8-Б,8-В

Дистанційне навчання 2023- 2024


   
18.04.2024
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
Повторіть лексику і граматику до теми:"Газети"
Пройдіть тестування на платформі "Всеосвіта"
Посилання на тестування є у вашому електронному щоденнику.

Тут можна потренуватися у граматиці:


08.02.2024
    Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Приєднуйтесь за посиланням:

Початок заняття:
8-Б - о 10:30
8-В - об 11:25

Якщо не вдалося приєднатися, працюєте самостійно.
1. Повторити правила вживання і побудови речень у Passive Voice.
     (стор. 122 у підручнику)
2. Виконайте завдання за посиланням:


3. Повторити вивчені слова і граматику до теми.
       У понеділок (12 лютого ) буде самостійна робота по темі.



06.02.2024, 07.02.2024
Доброго ранку. 
Сьогодні працюєте самостійно.
1. вправа 3, стор. 136 (письмово) - написати відгук про прочитану книгу(10-12 речень).
2. Пройдіть тест з граматики на платформі Всеосвіта (якщо ще не зробили цього)
3. повторіть розповіді про письменників (хто досі не розказував).



05.02.2024
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Приєднуйтесь за посиланням:

Початок заняття:
8-Б - о 10:30
8-В - об 11:30
 
На уроці говоримо про книги.
Будьте готові відповідати на питання вправ 9 і 10 на сторінці 134.
Домашнє завадання: вправа 3, стор. 136 (письмово).




01.02.2024
Доброго ранку.
Запрошую на онлайн урок. Приєднуйтесь за посиланням:

Початок заняття:
8-Б - о 10:30
8-В - об 11:25 

Якщо не вдалося приєднатися, працюєте самостійно.
1. Повторіть правило вживання та побудови речень у пасивному стані
    (стор. 122 у підручнику)
2. Виконайте усно вправу 4. стор. 123
3. Пройдіть тестування на платформі "Всеосвіта". 
Посилання на тест буде в електронному щоденнику.

Читайте "Ромео і Джульєту" Шекспіра. Будемо говорити про цю книгу у понеділок.

27.11.2023
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Приєднуйтесь за посиланням:
Початок заняття:
8-Б: о 10:30
8-В: об 11:25
Якщо не вдалося підключитися, працюєте самостійно. 
1. Повторіть правила вживання часу Past Continuous:
- сторінки 85, 86 підручника;
- вправа 6, стор. 87 - виконайте письмово в зошиті.
2. пройдіть тестування на платформі "Всеосвіта"































































































15.03.2023

Пропоную пройти тестування по темі "Музика"

1. Повторіть лексичний і граматичний матеріал до теми
2. Пройдіть тестування за посиланням:

Завдання необхідно виконати до  18 березня 22:00
13.03.2023
Доброго ранку.
На випадок дистанційного навчання запрошую на онлайн урок після відбою повітряної тривоги.
Початок заняття о 12.30
Приєднуйтесь за посиланням:

Якщо нема можливості приєднатися, повторіть правила вживання і побудови речень у пасивному стані ( стор. 122, 146)
Виконайте письмово вправи 8 і 9, стор. 168
Повторіть лексику до теми (стор. 137-272)
Виконайте завдання за посиланням:
 
Це підготовка до самомтійної роботи по темі. 
Готуйтеся. Самостійна робота буде 15 березня.

27.02.2023
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
1. виконайте нарешті завдання від 24 лютого. 
    Тестування з граматики обов'язкове!
2. вправа 4, стор. 150-152 (усно)
     вправа 5, стор. 153 (письмово)
3. виконайте завдання за посиланням:


24.02.2023
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
Далі працюєте з граматикою. Пасивний стан . Минулий час.
1. Повторіть правила (стор.146)
2. виконайте письмово вправи 5,6, стор. 148.
3. Пройдіть тестування за посиланням:

Завдання необхідно виконати до  27 лютого 20:00


22.02.2023
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок уроку об 11.30
Приєднуйтесь за посиланням:

Тема уроку: Пасивний стан дієслова. Минулий час. 
Якщо не вдалося приєднатися, працюєте самостійно.
1. вправи: 1, 2, стор.146-147 (виконати письмово)
2. виконайте завдання за посиланням:



12.12.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
Тема уроку:"Узагальнення вивченого матеріалу"
1. Повторіть вивчену лексику і граматику до теми: стор. 79-97
2. пройдіть тестування за посиланням:


Завдання необхідно виконати до  17 грудня 20:00


09.12.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок. 
Початок заняття о 8.40
Приєднуйтесь за посиланням:

Якщо нема можливості приєднатися, працюєте самостійно.
Тема уроку:"Домашнє читання"
1. виписати у словники нові слова до тексту (стор. 107)
a penalty - покарання,                    to bomb - бомбити, 
to scold - сваритись, бурчати,    strict - строгий,
terrible - жахливий,                  to depend on/upon - залежати від,     instead (of) - замість
2. вправа 1, стор. 106-108 (прочитати і перекласти текст)
3. вправа 2, стор. 108, 109 (дати відповіді на запитання)
4. Пройти тестування за посиланням:

Завдання необхідно виконати до  14 грудня 22:00

07.12.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття об 11.40
Приєднуйтесь за посиланням:

Повторюємо граматику.

Past Continuous Tense, Past Simple Tense, Present Perfect Tense
1. Повторити правила:
стор. 85
параграф 2, стор. 258; параграф 6, стор. 260

2. Виконати завдання:



Якщо не буде можливості вийти на урок, працюєте самостійно.
Завдання виконуєте обов'язково! Оцінки будуть усім.

28.11.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 12.30
Приєднуйтесь за посиланням:
 
Тема уроку:"Професія - вчитель"
1. Нові слова (стор. 88):
coffin - труна,             comparison - порівняння,   fame - слава, 
funeral - похорон,       novelist - романіст,             pressure - тиск, 
to contribute - вносити вклад,        to inspire - надихати, 
to punish - карати,    creative - творчий,           powerful - сильний,  incredibly - неймовірно,                     instead - замість
2. вправа 1, стор. 87 ( a - усно, b - письмово)
3. вправи 5, 6, стор. 89 (усно)
4. вправа 8, стор. 90(усно)
5. Домашнє завдання:
   Написати в зошит 5-7 речень про те, який з ваших учителів вам найбільше подобається і чому. Використайте дані запитання як план до розповіді.
   1. What's his/her name?
   2. What does he/she teach?
   3. What does he/she look like?
   4. What kind of person is he/she?
   5. What do you like most about his/her teaching method?
(My favourite teacher's name is ...)




25.11.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 8.40
Приєднуйтесь за посиланням:

Якщо нема можливості підключитися, працюєте самостійно.
1. вправа1, стор. 91(усно)
2. вправа 2, стор. 92-93(усно)
3. вправа 7, стор. 95 (вибрати 3 твердження і написати , згодні ви чи не згодні з цією думкою. І пояснити, чому. 3-4 речення на кожне твердження) - письмово, в зошиті.

23.11.2022
Доброго ранку. Сьогодні в школі нема світла, тому працюєте самостійно.
Цей урок також присвячений граматиці.
Минулі часи. Past Simple , Past Continuous.
1. повторіть правило на стор. 85 підручника і записи в зошиті за минулий урок.
2. виконайте письмово вправу 6, стор. 87
3. виконайте завдання за посиланням:

Виконати обов'язково!


14.11.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 12.40
Приєднуйтесь за посиланням:
Тема уроку:"Улюблений предмет. Узагальнення вивченого"
1. Розказуємо про навчання в школі (розповідь)
2. Повторити лексику і граматику до теми (стор. 62-77)
3. Пройти тестування за посиланням:

Завдання необхідно виконати до  17 листопада 21:00

11.11.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 8.40
Приєднуйтесь за посиланням:

Тема уроку:"Навчання в школі. Розклад"
Розказуємо про своє навчання в школі.
 1. вправи 1,2, стор. 73,74 (виконати усно)
2. стор. 74 - записати у словники і вивчити нові слова:
     equipment - обладнання,     a facility - можливість, умови,
    a workshop - майстерня,    to be well-equipped - бути добре 
                                                                    обладнаним
3. виконати завдання 2 від 9 листопада Обов'язково!
Домашнє завдання:
  повторити лексику і граматику до теми (стор. 62-77)
  розповідь про своє навчання в школі.


09.11.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
Тема уроку:"Школи за кордоном".
1. вправа 6, стор. 71, 72 (прочитати і пререкласти листи)
    вправа 7, стор. 73 (підібрати визначення до кожного слова)
2. виконайте завдання за посиланням:

3. Домашнє завдання:
    вчити розповідь про своє навчання в школі
   (опираєтесь на запитання вправи 4, стор. 70,71)




24.10.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 12.30.
Приєднуйтесь за посиланням:

Тема уроку:"Розвиток граматичних навичок. Модальні дієслова"
1. правила н стор. 64, 65
2. вправи 1,2, стор. 64,65 (усно)
3. вправа 3, стор. 65 (письмово)
4. виконайте завдання за посиланням:


Домашнє завдання:
вправа 7, стор. 67 (письмово)

21.10.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
Тема уроку:"Шкільне життя. Розвиток навичок аудіювання"
1. нові слова (стор. 63):
    a university - університет,     to decide - вирішувати, 
    to improve - покращувати,     to memorize - запам'ятовувати,
    to cheer smb up - підтримувати, підбадьорювати когось
2. вправа 2, стор. 62:
     1) уважно прочитайте речення завдання b
     2) виконайте завдання за посиланням:

3. вправа 4, стор. 63 (усно)
4. Домашнє завдання:
    вправа 3, стор. 63 (напишіть лист - відповідь Амелії про свої враження від школи)


19.10.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
Тема уроку:"Узагальнення вивченого"
1. повторіть слова до теми ( стор. 31, 33, 36, 42, 43)
2. повторіть граматику(стор. 37, 39 + конспект у зошиті)
3. пройдіть тестування за посиланням:

Завдання необхідно виконати до  24 жовтня 22:00

14.10.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
Тема уроку:"Домашнє читання. Відданий друг"
1. нові слова(стор. 55):
    devoted - відданий,      generous - щедрий,         greedy - скупий, 
    lonely - самотній,        to bother - набридати,  to devote - присвятити.
2. вправа 1, стор. 54-55 (читати і перекладати)
3. вправа 2, стор. 55-56 (письмово)
4. пройти тестування за посиланням:
    
    Завдання необхідно виконати до  20 жовтня 22:00


12.10.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття об 11.30
Приєднуйтесь за посиланням:

Тема уроку:"Здоров'я - найцінніший скарб"
1. повторити слова до теми
2. вправи 7,8, стор. 49, 50.




10.10.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
Тема уроку:"Відпочинок у літньому таборі"
1. вправа 6, стор. 43 (прочитати і перекласти)
2. вправа 7, стор. 44
      а)  дати відповіді на питання(усно)
      b) скласти і записати в зошит речення.
3. виконайте завдання за посиланням:





07.10.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
Тема уроку:"Охорона здоров'я"
1. вправи 2,3, стор. 41 (усно)
2. вправа 5, стор. 42 
     а) усно 
     b) письмово: скласти 5-7 речень про свій вільний час, 
          використовуючи дані словосполучення, і записати їх у зошит
3. виконайте завдання за посиланням:

( номери малюнків піднімаєте вгору до словосполучень на місце пропусків ...; потім розподіляєте словосполучення в таблиці (завдання2)




05.10.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття об 11.30.
Приєднуйтесь за посиланням:

Тема уроку:"Важливо бути здоровим. Майбутній час"
1. повторити правила (стор. 37, 39)
2. вправи 6, 7(стор. 38,39) - письмово
3. виконайте завдання за посиланням:




26.09.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 12.40
Приєднуйтесь за посиланням:

Тема уроку:"Здоровий спосіб життя"
1. Нові слова(стор. 31)
    an eyelid - повіка,               a nightmare - нічний кошмар,
   a stage - ступінь, фаза,     to relax - відпочивати,
   previous - попередній,       rapid - швидкий
    вправа 3, стор. 31 (усно)
2. вправи1,2,4, стор. 30,31 (усно) 
3. вправи 5,6, стор. 32 (письмово)
           Match the idioms with their meaning.

  B 1) to go to sleep                          A to sleep very lightly, aware of what is

                                                           happening around.                    

     2) to sleep like a log                   B to fall asleep.

    3) to sleep with one eye open     C to spend the night at a friend’s place.

    4) to sleep over                           D to sleep very soundly.

    5) to sleep tight                           E to sleep well.

      Use the phrases from the first part to complete the sentences.

     1) I went to sleep almost as soon as I climbed into bed.

     2) I slept like until morning.

     3) The guard was sleeping with , watching everything that went on.

     4) Katie was asked to with Jenny.

     5) “Goodnight, then. Sleep .”

        4. вживання артиклів(стор. 33)

       

    
















 

 

 


23.09.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
Тема уроку:"Узагальнення вивченого матеріалу"
1. Повторіть вивчену лексику (стор. 4-29)
2. Пройдіть тестування за посиланням:

3. Продовжуйте працювати над особистим листом.   



21.09.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
Тема уроку:"Дружба в нашому житті"
1. Підручник:
    вправи 4, стор. 47-48 (усно), 5, стор. 48 (письмово)
2. Виконайте завдання за посиланням:
  
3. Продовжуйте працювати над особистим листом.   


19.09.2022
Доброго ранку.
Сьогодні зустрічаємось у класі.
Інформація для тих, хто навчається дистанційно.
Тема уроку:"Особистий лист"
1. стор. 29
2. вправа 1, стор.26-27 (ще раз перегляньте текст)
3. вправи 1,2, стор. 29 (усно)
Домашнє завдання:
Написати особистого листа
Відправте лист на мою електронну пошту
iliashiksvetlana@gmail.com



16.09.2022
Доброго ранку.
Сьогодні тема уроку:"Справжній друг"
Завдання для тих, то працює самостійно.
1. Нові слова стор. 27 (переклад у словнику в кінці підручника)
2.вправа 1, стор. 26,27 (прочитати, перекласти текст)
3. вправи 2-4, стор. 28 (усно)
Домашнє завдання:
1. вивчити нові слова
2. написати в зошиті лист про свою сім'ю та свої захоплення за зразком листа у вправі 1, стор. 26,27.


12.09.2022
Доброго ранку.
Сьогодні працюєте самостійно.
Тема уроку:"Найкращі друзі"
1. Повторити слова (стор. 18)
2. вправи 3-5, стор. 22-23 (усно)
     вправи 6,7, стор. 23-24 (усно)
Домашнє завдання:
    Підготуватись до диктанту по нових словах (стор.18)



09.09.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок уроку о 8.45.
Приєднуйтесь за посиланням:

Тема уроку:"Сім'я та друзі"

Якщо не вдалося приєднатися, працюєте самостійно.
1. Нові слова (стор.18)
reliable - надійний;                            understanding - розуміючий;
sociable - товариський;                   ambitious - честолюбний;
honest - чесний;             lazy - лінивий;                 strict - строгий;
friendly - дружній;   complaining - невдоволений;   fair - справедливий;
amusing - цікавий;        kind - добрий;                 helpful - корисний;
overprotective - занадто турботливий;   jealous - заздрісний, ревнивий; pessimistic - песимістичний

2. вправи 3, 4, стор. 18,19 (усно)


Домашнє завдання:
1. вивчити нові слова (писати)
2. Написати 5-7 речень про характер свого друга.

Перегляньте відео:



07.09.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
Тема уроку:"Розвиток граматичних навичок. Минулі часи"
1. уважно прочитайте парагаф2(стор. 258) і параграф 7(стор.260-261)
    граматичного довідника у кінці підручника.
2. вправи 4,5, стор. 10(усно)
    вправа 6, стор.11(письмово)
   вправа 7, стор. 11(усно)
3. Домашнє завдання:






05.09.2022
Доброго ранку. 
Запрошую всіх на онлайн урок.
Початок заняття о 12.30
Приєднуйтесь за посиланням:

1. Літні канікули.
    Нові слова(стор. 4)
go sightseeing - ходити на екскурсії   
                                             go on day trip - відправитися у денну подорож
book an accommodation - забронювати житло  make plans - планувати
read guidebooks - читати путівники  
                                              try local dishes - куштувати місцеві страви
pack your suitcase - пакувати валізу       buy souvenirs - купувати сувеніри
 
   вправи 4-7, стор. 6,7
2. Теперішні часи.
    стор. 8-9



Hometask:
2) вивчити словосполучення (стор. 4).






02.09.2022
Доброго ранку. Вітаю всіх з початком нового навчального року.
Нехай він буде для всіх вас цікавим, успішним і безпечним.
 
Сьогодні працюєте самостійно.
1. Познайомтеся з підручником. 
    вправа 1, стор. 4 - випишіть словосполучення у словники 
   (переклад у словнику підручника стор. 270)
    вправа 2, стор. 4-5 (позначте на окремому аркуші обрані відповіді "a,b,c"
    вправа 3, стор. 6 (прочитайте частину, яка стосується вас)
2. Підпишіть зошити (у лінійку) за зразком:
                     English
       ( ваше ім'я та прізвище)
                      Form 8-B
              Shevchenko school 
                       in Mena

До зустрічі!










































07.06.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 12.30
Приєднуйтесь за посиланням:

Чекаю на всіх, хто ще не здав розповіді про Україну та Велику Британію.
Хто вже виконав усі тестування і здав усі розповіді, на урок можна не приходити.

03.06.2022
Доброго ранку.
Сьогодні працюєте самостійно.
Виконуєте контрольні роботи, підтягуєте всі "хвости", вчите розповіді.
До зустрічі у вівторок, 7 червня.


02.06.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 8.30
Приєднуйтесь за посиланням:

Запрошую всіх, хто готовий розказувати про Велику Британію та Україну.

Завдання на сьогодні:
Listening Test
1. перегляньте тексти, що стосуються теми "Україна";
    повторіть слова до теми
2. виконайте завдання за посиланням:
Увага! завдання доступне з 2 червня(9.00) до 6 червня (22.00)
           уважно дивіться фільм, робіть необхідні записи
           фільм можна переглянути кілька разів
           на запитання відповідати обов'язково, хоча б кількома словами
           не поспішайте, перевірте роботу перед тим, як її відправляти
Успіхів!

31.05.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 12.30
Приєднуйтесь за посиланням:
Будьте готові розказувати про Велику Британію та Україну.
Якщо ви вже розказали ці дві розповіді, на онлайн урок можна не приходити.
Завдання на сьогодні:

Writing Test
Повторіть вивчену граматику (пасивний стан, граматичні часи, артиклі), перегляньте лексику до теми "Географічний огляд"
Виконайте завдання за посиланням:


27.05.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
Сьогодні перша семестрова контрольна робота.
Контрольна робота з читання. Reading Test

Завдання:
1. Прочитайте уважно два тексти. (якщо є можливість, роздрукуйте, щоб мати поруч під час виконання тесту)

Read the text. “THE SCOTTISH THISTLE”

         The thistle is the national emblem of Scotland. This is how, according to the curious legend, that plant came to be chosen.

         In very ancient times the Northmen once landed somewhere on the east coast of Scotland. They had wicked plans – to settle in the country. The Scots assembled with their arms and moved to the River Tay, the largest in Scotland. As they arrived late in the day, tired after a long march, they put up their camp and rested. They didn’t expect the enemy before the next day.

         The Northmen, however, were near. Noticing that no guards protected the camp, they crossed the Tay. They were going to take the Scots by surprise. To make the least noise possible, they took off their shoes. But one of the Northmen stepped on a thistle. The sudden and sharp pain made him shriek. The alarm was given in the Scots’ camp and there was a fight.

         The Scots appreciated the unexpected help from the thistle and took it as their national emblem. 


Read the text. "UKRAINIAN SYMBOLS"

The National Flag first appeared in 1848. The flag has two stripes: a blue one above a yellow one. The colours are symbolic – yellow for wheat in the fields and blue for the sky above them. The flag became a symbol of the all-Ukrainian unity.

        The Ukrainian Anthem is a song called “Ukraine Has Not Yet Perished”. Its lyrics were written by Pavlo Chubynskyi and it was published in 1863. The same year it was set to music by Mykhailo Verbytskyi. The catchy melody and patriotic words made this song very popular among Ukrainians. Article 20 of the Constitution of 1996 defines it as the state anthem.

          The National Emblem (Coat of Arms) of Ukraine is a trident. It is the most ancient and dignified of all the Ukrainian symbols. Its history goes back to the first century A. D. the classic shape of the Ukrainian trident was found on the coins of Volodymyr the Great, who ruled in the 10th century. Then, it was a mark of authority, and a symbol of the ethnic groups which made up the Ukrainian nation.

2. Виконайте завдання за посиланням:

Завдання активне до 29 травня (22.00)

26.05.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок учнів, які готові 
                            розказувати про Велику Британію та Україну.
Початок заняття о 8.30
Приєднуйтесь за посиланням:

Завдання на сьогодні:
1. повторюєте розповіді
2. виконуєте тести, які ще не виконали
3. повторюєте вивчену лексику до тем "Засоби інформації"
      та "Географічний огляд"
 4. готуєтесь до контрольної роботи.


24.05.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 12.30
Приєднуйтесь за посиланням:

Готуйте розповіді.

Якщо не вдалося приєднатися, працюєте самостійно.
1. повторити правила вживання і побудови речень у пасивному стані
   підручник: стор. 122
2. повторити неправильні дієслова(стор. 286,287)
3. виконайте завдання за посиланням:


20.05.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття об 11.25
Приєднуйтесь за посиланням:

Будьте готові розказувати про Велику Британію та про Україну.

Якщо не вдалося приєднатися, працюєте самостійно.
1. повторюєте теперішні і минулі часи в англійській граматиці і виконуєте завдання від 17 і 19 травня
2. пишете листи про свої враження від подорожі (хто ще не написав)
3. вчите розповіді про Велику Британію та про Україну.

19.05.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
Повторюємо минулі часи в англійській граматиці.
Граматичний довідник підручника:
- параграф 2, стор. 258
- параграф 5, стор. 259
- параграф 7, стор. 260, 261
Таблиця вживання минулих часів в англійській граматиці.
Вживання минулих часів
Час
Вживання
Приклади
The Past Simple Tense

  S + Ved
  S + V(2)

yesterday, last month, 
a week ago, in 2012
1) Дія відбулась (і завершилась) у певний момент у минулому
2) Послідовні події у минулому


3) Описання станів і звичок у минулому
4) Якщо присудком є дієслово, що не вживається у часі Past Continuous

She washed her hair an hour ago.

They came into a café, sat down at the table and ordered two coffees.

He played football when he was a schoolboy.
We agreed to help her.
The Past Continuous Tense
I, He,        was
She,It  +  was  + Ving
We,You   were
They
at 7 o'clock yesterday; when mother came; while he was watching TV
1) Дія тривала у певний момент у минулому
2) Дві і більше дій тривали одночасно у минулому


3) Одна дія тривала у минулому, а інша її перервала

She was washing the dishes at 6 o’clock yesterday.
While she was washing the dishes, her husband was walking the dog.

He was watching TV when his friend phoned.
The Past Perfect Tense


    S + had  + V ed(3)
by 7 o'clock yesterday;
before they came

1) Дія завершилась до певного моменту у минулому

2) Дія завершилась до початку іншої дії в минулому

We had come home by 8 o’clock yesterday.

They had returned home before the film began.




Виконайте завдання за посиланням:


17.05.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 12.30
Приєднуйтесь за посиланням:

Якщо не вдалося приєднатися, працюєте самостійно.
1. Підручник:
    вправи 1-3, стор. 8,9 (усно)
   граматичний довідник: параграф 1, стор. 257
                                                  параграф 4, стор. 258,259
                                                  параграф 6, стор. 260
     повторити правила вживання та побудови речень у часах 
      Present Simple, Present Continuous, Present Perfect.
2. Виконайте завдання с) 



13.05.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття об 11.25
Приєднуйтесь за посиланням:

Якще не вдалося приєднатися, працюєте самостійно.
1. Виконайте завдання за посиланням:
2. Вчити розповіді про Велику Британію та про Україну.
3. Перевірте і виконайте досі не виконані тестування.
4. Чекаю на ваші листи про подорож. Електронну адресу ви знаєте.

12.05.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
1. Підручник:
впр.2, стор.220-221 читати і перекладати діалог, прокоментувати речення після діалогу(правда - неправда). 
впр.2, стор.223-224. читати, перекладати. За зразком написати про власні враження від подорожі (хоч і в сусіднє село, але речень 10-12 має бути)
Відправляєте на електронну адресу:
iliashiksvetlana@gmail.com
Виконання обов'язкове. Невиконання карається відповідними оцінками.
Термін - до 17 травня. Успіхів.
2. Завтра, 13 травня, онлайн урок. Чекаю на ваші розповіді про Велику Британію. Якщо готові, то і про Україну.


10.05.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 12.30
Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:
Будьте готові розказувати про Велику Британію.
Якщо готові і є бажання розказати про Україну, буду рада.
Це дві розповіді, які необхідно розказати всім.

Якщо не вдалося приєднатися, працюєте самостійно.
1. вправа 8, стор. 218, 219 - читати і перекладати текст.
2. виконайте завдання до тексту за посиланням:

3. Не забудьте про тестування по темі "Україна" на платформі "На урок"!
     Посилання на тест є у завданні від 6 травня. 

06.05.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
1. Готуєте розповіді про Велику Британію та про Україну.
     Ці розповіді будуть на контрольній роботі з говоріння.
2. Пройдіть тестування за посиланням:
    Завдання активне до 13 травня (20.00)

05.05.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 8.30.
Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:
Будьте готові розказувати про Об'єднане Королівство.

Завдання на сьогодні:
1. Вправа 4, стор. 214 - 215 (прочитати і перекласти текст)
2. вправи 5 (письмово), 6 (усно), стор. 216
3. стор. 216 - записати у словники і вивчити нові слова.

03.05.2022
Доброго ранку. 
Сьогодні працюєте  над розповіддю про Об'єднане Королівство.
Будьте готові розказувати на четвер, 5 травня.
А сьогодні для вас простенький тест за посиланням:


Будьте уважні. Відео там не активне. 
Короткий фільм про Британію можна подивитись на моєму блозі. 
Сторінка "відео". Заголовок над відео: Great Britain (5-й,8-й клас).
Користуєтесь підручником, географічною картою і власними знаннями. Впевнена, справитесь на "відмінно". Успіхів!

29.04.2022
Доброго ранку.
 Сьогодні працюєте самостійно.
1. стор. 213 - виписати у словники нові слова з перекладом і вивчити їх
2. впр. 2, стор. 212-213 - читати і перекладати, будьте уважні і правильно вимовляйте географічні назви, знайдіть їх на географічній карті.
3. впр. 3, стор. 214 - дати відповіді на питання(усно)
4. Складіть розповідь про Об'єднане Королівство, користуючись текстом, запитаннями та географічною картою. 

28.04.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
Продовжуємо працювати з граматикою.
1.вправи 5,6, стор. 210 (письмово)
2. Виконайте тест від 26 квітня. Обов'язково!

26.04.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Працюємо з граматикою. Пасивний стан.
Початок заняття о 12.30.
Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:
 
Якщо не вдалося приєднатися, працюєте самостійно.
1. стор. 208 - попрацюйте з таблицями
2. вправа 2, стор. 209 - усно
3. вправи 3,4, стор. 209 - письмово
4. виконайте завдання за посиланням:

(лише перше)




22.04.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
Тема уроку:"Населення Великої Британії"
1. Підручник: стор. 206-207 (виписати слова у словники, уважно прочитати завдання вправ 6 і 7)
2. Виконати завдання за посиланням:
    (Увага! Щоб прослухати аудіо у завданні, натисніть світлий прямокутник біля пп. ІІ і IV)

    Завдання обов'язкове для виконання, як і завдання від 21 квітня.

21.04.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
1. вправа 1, стор. 203-204(усно)
2. вправа 3, стор. 205(усно)
3. Виконайте завдання за посиланням:


Зробити обов'язково 21.04!

19.04.2022
Доброго ранку. Сьогодні починаємо нову тему. 
Будемо говорити про різні країни та їхні особливості.
Сьогодні тема:"Артикль з географічними назвами"
Запрошую на онлайн урок. Початок о 12.30.
Для роботи на уроці потрібні: підручник, зошит і ручка.
Svitlana Illyashyk приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Артикль
Время: 19 апр. 2022 12:30 AM Киев

Подключиться к конференции Zoom

Идентификатор конференции: 562 693 4869
Код доступа: 3m35jj

Якщо не вдалося підключитися, працюєте самостійно.
1. вправи 1,2, стор. 200 (усно)
2. стор. 201 - уважно прочитати і вивчити правило
     детальніше про вживання означеного артикля можна 
    прочитати у граматичному довіднику в кінці підручника 
    (параграфи 2-4, стор. 244-246) 
3. вправа 3, стор. 201-202 (письмово)
4. вправи 4,5, стор. 202 (усно).
5. Виконайте завдання за посиланням:





15.04.2022
Доброго ранку. Сьогодні повторення вивченого.
1. Повторіть лексику до теми"Засоби інформації" і вивчені граматичні часи.
    Пройдіть тестування за посиланням:

   
    Тестування необхідно пройти до 22 квітня (20.00).
     Лише одна спроба, лише 30 хвилин. 
     Будьте уважні.
 
2. Не забудьте про листи. Чекаю на них за електронною адресою:
        iliashiksvetlana@gmail.com
 Успіхів!


14.04.2022
Доброго ранку. Сьогодні зустрічаємось онлайн.
Початок заняття о 8.45.
Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:

Якщо не вдалося приєднатися, працюєте самостійно.
1. Повторіть граматичні часи за довідником у кінці підручника
      (стор.257-261)
2. Виконайте завдання за посиланням:

3. Виконайте завдання у зошиті:Розкрийте дужки у реченнях:

1) By eight o'clock yesterday I (to do) my homework and at eight I (to play) the piano.

2) By nine o'clock yesterday granny (to wash) the dishes and at nine she (to watch) TV.

3) When I (to meet) Tom, he (to eat) an ice cream which he (to buy) at the corner of the street.

4) When mother (to come) home, we (to cook) the mushrooms which we (to gather) in the wood.

5) When I (to see) Ann, she (to sort) the flowers which she (to pick) in the field.

6) When I (to come) home yesterday, I (to see) that my little brother (to break) my pen and (to play) with its pieces.

7) When I (to open) the door of the classroom, I (to see) that the teacher already (to come) and the pupils (to write) a dictation.

8) When I (to come) home, my sister (to read) a book which she (to bring) from the library.

9) When mother (to come) home, the children (to eat) the soup which she (to cook) in the morning.

10) When I (to look) out of the window, the children (to play) with a ball which Pete (to bring) from home.


12.04.2022
Доброго ранку. Сьогодні знову про пресу.
1. стор. 197 - виписати нові слова з перекладом у словники
2. вправа 3, стор. 195 - 
      а) прочитати і перекласти вислови підлітків про газети
      b) записати в зошит про думку підлітків за зразком
3. Написати короткий лист про пресу, яку читають у вашій сім'ї, і про засоби інформації, яким ви надаєте перевагу (газети, журнали, радіо, телебачення, інтернет).
   Лист відправляєте на мою електронну пошту : 

  iliashiksvetlana@gmail.com

 Листи чекаю до 15 квітня. Не відкладайте на довго. Після 15 квітня оцінка буде знижуватись.
  І не забувайте про тестування!

08.04.2022
Доброго ранку. Не бачу активності у виконанні завдань за 7 квітня.
Будь ласка, не накопичуйте "хвости". Намагайтеся виконувати все вчасно.
Сьогодні граматика. Суміш часів. 
1. вправа 2, стор.192(письмово)
2. вправи 3,4, стор.192 (усно)
3. вправи 5,6, стор.193(усно)
4. вправа 7, стор.193-194(письмово)
Скористайтеся граматичним довідником (стор. 257-261)
5. Пройдіть тестування за посиланням:



07.04.2022
Доброго ранку. Сьогодні знову газети.
1. стор.186 і 189 - випишіть у словники нові слова з перекладом
2. вправа 3, стор.190(усно)
quality papers - це серйозні, "якісні" газети в Британії.Політика, фінанси, події в країні і світі, новини спорту, культури, освіта та ін.
tabloids - світська хроніка, розваги, плітки, фото "зірок" та ін.
3. Виконайте завдання за посиланням:

Успіхів!


05.04.2022
Доброго ранку.
Тема:"Газети"
1. стор. 183 - записати у словники слова з рамки(з перекладом)
2. вправа 1,2, стор.182-183 (усно)
3. вправа 3, стор.183(речення записати в зошит)
4.вправа 4, стор.184(усно)
5. уважно прочитайте рамку REMEMBER, зверніть увагу на те, коли дані слова вживаються як іменники, а коли - як прикметники.

! Не забудьте виконати попередні тести. (за 31.03). Потрібно виставити якісь оцінки за тему"Музика".


31.03.2022

Доброго ранку. 
Сьогодні трохи граматики.
Пасивний стан. Теперішній і минулий час.
Згадайте правила( стор.122, 146)
І виконайте завдання за посиланням:

Наступне завдання стосується музики.


Термін виконання не виставляю. Але, будь ласка, на довго не відкладайте.
Успіхів!










23.11.2021
Доброго ранку. Запрошую всіх на онлайн урок.
Тема уроку:"Наші вчителі"
Початок уроку о 12.30
Svitlana Illyashyk приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Наші вчителі
Время: 23 нояб. 2021 12:30 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

Идентификатор конференции: 562 693 4869
Код доступа: 3m35jj

Завдання:
1) виконайте вправи 1-2, стор.80,81 (усно)
2) вправа 3, стор.81-83(прочитайте і перекладіть текст і 
                                              виконайте завдання до нього)
3) вправа 5, стор.83,84(усно)




19.11.2021
Доброго ранку. Запрошую всіх на онлайн урок.
Тема уроку:"Ви хороша команда?"
Початок уроку об 11.30
Svitlana Illyashyk приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Школа
Время: 19 нояб. 2021 11:30 AM Киев

Подключиться к конференции Zoom

Идентификатор конференции: 562 693 4869
Код доступа: 3m35jj

Завдання:
1) вправа 1, стор.79: виписати і вивчити слова
2) вправи 2(а) і 3, стор.79,80 (письмово, у зошиті)
4) вправа 4, стор.80 (усно)
+ Учимо розповідь про шкільне життя.



18.11.2021
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
Тема уроку:"Повторення вивченого матеріалу"
Завдання:
1) вчіть розповідь про навчання в школі(можна буде розказувати у п'ятницю за бажанням)
2) виконайте одне з завдань з попереднього уроку (обирайте що кому більше подобається)

Успіхів. До зустрічі у п'ятницю.



16.11.2021
Доброго ранку. Запрошую всіх на онлайн урок. Тема уроку:"Улюблений шкільний предмет"
Початок уроку о 12.30

Svitlana Illyashyk приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Улюблений шкільний предмет
Время: 16 нояб. 2021 12:30 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

Идентификатор конференции: 562 693 4869
Код доступа: 3m35jj

Завдання:
Виконайте одне з завдань:









12.11.2021
Доброго ранку. Запрошую всіх на онлайн урок. 
Тема уроку:"Навчання в школі"
Початок уроку об 11.30
Svitlana Illyashyk приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Навчання в школі
Время: 12 нояб. 2021 11:30 AM Киев

Подключиться к конференции Zoom

Идентификатор конференции: 562 693 4869
Код доступа: 3m35jj

Завдання:
1) виписати і вивчити слова на стор.74
2) вправи 1-3 стор.73-75 (усно)
3) вправа 4, стор.70 (дати письмові відповіді на питання 1-9, 11,13, 14-16)



11.11.2021
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
Тема уроку:"Школи за кордоном"
Виконайте завдання за посиланням:

Будьте уважні, не поспішайте. Перегляньте відео кілька разів. Слухайте уважно.
Слова до завдання:
state school - державна школа,              private school - приватна школа,
boarding school - школа, де діти живуть і навчаються,
mixed school - школа для хлопців і дівчат,
canteen - їдальня,           dormitory - гуртожиток,      attend - відвідувати




09.11.2021
Доброго  ранку. Запрошую всіх на онлайн урок. 
Тема уроку:"Навчання у Британських школах"
Початок уроку о 12.30.
Svitlana Illyashyk приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Навчання у Британських школах"
Время: 9 нояб. 2021 12:30 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

Идентификатор конференции: 562 693 4869
Код доступа: 3m35jj

Якщо не вдалося приєднатися, самостійно виконайте завдання за посиланням:


05.11.2021
Доброго ранку. Запрошую всіх на онлайн урок.
Тема уроку:"Школи в Британії"
Початок уроку об 11.30.

Svitlana Illyashyk приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Школи в Британії
Время: 5 нояб. 2021 11:30 AM Киев

Подключиться к конференции Zoom

Идентификатор конференции: 562 693 4869
Код доступа: 3m35jj

Якщо не вдалося підключитися, працюєте самостійно.
1) виписати в словники і вивчити нові слова (стор.68)
2) вправа 1, стор.68-69: прочитати і перекласти текст і виконати завдання до нього
3) вправа 2, стор.70 (виконати письмово)
Домашнє завдання:
Пройдіть тестування за посиланням:

Завдання треба виконати до 22.00 Сьогодні!
Good luck.
British schools.

після перегляду відео перевірте себе за посиланням:



04.11.2021

Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно. 
Тема уроку:"Шкільні правила. Модальні дієслова"
Виконайте усно вправи 6 і 7 на сторінках 66-67 підручника.
Домашнє завдання:
1) виконайте тестування за посиланням:
2) вправа 1, стор.68-69 (прочитайте і перекладіть текст). Це необхідно для наступного уроку(05.11).

02.11.2021

Доброго ранку. Запрошую всіх на онлайн урок.
Тема уроку:"Модальні дієслова"
Початок о 12.30. Не запізнюйтеся.
Svitlana Illyashyk приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Модальні дієслова
Время: 2 нояб. 2021 12:30 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

Идентификатор конференции: 562 693 4869
Код доступа: 3m35jj

Якщо не вдалося підключитися, опрацюйте самостійно правила на сторінках 64-65 підручника. Можна звернутися також до граматичного довідника на сторінках 262-266(параграфи 11 та 12).

Виконайте вправи 1(письмово), 2 (усно) та 3(письмово) на сторінках 64-65.

Домашнє завдання:

Пройдіть тестування за посиланням:


Завдання необхідно виконати до 3 листопада до 19.00.












23.09.2021
 Всім доброго ранку. Вітаю вас на своєму блозі. Від сьогодні навчаємося дистанційно. Вся інформація про уроки, завдання, відео і запрошення на онлайн зустрічі знайдете тут. Всі уроки будуть проводитися відповідно до розкладу.
Сьогодні у нас підсумковий урок з теми. 
Завдання на урок:
1) Написати особистого листа. Тема "Я, моя сім'я, найкращий друг, захоплення". Будь ласка, дотримуйтеся всіх правил написання особистого листа. Ми все це вже розібрали і обговорили. Пишіль електронний лист і відправляйте мені на пошту:

iliashiksvetlana@gmail.com

Чекаю листи до п'ятниці (12.00). Не зволікайте.
2) Пройдіть тестування за посиланням:


Тема тесту: "Риси характеру". Перед виконанням перегляньте свої записи у словниках. Завдання треба виконати до 24 вересня (23.00). Бажаю успіху.

У п'ятницю, 24 вересня, буде урок онлайн. Посилання з'явиться тут увечері. Не пропустіть. До зустрічі.

24.09.2021
Доброго ранку. Запрошую всіх на онлайн-урок.
Тема уроку:"Здоровий спосіб життя".
На уроці потрібні: підручник і робочий зошит. Не забудьте про ручку і олівець.
Початок уроку об 11.30
 
Svitlana Illyashyk приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Здоровий спосіб життя
Время: 24 сент. 2021 11:30 AM Киев

Подключиться к конференции Zoom

Идентификатор конференции: 562 693 4869
Код доступа: 3m35jj

Хто не зміг приєднатися, виконайте вправи 2-6 на стор. 30-32.
вправи 5 і 6 - письмово.

28.09.2021
Доброго ранку. Запрошую всіх на онлайн урок. 
Тема уроку "Healthy Lifestyle".
Початок уроку о 12.30. Дла роботи потрібні: підручник, зошит і ручка.
Svitlana Illyashyk приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Healthy Lifestyle
Время: 28 сент. 2021 12:30 AM Киев

Подключиться к конференции Zoom

Идентификатор конференции: 562 693 4869
Код доступа: 3m35jj

Якщо не вдалося підключитися, працюєте самостійно. Виконайте вправи: 1, 3-6 на стор.33-36 підручника.

Виконайте завдання за цим посиланням:

30.09.2021

Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно. 
На сторінці 37 уважно прочитайте правила.
Зверніть увагу на те, що часи Present Continuous i Present Simple часто вживаються у значенні майбутнього часу.
Якщо ви говорите про заплановані події, слід використовувати час Present Continuous.
We are watching a new film on Friday evening. (запланована подія)
Якщо мова йде про розклад, графік, варто використовувати час Present Simple.
Our bus arrives at 7.20. (розклад руху транспорту) 
Виконайте вправи 1,2 на стор. 37-38 усно і вправи 5,6 на стор.38 письмово.

Увага! 
Запрошую всіх на онлайн урок.
Початок об 11.30
Svitlana Illyashyk приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Future tenses
Время: 30 сент. 2021 11:30 AM Киев

Подключиться к конференции Zoom

Идентификатор конференции: 562 693 4869
Код доступа: 3m35jj

01.10.2021
Доброго ранку. Сьогодні працюєте з граматикою самостійно.
Перегляньте ще раз уважно правила на сторінках 37 і 39. Згадайте наш урок у четвер. Виконайте письмово вправи 5,6 і 7(стор.38,39).
Виконайте тестове завдання за посиланням:

Згадайте вже відому вам структуру to be going to. Використовуємо її, коли потрібно сказати, що ми збираємося щось робити.

I am going to read this book. I think it will be interesting. (Я збираюся прочитати цю книжку. Я думаю, вона буде цікава)
 It's cloudy today. It is going to snow.(Сьогодні хмарно. Збирається на сніг).

Врахуйте цю структуру, коли будете працювати з тестом.

05.10.2021
Доброго ранку. Запрошую всіх на онлайн урок. 
Тема уроку:"Важливо бути здоровим"
Початок уроку о 12.30

Svitlana Illyashyk приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Важливо бути здоровим
Время: 5 окт. 2021 12:30 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom

Идентификатор конференции: 562 693 4869
Код доступа: 3m35jj

Якщо не вдалося підключитися, самостійно виконайте завдання (письмово, в зошиті)

Put the verbs in brackets into the correct future form: the Future Simple, Present Simple or Present Continuous.

 1. I love London. I  will probably go  (probably/ go) there next year.

2. Our train … (leave) at 4.47.                      

3. We … (play) football this afternoon.

4. I hope you … (enjoy) your future vacation.

5. Here is the weather forecast. Tomorrow it… (be) dry and sunny.

6. They … (leave) for Mexico tomorrow. 

7. Hurry up! The conference … (begin) in 20 minutes.

8. The Browns … (move) to their new house this weekend.

 Choose the correct variant.

1)   My cousins … to visit us next week.            

A is coming       B are coming      C will come

2)   I … my best at the next contest, I promise.  

A am doing        B do                    C will do

     3) – It’s Alison’s birthday today! – OK, I … her flowers.

         A will buy         B will buying       C buy

4) Our teacher … for Kyiv tomorrow.               

A is leaving       B will leave          C leave

    5) My Drama class … at 4 p.m. every Tuesday and Friday.

         A start                B starts                 C is starting

1)   The buses to airport … every hour.                

A is leaving       B will leave          C leave

Match the sentences with the tenses and correct explanations. 

1.    I will help you to do homework.

2.    Life will be better in the future.

3.    She is having a concert  next Monday.

4.    The bus leaves at 9 o’clock.

 

Present Simple

Present Continuous

Future Simple

a)    promises, hopes

     b)    arranged actions

     c)    timetables, programs

     d)    predictions on what we think, believe

 


Виконане завдання відправляємо на мою електронну пошту.

iliashiksvetlana@gmail.com

Роботи чекаю до 07.10 (четвер).














































































































































































































з 08.04 по 15.04
впр.2(а),стор.212 прочитати, знайти названі пункти на карті Великобританії,
                               вивчити
стор.213 Vocabulary Box:слова виписати у словники з перекладом, вивчити,
                                            писати
впр.2(b), стор.212-213 читати, перекладати
впр.3, стор.214 відповідати на питання (усно)


Fill in the blanks.
1 ________________________________is the highest mountain in Great Britain.
1       ________________________________ consists of England, Scotland and Wales.
2       ________________________________ is the main river of London.
3       ________________________________ makes the weather of Great Britain foggy and rainy.
4       ________________________________ is the most beautiful lake in Scotland.
5       ________________________________ washes Great Britain from the east.
6       ________________________________ separates Great Britain from the Ireland.

Match the words with their meanings.
1) a climate                      a) a narrow area of water that connects two seas
2) a compass                    b) to be all around sb/sth
3) an island                      c) the general weather conditions in some place
4) a strait                          d) to fill a space
5) to surround                  e) a device for finding direction
6) to occupy                     f) to divide into parts
7) to separate                   g) a piece of land surrounded by water

Complete the sentences with the words from the box.
in/to the north,  in/to the south,  in/to the east,  in/to the west,  to the        northwest/southeast/northeast/southwest
1) Wales is situated _____________ from London.     
2) Scotland is situated ___________ of Great Britain.
3) Cardiff is situated ____________ of Wales.           
4) The Irish Sea washes Great Britain __________.
5) Great Britain is washed by the North Sea _________.
6) Ben Nevis is situated __________ of Great Britain.
7) Cambridge is located __________ from London.
8) The English Channel separates Great Britain from the continent _______.

Завдання виконати письмово.
Переглянути відео за посиланням https://svetlanailiashik.blogspot.com/p/blog-page.html
Дати відповіді на питання, поставлені на початку відео.
14.04
Продовжуємо розмову про Британію.
впр.7, стор.216-217 - виконати письмово в зошиті.
Наступний текст записати в зошит, вибравши необхідний прийменник з двох даних на вибір у кожному випадку. Вибрані прийменники підкреслити.
Choose the correct prepositions.
    London is famous (1) with / for its attractions like Big Ben and the Tower (2) off  / of London. Millions (3) off / of tourists look (4) to / at these buildings every year but not far (5) from / of these place, there are other interesting sights. Next time you decide to visit London, why not plan (6) of / to go (7) for / to some (8) of / off places close (9) next / to the centre (10) to / of the city that tourists rarely go (11) in / to? Get (12) into / onto a taxi and ask the driver (13) for /to take you (14) to / in Billingsgate fish market, (15) in / for example. When you arrive (16) at / in the market, you will be amazed (17) at / with the sights and the sounds (18) in / of real London. you can ask the fish-sellers (19) about / for their work, and you don’t have (20) to / on wait (21) for / on hours (22) in / to get a ticket!
Пропоную пройти тестування з теми.


Код доступу 928342
Використайте цей код,
відкривши посилання
Бажаю успіху.

17.04
Добрий день. Чекаю на результати тестування. Тест необхідно пройти до 21 квітня. Оцінка буде врахована в тематичному оцінюванні.
Продовжуємо працювати.
впр.4, стор.214
a- прочитати і перекласти слова, географічні назви знайти на карті. Слова вивчити.
b- прочитати і перекласти текст
стор.216 Vocabulary Box:слова виписати у словники з перекладом, вивчити,
                                            писати
впр.5, стор.216 - продовжити речення(розповідь про Україну)
впр.6, стор.216 - письмові відповіді на питання.

22.04
Доброго ранку. Народ, ви ще довго спати будете? Які оцінки я зможу вам поставити? Тестування про Британію ви проігнорували. Побачимо, що в зошитах.
Сьогодні- тестування з теми "Україна"
Код доступу 192118
Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
Тестування необхідно пройти до 28 квітня 17.00. Можна зробити не більше двох спроб. Оцінки будуть враховані під час тематичного оцінювання.
Бажаю успіху.
24.04
Доброго вечора всім. Де зникли? Чому так мало учасників? Дівчата, раз спробували і все? Прочитати уважно текст у підручнику і вперед. Заробляємо оцінки.
 Далі працюємо за підручником
впр.8, стор.218-219
нові слова виписати з перекладом і вивчити
текст прочитати і перекласти.
Додатково прочитати і перекласти текст. Завдання виконати і записати.

CLIMATE OF UKRAINE
Read the text and the statements to it. Mark them as true or false.
    Most of Ukraine has four distinct seasons and a moderate, continental climate, with cold winters and warm summers. The southern coast, however, has a Mediterranean climate, with mild, wet winters and hot, dry summers. In eastern Ukraine, air masses from the steppes of Central Asia often make summers warmer and winters colder. The average temperature in Kyiv is -6°C in January and 20°C in July. For most of the country it rains more often in the summer months than in other seasons. Ukraine’s climate is generally favourable for agriculture and tourism, especially in the south.
1) The climate of Ukraine is moderate and continental.   True
2) I Ukraine we have mild and wet winters.     3) We usually have cool summers.
4) In the south winters are mild and wet.   5)  It rains more often in autumn than in other seasons. 
6) Ukraine’s climate is generally favourable for the development of industry.

Письмові завдання відправляти за адресою
iliashiksvetlana@gmail.com
Виконані письмово вправи 5 і 6 на стор.216 пересилаємо теж на цю адресу.
Обов'язково! Часу у вас до 28 квітня.
29.04
Доброго дня, дорогі восьмикласники. Дуже вам вдячна за те, що турбуєтесь про моє здоров'я і не завалюєте своїми роботами. Але не хвилюйтеся, мого здоров'я на ваші роботи вистачить. Тож не соромимося, виконуємо і відправляємо на електронну пошту. Чи вас не навчили, як це робити?
Чекаю. Від сьогодні за запізнення зніматиму бали.
Нові завдання
впр.2, стор.220-221 читати і перекладати діалог, прокоментувати речення після діалогу(правда - неправда). Як записувати такі завдання - знаєте. Неправильні речення виправити відповідно до діалогу.
впр.2, стор.223-224. читати, перекладати. За зразком написати про власні враження від подорожі (хоч і в сусіднє село, але речень 10-12 має бути)
Виконання обов'язкове. Невиконання карається відповідними оцінками.
Термін - до 4 травня. Успіхів.
05.05
Доброго ранку. Не бачу виконаних завдань. Чи оцінки нікому не потрібні?
Ні творів, ні самостійних робіт, ні тестувань.
iliashiksvetlana@gmail.com
На цю адресу відправляєте виконані завдання.
У ваших інтересах це зробити.
Сьогодні самостійна робота

Read and translate the words.
Hard-working –    працьовитий                                sociable - товариський
Hospitable –  гостинний                                             fond of singing - захоплюватись співом
Great eaters –  любитель поїсти                                lazy - лінивий       
Good-humoured –   з почуттям гумору                     punctual - пунктуальний,  точний
Have a sense of humour –  мати почуття гумору      open-hearted - щирий
Emotional – емоційний

Read how some foreigners characterize Ukrainians and say with what you agree or disagree.
Example: I agree with Mario, that Ukrainians have a good sense of humour, because they can laugh at their problems. 
Mario(Milan, Italy): “I asked my Italian relatives who visited Ukraine what they thought about Ukrainians. They consider that Ukrainians have a good sense of humour and can laugh at a good joke. They like the Ukrainian language and find it very melodious, but not so melodious as Italian language of course”.

Stephen (Toronto, Canada): “I know that Ukrainians are supposed to be great eaters and to eat large amounts of their traditional food, like borsch, varenyky, holubtsi, galushky, etc. They say that borsch has had a special and important place on the daily menu of the Ukrainian people for many years. When Ukrainians have guests they usually treat them to borsch which they serve with pampushkas  and garlic”.

Pamela(Birmingham, England): “I’ve been to Ukraine twice and can say that Ukrainians are very kind and hospitable. They welcome visitors open-heartedly and treat them warmly and generously. I think it is traditional in the country to meet guests with bread and salt and offer them Ukrainian hospitably and friendliness”.  

Brad(Cardiff, Wales): “ I call Ukrainians ”a singing nation” because nearly everyone in Ukraine sings or plays a musical instrument. They really enjoy music and many of them like to perform in a folk dance group or in a choir. Some folk dance groups  are very renowned and known far and wide.”

Ann Lou(Missouri, the USA): “ I find Ukrainians hard-working. They seem to be busy all days including weekends. It is typical of any season. My friend has a dacha near Kyiv and when the snow only begins to melt in spring she is already there doing some physical labour. And she is not alone; many people in Ukraine think it to be a good hobby.”

Bernadine and Kenneth (Perth, Australia): “ We were pleasantly surprised to see how Ukrainians teach their youth to keep the traditions of their families. They create special groups in which they learn different  amazing things like embroidering, knitting, painting, things like that. We also joined a group where children were taught how to paint on an egg with melted beeswax. The elderly lady explained that pysankas patterns contain encoded wishes for happiness, a rich harvest, health and weather. The children created real works of art. It deserves appreciation, indeed!”

Summarize all the information and make a composition about Ukrainians.
                     1. I think Ukrainians ______________.                       2. Ukrainians are supposed ________________ .
3. They say ______________________.                       4. Those who’ve been to Ukraine say _________________ .
5. Ukrainians are often called _______________.        6. _____________ is known far and wide.
7. Many people  find Ukrainians _____________.       8. _______________ deserves appreciation.    
1. Читаємо текст і складаємо речення за зразком (одне висловлювання - один ваш коментар)
2. Доповнюємо речення так, щоб вийшов невеликий твір про українців. Використовуємо інформацію тексту.
Термін виконання 8 травня (до 18.00). Успіхів.
08.05
Всім добрий день. Дякую всім, хто нарешті почав щось робити і відгукнувся. Я рада, що ви не забули про англійську мову. Окрема подяка батькам за допомогу і розуміння.
Велике прохання до любителів псевдонімів і анонімності не забивати поштову скриньку. Перевіряються і зараховуються лише роботи учнів, імена і прізвища яких є у класному журналі. Всі решта, вибачте, у мене нема ні часу, ні бажання розгадувати ваші шифри і вигадані імена.
Отже, сьогодні робимо такі вправи: 
впр.11,12, стор.229-230 - усно
впр.13, стор.230-231 - читати і перекладати
Повторюємо вивчену граматику
Часи Present Simple i Past Simple. Активний і пасивний стани.
Граматичний довідник: стор.257 -258, стор.261-262
Уважно перечитайте правила, перегляньте свої записи у робочому зошиті.
Письмове завдання
Put the verbs in brackets into the Present Simple or Past Simple Active or Passive.
1. This island ______ (to wash) by the Pacific Ocean. 
2. Wales ______ (to occupy) the southwestern part of Great Britain. 
3. The lake _____ (to surround) by beautiful mountains.

4. Many years ago this place ______ (to surround) by thick woods. 
5. In the last century a small river ______ (to separate) the village from the forest. 
6. In ancient times the territory of Great Britain _____ (to occupy) by the Romans. 
7. My friend _____ (to know) the name of the largest lake in Scotland. 
8. Some years ago this church ____ (to know) as one of the oldest in our region.
9.English _______(to speak) all over the world. It … (to use) for writing articles and computer programmes. 
10. Children_______ (to learn) English at schools. 
11. A lot of English-speaking countries______ (to visit) by tourists every year. 
12. English________ (to recognize) as the language of international communication. 
13.The importance of learning foreign languages _______ (to understand) by people of our country.
14. My granny ________(to plant) a lot of flowers in the garden last spring.
15. Children _________(always to give) presents at Christmas. 
16. A picture of famous artist ________ (to steal) from a local museum.
17. Where _____ you _______ (to see) that boy last time?
18. Mark ________ (not to tell) about the time of the meeting yeaterday.
Виконуємо і відправляємо на електронну пошту до 12 травня (17.00)
12.05
Всім доброго ранку. Не бачу ніякої активності. Досі не отримала жодної роботи. Шановні учні, ви вже досить дорослі для того, щоб розуміти, що ви робите і що з цього може бути. Отже, виконуємо роботи і відправляємо їх на електронну адресу. Найближчим часом з'являться підсумкові контрольні роботи. Вони обов'язкові для всіх. Слідкуйте за інформацією.
14.05
Всім добрий день. Не бачу ваших робіт. Часу на роздуми вже нема. Отже, роблю висновки. Всі, хто не відгукнувся і не робив нічого, а таких більшість, отримають 0 за останні теми. Ця оцінка буде врахована під час семестрового оцінювання.
Сьогодні починаємо семестрові контрольні роботи.
Перша робота - Reading Test.
  Читаєте два тексти уважно. Бажано 2-3 рази і проходите тестування на платформі "На урок". У вас одна спроба. Час виконання роботи - 40 хвилин.
     Текст 1.
  “THE SCOTTISH THISTLE”
          The thistle is the national emblem of Scotland. This is how, according to the curious legend, that plant came to be chosen.
          In very ancient times the Northmen once landed somewhere on the east coast of Scotland. They had wicked plans – to settle in the country. The Scots assembled with their arms and moved to the River Tay, the largest in Scotland. As they arrived late in the day, tired after a long march, they put up their camp and rested. They didn’t expect the enemy before the next day.
          The Northmen, however, were near. Noticing that no guards protected the camp, they crossed the Tay. They were going to take the Scots by surprise. To make the least noise possible, they took off their shoes. But one of the Northmen stepped on a thistle. The sudden and sharp pain made him shriek. The alarm was given in the Scots’ camp and there was a fight.
          The Scots appreciated the unexpected help from the thistle and took it as their national emblem.
Shriek [ʃri:k] – волати, репетувати                appreciate [ǝp`riʃieit] – цінувати             
Thistle [θisl] – чортополох
    Текст 2.
     "UKRAINIAN SYMBOLS"
  The National Flag first appeared in 1848. The flag has two stripes: a blue one above a yellow one. The colours are symbolic – yellow for wheat in the fields and blue for the sky above them. The flag became a symbol of the all-Ukrainian unity.
         The Ukrainian Anthem is a song called “Ukraine Has Not Yet Perished”. Its lyrics were written by Pavlo Chubynskyi and it was published in 1863. The same year it was set to music by Mykhailo Verbytskyi. The catchy melody and patriotic words made this song very popular among Ukrainians. Article 20 of the Constitution of 1996 defines it as the state anthem.
           The National Emblem (Coat of Arms) of Ukraine is a trident. It is the most ancient and dignified of all the Ukrainian symbols. Its history goes back to the first century A. D. the classic shape of the Ukrainian trident was found on the coins of Volodymyr the Great, who ruled in the 10th century. Then, it was a mark of authority, and a symbol of the ethnic groups which made up the Ukrainian nation.
Завдання необхідно виконати до  16 травня 17:00
                   Код доступу 217961
Використайте цей код, відкривши посилання   join.naurok.ua
   18.05
  Всім доброго ранку. Дякую за участь у тестуванні всім, хто виконав завдання.. Нагадую, що це контрольна робота з читання. Обов'язкова для всіх. Якщо тестування не пройдене, отримуєте 0 балів у відповідній клітинці журналу. І саме ця оцінка буде врахована при обчисленні семестрового балу. Як рахувати середній бал, знають усі. Отже, робіть висновки.
 Термін виконання тестування продовжено до 20 травня. Для бажаючих ще є трохи часу.
  Сьогодні наступна контрольна робота. Теж обов'язкова для всіх.
  Writing Test.
   Роботу виконуємо на платформі "На урок". Повторюємо вивчену граматику і лексику. Маєте одну спробу і обмежений час - 40 хвилин.
            Завдання необхідно виконати до  22 травня 20:00
                  Код доступу 774159
Використайте цей код, відкривши посилання
join.naurok.ua
  Бажаю успіхів.
  20.05
Всім доброго ранку. Дякую за участь у тестуваннях. Всім, хто пройшов тестування, будуть зараховані підсумкові контрольні роботи з читання та письма. Хто ще тестування не пройшов, проходьте. Термін виконання продовжено. У кого були збої в системі і все блокувалося, заходьте ще. Я видалила все зайве. Заходьте і робіть. Оцінки треба всім! Часу мало залишилось. Сьогодні останнє тестування - Listening Test. Теж проходите на платформі "На урок".
1. Спочатку переглядаєте фільм за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=WFRR0zC70-0
 Будьте дуже уважні. Перегляньте кілька разів. Зробіть необхідні записи.
 У вас лише одна спроба. Час виконання - 40 хвилин.
 2. Потім переходьте до тестування.
Завдання необхідно виконати до  25 травня 18:00


Код доступу 2168984

Використайте цей код, відкривши посилання
join.naurok.ua
Бажаю успіхів!
23.05
Увага! Термін виконання всіх підсумкових тестувань продовжено
до 25 травня (18.00). Всі, хто ще не встиг, мають можливість пройти тестування.
26.05
Увага! Термін виконання всіх підсумкових тестувань продовжено
до 29 травня (14.00). Всі, хто ще не встиг, мають можливість пройти тестування.
Нові коди доступу:
Reading Test
Код доступу 4449519

Використайте цей код, відкривши посилання
join.naurok.ua

Writing Test

Код доступу 7137362
Використайте цей код, відкривши посилання
join.naurok.ua

Listening Test
Перед виконанням тестування перегляньте відео за посиланням:
Код доступу 5906039
Використайте цей код, відкривши посилання
join.naurok.ua

У кожному тестуванні ви маєте лише одну спробу. Час виконання  40 хвилин.

1 коментар: