьогодні повторюємо вивчені слова і граматичні структури.
Готуємось до підсумкового тесту з теми.
Початок заняття о 9.30
Приєднуйтесь за посиланням:

1. стор. 32 - повторити слова і структури (вправи 1-7)
2. виконайте завдання за посиланням:





14.10.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
Тема уроку:"Міста у світі"
1. нові слова (стор. 34):
    travel - подорожувати,     capital city - столиця,   huge - величезний, 
   statue - статуя,                   tower - башта,                 palace - палац,
   tourist - турист
     слова вивчити і записати в зошит по рядку
2. вправа 1, стор. 34 (усно) - читати і перекладати тексти.
3. вправа 2, стор. 34 (усно) - дати відповіді на питання
4. вправа 3, стор. 34 (письмово)
     Написати 2-3 речення про одне з міст світу ( Нью Йорк (New York), 
   Лондон (London), Париж (Paris), Пекін(Beijing), Київ(Kyiv) - на ваш вибір)
Зразок:   
   Rome is the capital city of Italy.
   You can see ... there.
    It is great!


13.10.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 8.30
Приєднуйтесь за посиланням:

1. Нові слова (стор. 33)
    art gallery - художня галерея,                   opera - опера,
 performance - вистава (на сцені),            market - базар,
    castle - замок.
    слова вивчити і записати в зошит по рядку
2. вправа 1, стор. 33 (прочитати і перекласти)
3. вправа 2, стор. 33 (дати відповіді на питання)
4. вправа 3, стор. 33 (письмово)
     запишіть у зошит коротку розповідь
     My name is ...
     I am from Ukraine and I live in Mena (Danylivka/Ushnia).
     It is a small town (village).
     It has got an art gallery, a museum and a zoo. (це про Мену)
     It has got a nice forest.(ліс - про Данилівку)      
     It has got a nice river Desna (про Ушню) 
    У вас буде 4 речення. Останні три речення дані на вибір, 
     в залежності від того, де ви живете.
Я пам'ятаю, що ви здали мені зошити у п'ятницю. Ситуація показує, що другий зошит теж потрібен. Тому, будь ласка, беріть другий зошит(12 аркушів).
Так буде зручніше працювати і вам, і мені.

12.10.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 9.30.
Приєднуйтесь за посиланням:

1. вправи 1,2, стор. 30(усно)
2. вправа 2, стор.31(усно)
3. стор. 32 (повторити вивчені слова)


05.10.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 9.30.
Приєднуйтесь за посиланням:

1. повторити слова (стор. 22, 23)
2. розгляньте розклад уроків у своїх щоденниках.    
3. Дайте відповіді на питання:
     How often do you have PE?
     How often do you have Maths?
     How often do you have Art?
     How often do you have English?
4. Нові слова(стор. 24,25):
     garage - гараж,          balcony - балкон,     
    upstairs - вгорі,          downstairs - внизу,
    rug - килимок,             coffee table - столик для кави,
    above - над,                  below - під
Домашнє завдання:
    записати в зошит по рядку кожного слова і вивчити слова. 






































07.06.2022
Доброго ранку. 
Все, що потрібно було зробити цього року, ми вже виконали.
Тому на сьогодні ніяких особливих завдань не буде.
Пройдіть тестування з минулого уроку.
Нічого страшного там нема.
Два учні чудово з ним упорались.
Я впевнена, що всі можуть це зробити.
І ще одне завдання. Перегляньте відео за посиланнями:


06.06.2022
Доброго ранку.
Спробуйте сьогодні самостійно пройти тестування.
Працювати потрібно так, як ми працювали у п'ятницю разом.
Будьте уважні і не поспішайте. На оцінку не звертайте уваги.
Просто спробуйте. Можна пройти тестування два рази.
Бажаю успіху!
Щоб пройти тестування, перейдіть за посиланням:


Не забудьте написати своє повне ім'я і прізвище.
Тест доступний до 8 червня (20.00) 


03.06.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 8.45
Приєднуйтесь за посиланням:


31.05.2022
Доброго ранку. Продовжуємо повторення.
1. вправа 3, стор. 126 - прочитати і перекласти речення, 
                                           підібрати відповідні пари речень
2. вправа 4, стор. 126 - дати відповіді на питання:
                       What is your favourite season? - Яка твоя улюблена пора року?
                        What is your favourite month? - Який твій улюблений місяць?
                        Why do you like it? - Чому ти це любиш?
3. перегляньте відео за посиланням:


30.05.2022
Доброго ранку. Сьогодні повторення вивченого.
1. вправа 1, стор. 125 - прочитайте і перекладіть речення,
                                          уважно розгляньте малюнки,
                                          підберіть речення до кожного малюнка
2. вправа 2, стор. 125 - письмово
                       запишіть речення у зошит, доповнивши їх структурами:
                       There is або There are
          Пам'ятайте, що There is вживається, якщо далі йде іменник у однині, 
           There are вживається, якщо далі - множина    
3. перегляньте відео за посиланням:


27.05.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 8.45
Приєднуйтесь за посиланням:

Якщо не вдалося приєднатися, працюєте самостійно.
Сьогодні читаємо історії.
1. перегляньте відео за посиланням:
2. вправа 1, стор. 124 - прочитайте і перекладіть текст
3. вправа 2, стор. 124 - дайте відповіді на питання.

24.05.2022
Доброго ранку. Продовжуємо тему "Великдень".
1. повторіть нові слова з минулого уроку (стор. 122)
2. вправа 4, стор. 123 - запишіть лист у зошит, підставляючи потрібні слова на місця пропусків; потрібні слова знайдете у рамці під текстом.
3. вправа 5, стор. 123 (усно) - дайте відповіді на питання
4. перегляньте відео за посиланням:


23.05.2022
Доброго ранку. Сьогодні тема "Великдень".
Підручник: стор. 122
1. Нові слова:
Сhrist - Христос,      church - церква,   people - люди, 
Easter basket - великодній кошик,  
hot-cross bun - гаряча великодня булочка,
Easter Bunny - великодній кролик
Слова записати у словники і вивчити.
2. вправа 1, стор. 122 - читати і перекладати 
3. вправа 2, стор. 122 - прочитати і перекласти лист
     How do you celebrate this holiday in Ukraine? - 
                          Як ви святкуєте це свято в Україні?
4. вправа 3, стор. 123 - прочитати і перекласти речення,
                                   виписати в зошит правильні твердження.
5. перегляньте відео за посиланням:

    Будьте уважні! Це відео розраховане на два уроки. Тому зупиняємось на вправі 3, стор. 123. Вправи 4 і 5, стор. 123 будуть на наступний урок.


20.05.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 8.45
Приєднуйтесь за посиланням:

Якщо не вдалося приєднатися, працюєте самостійно.
Говоримо про пори року.
1. вправа 1, стор. 121 - доповніть і запишіть у зошит речення;
                      на місця пропусків підставте слова з рамки
2. вправа 2, стор. 121 - спробуйте описати будь-яку пору року (на ваш вибір),
                      склавши 3-4 речення про погоду цієї пори року
3. вправа 3, стор. 121 - прочитайте вірш
4. перегляньте відео за посиланням:

17.05.2022
Доброго ранку. Сьогодні розглянемо календар.
1. вправа 1, стор. 120 - повторіть назви місяців (урок від 13 травня)
    Побудуйте питання і відповіді за зразком.
    When is Jim's birthday? - Коли день народження Джима?
    It is in April. - Він у квітні.
    When is your birthday? - Коли твій день народження?
    My birthday is in ... - Мій день народження у ...
2. вправа 2, стор. 120 - прочитайте і перекладіть запитання,
                                            дайте відповіді на ці питання
     How many days are there in a week? - Скільки днів у тижні?
     There are seven days in a week. - У тижні сім днів.
3. Перегляньте відео за посиланням:


16.05.2022
Доброго ранку. Продовжуємо говорити про пори року і погоду.
1. Повторіть слова до теми (стор. 118): пори року і місяці.
2. вправа 4, стор. 119 - вивчити слова, читати і перекладати речення.
     Всі нові слова до теми дані з перекладом в завданнях уроку від 13 травня.
3. перегляньте відео за посиланням:



13.05.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 8.45.
Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:

Якщо не вдалося приєднатися, працюєте самостійно.
Сьогодні пори року.
1. Запишіть у словники нові слова до теми(стор. 118)
spring -  весна                          summer - літо
March - березень                    June - червень
April - квітень                         July - липень
May -   травень                       August - серпень

autumn - осінь                                       winter -   зима                
September - вересень                          December - грудень
October - жовтень                               January - січень
November - листопад                         February - лютий

2. вправа 2, стор. 118,119 - читати і перекладати
3. вправа 3, стор. 119 - уважно розгляньте таблиці
     Так будуємо речення, коли треба сказати про місце, де знаходиться той чи інший предмет.
      Речення починаємо структурою:
         There is (якщо далі буде іменник у однині), або
         there are (якщо далі іменник у множині)
       - далі називаємо предмет, або предмети, про які ми хочемо повідомити
          (a cloud, some clouds)
       - потім: місце, де розташовані предмет(предмети)
         (in the sky)
       There is a cloud in the sky. - На небі є хмара.
       There are some clouds in the sky. - На небі є кілька хмар.
      Такі речення зазвичай перекладаємо українською, починаючи  з кінця.
   4. вправа 4, стор. 119 - читати і перекладати
        Нові слова:  
      year - рік,          season - пора року,   
     often - часто,   month - місяць
  5. Перегляньте відео за посиланням:

10.05.2022
Доброго ранку. Продовжуємо говорити про пори року та погоду.
Щоб говорити про погоду, необхідно знати слова(стор. 117):
fine - гарний,              bad - поганий,        sunny - сонячний, 
rainy - дощовий,        blue - синій,            grey - сірий,
cold - холодний,         warm - теплий,     snowy - сніжний, 
windy - вітряний,     hot - спекотний,    cool - прохолодний
1. вправа 1, стор. 117 - напишіть про погоду сьогодні, продовжуючи 
    дані речення і слова в рамці.
    Зразок:    The weather is bad today.
                       The sun is not shining. The sky is grey.
                       The wind is cold.
                       It is windy. It is cold.
2. вправа 2, стор. 117 - розгляньте малюнки, прочитайте
     і перекладіть речення. Підберіть речення до кожного малюнка.
3. вправа 3, стор. 117 - прочитайте і перекладіть вірш.
4. Перегляньте відео за посиланням:


09.05.2022
Доброго ранку. Сьогодні починаємо нову тему.
Будемо говорити про пори року та погоду.
1. Нові слова (стор. 116): запишіть у словники і вивчіть
     sky - небо,               cloud - хмара,           weather - погода,  
     shine - світити,  stay - залишатися, перебувати 
    It is windy. - Вітряно.
    It is cloudy. - Хмарно.
    The weather is bad. - Погода погана.
     The weather is fine. - Погода гарна.
    What is the weather like today? -  Яка сьогодні погода?
    What is the weather like in Ukraine? - Яка погода в Україні?
    
2. вправа 1, стор. 116 - розгляньте малюнки і прочитайте підписи
3. вправа 2, стор. 116 - прочитайте і перекладіть словосполучення і речення
4. вправа 3, стор. 116 - прочитайте і перекладіть лист.
5. Перегляньте відео за посиланням:  

06.05.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 8.45.
Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:

Якщо не вдалося приєднатися, працюєте самостійно.
1. Повторіть неправильні дієслова (стор. 104 і 107 підручника)
2. Перегляньте відео від 3 травня.

03.05.2022
Доброго ранку.
Сьогодні урок повторення.
1. Підручник: вправа 1, стор. 113 - уважно прочитайте плани Каті на суботу.
       Напишіть, що робила Катя в суботу.
       Зразок: Kate helped mum to cook breakfast on Saturday.
                       Kate did the washing up on Saturday.
      вправа 2, стор. 113 - розгляньте уважно малюнки, 
                          на сторінці 114 прочитайте речення і підберіть 
                          відповідне речення до кожного малюнка.
2. Перегляньте відео за посиланням:
 


02.05.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
Сьогодні Story time.
Підручник: вправа 1, стор. 112 - читати і перекладати.
Тут також є нові неправильні дієслова:
wake up - woke up (прокидатися)
run - ran (бігти)
Перегляньте відео за посиланням:

29.04.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 8.45.
Приєднуйтесь за посиланням:

Якщо не вдалося приєднатися, працюєте самостійно.
1. Повторити неправильні дієслова з попередніх уроків
     ( стор.104 і 107 підручника)
2. Повторити правило побудови речень у минулому часі.
     (стор. 100 підручника)

26.04.2022
Доброго ранку. Продовжуємо вивчати англійську граматику.
1. Повторити питальні слова:
     What - що, який;    Where - де, куди;   When - коли; 
     Why - чому;             How -  як;                  Who - хто.
2. вправа 1, стор. 110 - читати і перекладати
3. вправа 3, стор. 110 - письмово
     - прочитайте і перекладіть речення
     - на місце пропусків підставте потрібне дієслово у формі минулого часу
     - запишіть речення в зошит
     come - came (приходити)   have - had (мати)   bring - brought (приносити)                 write - wrote (писати)          go - went (йти, їхати)    see - saw (бачити)
4. перегляньте відео за посиланням:

25.04.2022
Доброго ранку.Сьогодні повторюємо вивчене на минулому уроці.
1. Повторіть неправильні дієслова (уроки за 18 і 22 квітня)
2. вправа3, стор. 108(прочитайте і перекладіть діалог)
3. вправа 5, стор. 109 (складіть за таблицею і запишіть у зошит запитання)
     З кожної колонки таблиці обираєте по слову і будуєте з них речення.
     Зразок: When did you come home yesterday? 
                           Два останні слова у питанні я підібрала сама, за змістом.
                           Так само можете робити і ви.
4. Перегляньте відео за посиланням:

18.04 - 22.04
18.04
Доброго ранку. 
Продовжуємо працювати з минулим часом в англійській граматиці.
Сьогодні неправильні дієслова.
До цих дієслів не додаємо ed. Вони змінюють свою форму у минулому часі.
1. сторінка 104. випишіть неправильні дієслова у словники
    go - went (йти, ходити, їхати )                  see - saw ( бачити)
    come - came (приходити )                             learn - learnt (вивчати, вчити )
    do - did (робити )                                              have - had (мати щось
   Ці слова треба вивчити. Саме так, парами.
2. Вправа 1, стор.104 - читати і перекладати речення
3. Вправа 2, стор. 104 - виконати письмово. Записати речення з обраними дієсловами.
4. Перегляньте відео за посиланням:

19.04
 1. вправа 1, стор. 105 - читати і перекладати діалоги
 2. вправа 3, стор. 106 - читати і перекладати вірш
 3. Повторити неправильні дієслова з попереднього уроку
 4. Переглянути відео за посиланням:

22.04
1. сторінка 107 - виписати до словника нову групу неправильних дієслів
    write - wrote ( писати)                               blow - blew (дути )
    bring - brought ( приносити)                   buy - bought ( купувати)
    take - took ( брати )                                     make - made ( робити)   
    Слова вивчити
2. вправа 1, стор. 107 - читати і перекладати речення 
3. Переглянути відео за посиланням:
4. Запрошую на онлайн урок. Початок о 8.45.
    Посилання на зустріч з'явиться 21 квітня, у четвер.



11.04 - 15.04
  
11.04
1. вправа 1, стор. 100 - уважно розглянути таблицю.
   Зверніть увагу! Допоміжне дієслово did вживається, 
                                 щоб побудувати заперечне та запитальне речення.
    Якщо в реченні з'являється did, до дієслова не додається ed.
      They played in the park yesterday.
       They did not play in the park yesterday.
       Did they play in the park yesterday?
2. вправи 2,3, стор. 100-101 (письмово)
3. Перегляньте відео:  

12.04
1. вправи 1,2, стор. 102
2. Перегляньте відео:

15.04
1. вправа 1, стор.103 (прочитати і перекласти текст, 
                                      дати відповідь на питання до тексту)
2. вправа2, стор. 103(письмово)
3. Перегляньте відео:

4. Запрошую на онлайн урок.
    Початок уроку о 8.45.
Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:


28.03 - 01.04
1. вправа1, стор. 92 - читати, перекладати.
was - був, була, було;  were - були;  
mountains - гори; a hotel - готель
2. вправа2, стор. 93 - читати, перекладати
last - минулий, comfortable - зручний, комфортний
3. вправа 3, стор. 93 (письмово)
    скласти речення за таблицею і записати
    Вживання слів was / were
    I                                               was
  He (father, brother, Ben...)         was
  She (mother, girl, Jane...)           was
  It (book, dog, day, summer...)    was
                    
                 We (my friend and I)                                 were
                  You                                                            were
                  They (friends, parents, Tom and Jim)        were

   4. Перегляньте відео
      Зошити у нас не такі. Тому друга частина відео вам не потрібна.
   5. вправа 1, стор. 94 - уважно розгляньте таблиці
       + стверджувальні речення
        - заперечні речення
        ? запитання.
   6. вправа 2, стор.94 (письмово)
    7. вправа3, стор. 95(усно)
    8. Відео
        Зошити у нас не такі. Тому друга частина відео вам не потрібна.

    04.04 - 08.04
    1. вправа 1,2, стор. 96 - читати і перекладати
        yesterday - учора
    2. вправа 3, стор.97 - дати відповіді на питання
    3. Відео 
        Зошити у нас не такі. Тому друга частина відео вам не потрібна.
    4. вправа 1, стор. 98 - читати
        зверніть увагу на правильну вимову звуків у кінці слів.
        так утворюється форма минулого часу англійських дієслів
        work(працювати) -  worked (працював)
        listen(слухати) - listened(слухав)
        visit(відвідувати) - visited(відвідав)
    5. вправа2, стор. 98 - читати і перекладати
       weekend - вихідний, cousin - двоюрідний брат(сестра)
       garage - гараж,  stadium - стадіон 
    6. вправа3, стор. 99(усно) - розгляньте малюнки, прочитайте речення під 
         ними і підставте потрібні слова з рамки на місце пропусків.
         learned - вчив, helped - допомагав, listened to - слухав,
         washed - мив,   played - грав,           watched - дивився 
    7. Відео
        Зошити у нас не такі. Тому друга частина відео вам не потрібна.



































































Немає коментарів:

Дописати коментар