6-А

Дистанційне навчання 2022

09.05.2023
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
Завдання на сьогодні:
Вчити розповіді про Лондон і про Київ.
Здаєте у середу, 10 травня.
До зустрічі.



24.02.2023
Доброго ранку. Сьогодні повторюємо все, що вивчили по темі "Магазини і покупки"
1. повторіть слова до теми(стор. 110-125)
2. повторіть правила вживання слів: much, many, is, are(стор. 195), а також ступені порівняння прикметників (стор. 199)
3. виконайте письмово вправи 7(стор.122) і 2 (стор.130)
4. виконайте завдання за посиланням:



22.02.2023
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
Тема уроку: "Магазини одягу"
1. випишіть у словники слова стор. 124, 
      переклад у словнику в кінці підручника
2. вправа 1, стор. 123 (а) прочитати і перекласти листи;
                                          б) дати відповіді на питання(усно)
3. вправа 3, стор. 125 (прочитати діалоги)
4. вправа 4, стор. 125,126 (побудуйте діалоги)


08.02.2023
Доброго ранку.
Повторюємо тему:"Їжа"
Перегляньте сторінки 92-109 підручника.
Певторіть слова до теми і граматику.
Пройдіть тестування за посиланням:

Завдання необхідно виконати до  12 лютого 20:00



16.12.2022
Добрий вечір. 
Через сьогоднішні події пропоную виконати контрольну роботу з письма онлайн.
1. повторіть вивчену лексику  граматику:
     модальні дієслова, прислівники
     шкільне життя, спорт
2. пройдіть тестування за посиланням:

Завдання необхідно виконати до  20 грудня 20:00 

07.12.2022

Sport in Britain



25.11.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 9.30
Приєднуйтесь за посиланням:

Якщо нема можливості підключитися, працюєте самостійно.
1. вправа 1, стор. 74 (повторіть питальні слова; вони мають бути у ваших словниках)
2. вправи 2,3, стор. 74, 75 (письмово)
3. вправа 4, стор. 75 (усно)


11.11.2022
Доброго ранку.
Сьогодні повторення вивченого матеріалу.
Повторіть слова і граматичний матеріал до теми (стор. 48-64)
Пройдіть тестування за посиланням:

Завдання необхідно виконати до  15 листопада 21:00




21.10.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 9.25
Приєднуйтесь за посиланням:

Тема уроку:"Шкільні предмети"
1. вправа 2, стор. 56,57 (усно)
2. вправи 3-5, стор. 57-59(усно)
3. Модальні дієслова:



14.10.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
Тема уроку:"Моє шкільне життя"
1. нові слова(стор. 49):
    creature - створіння,         culture - культура,           globe - глобус,   literature - література,     fascinating - чарівний, захоплюючий,
 divide - ділити,                multiply - множити,  
 subtract - віднімати,     add - додавати.
2. вправи 1,2, стор. 48,49 (усно) - прочитати, перекласти, виконати завдання
3. вправа 3, стор. 49 (усно) - прочитати і прокоментувати речення
Домашнє завдання:
вивчити нові слова (обов'язково писати)
Не забувайте про тести!



13.10.2022
Доброго ранку.
Пройдіть тестування до теми "Сім'я" за посиланням:

Завдання необхідно виконати до  18 жовтня 22:00


12.10.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 12.30
Приєднуйтесь за посиланням:

Тема уроку:"Моя сім'я. Узагальнення вивченого матеріалу".
На урок повторюєте розповідь про свою сім'ю.
Повторюйте також слова і граматику, що ми вивчили у цьому розділі. 
Сьогодні ближче до вечора буде підсумковий тест з теми.

На додаткове заняття з англійської мови приєднуйтесь за цим самим посиланням о 14.20




11.10.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
1. вправа1, стор. 41-42(прочитати і перекласти казку)
2. вправа 2, стор. 42 (дати відповіді на питання)
3. пройдіть тестування за посиланням:

після виконання тестування доступна гра "Відповідності"

Завдання необхідно виконати до  16 жовтня 22:00

30.09.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
Тема уроку:"Зовнішність"

1. повторіть слова (стор. 25, 29, 30)
2. повторіть форми дієслів  to be,  to have
      I   -    am                                          have                                             
    He, She, It -   is                               has
  We, You, They   - are                      have
3. виконайте завдання за посиланням:






28.09.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок о 12.40
Приєднуйтесь за посиланням:

Тема уроку:"Риси характеру"
1. Нова лексика (стор. 29)
    braid - коса,    moustache - вуса,   brave - хоробрий, 
hard-working - працьовитий,   naughty - неслухняний,
   rude - грубий,  skinny - худорлявий, slim - стрункий, 
   weak - слабкий
2. вправа 1, стор. 28,29 (усно)
3. вправа3, стор. 30(усно)

      Complete the sentences with the words from the box.

  rude    clever   selfish     naughty     clumsy     brave        shy

 1) David is a   brave  boy. He isn’t afraid of anything.     

2) Sarah is very __________. She thinks only about herself and doesn’t think about other people.   

3) Mike often says bad words to other people. All  his classmates think that he is ____________. 

4) Helen is a __________ girl because she is afraid to speak to other people.  

5) Sam is a _____________ boy. He often does tricks to his classmates and teachers.  

6) My cousin Tom is very ____________ because he always breaks things when he visits my house.     

7) Our teacher of History is a very ___________ man. He reads a lot of books and knows many interesting things.




Домашнє завдання:
 1. вивчити нові слова
 2. вправа 4, стор. 30 (письмово)




27.09.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюємо в школі.
Тема уроку:"Звичайна сім'я"
1. Повторіть слова до теми (стор. 24,25)
2. повторіть спеціальні питальні слова (стор. 28)
    вправа 3, стор. 28(письмово)
3. Підготуйте коротке повідомлення про свою родину.


23.09.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюємо в класі.
Тема уроку:"Моя сім'я"
1. Повторіть слова до теми - вправи 1,2, стор. 24(усно)
2. Нові слова (стор. 25)
beard - борода,   earring - сережка,       ponytail - хвіст (з волосся)
plump - повний, selfish - егоїстичний, serious - серйозний,
shy - сором'язливий
3. вправа 3, стор. 24-25 (читати і перекладати)
4. вправи 4,5, стор. 26 (усно)
Домашнє завдання:
  вивчити нові слова
  розказати про свою сім'ю 


21.09.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюємо в школі.
Тема уроку:"Узагальнення вивченого матеріалу"
1. Повторіть слова і граматику (стор. 12 - 21)
Домашнє завдання:
Пройдіть тестування за посиланням:

Завдання необхідно виконати до  23 вересня 22:00



20.09.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок о 13.40
Приєднуйтесь за посиланням:

Тема уроку:"Розвиток граматичних навичок. Теперішні часи"
1. вправи 5,6, стор. 20(усно)
2. вправа 7, стор.20,21 (письмово)
3.

Hometask:
1. повторити слова і граматику до теми(стор. 12-21)
2. вправа 6, стор. 20 (письмово)




16.09.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 9.40
Приєднуйтесь за посиланням:

Тема уроку: "Мої захоплення. Теперішні часи"
1. вправа 1, стор. 17,18 (усно)
2. Вправа 2, стор. 18 (уважно прочитати правило вживання 
                       теперішніх часів і речення-приклади)
Увага! Дієслова, що не вживаються у часах групи  Continuous:
                to feel -  почуватися,        to see - бачити,       to hear - чути,  
      to like - любити, подобатися, to love - любити,    to hate - ненавидіти,
               to want - хотіти,             to think - вважати,  to believe - вірити, 
       to understand - розуміти,     to remember - пам'ятати, 
       to forget - забувати,                 to need - потребувати

3. вправа 3, стор. 19(письмово)
     вправа4, стор. 19(усно)
     вправа 5, стор. 19,20(письмово)
Домашнє завдання:




14.09.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 12.30
Приєднуйтесь за посиланням:

Тема уроку:"Захоплення моїх друзів"
1. Повторити форми дієслів to be, have got у часі Present Simple
     to be                                                                                     
I           -                  am
He, She, It  -         is
We, You, They - are

      have got 
I, We, You, They         - have got
He, She, It                     - has got

2. вправа 2, стор. 14,15 (усно) - прочитати, розкрити дужки, підбираючи потрібне слово
     вправа 3, стор. 16 (усно) - дати відповіді на запитання

Домашнє завдання:
вправа 1, стор. 17,18
а) - усно;      b) - письмово

Увага! Сьогодні о 14.20 буде додаткове заняття з англійської мови.
               У кого є бажання, можна приходити за тим самим посиланням, 
              що і на урок. Будемо повторювати граматику.                            



13.09.2022
Доброго ранку.
Завдання для учнів, що працюють дистанційно.
Тема уроку:"Мої друзі"
1. Нові слова(стор.13, 14)
    neighbour - сусід,   activity - діяльність,  
    relative - родич,       similar - схожий, 
   to be crazy about - шаленіти від чогось, захоплюватися чимось
   to be interested in - цікавитися чимось
   to be good at - бути успішним у чомусь
   to be bad at - бути неуспішним у чомусь
2. вправи 1,2, стор. 12, 13 (усно)
    вправи 4,5, стор. 14 (письмово)


09.09.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
початок заняття о 9.25.
Приєднуйтесь за посиланням:

1.  there is, there are
     Make up sentences.

1.  a/Is/ceiling?/there/lamp/the/on

    Is there a lamp on the ceiling?

2.  isn’t/a/machine/There/in/vending/hall./the

3.  any/ bookcase?/Are/the/there/in/dictionaries

4.  a/to/calendar/the/There/next/window./is

5.  pinboard/Is/in/there/classroom?/your/a

6.  waste-paper/in/baskets/the/There/two/classroom./are

to be 

Fill in the blanks

am*3     is*3    isn’t     are*2   have got*2     haven’t got

Hello! I(1) _____ Sam. I (2) _____ eleven years old. My birthday 

(3) ______ in June. I (4) __________ a nickname. It (5) ______ “singer”, because I (6) ______ crazy about singing. My family 

(7) ________ very big. There (8) _______ three of us: my mother, my father and me. I(9) _______  many friends, but my best friend (10) _______ Ted. We(11) ________ classmates. I (12) _______ any pets, but I wish to have a dog.

Домашнє завдання:

Розказати про себе. (скласти і записати в зошит 7-10 речень)



07.09.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 12.30
Приєднуйтесь за посиланням:

1. підручник: стор. 6
     there is, there are
    вправа 7, стор.6
 2. виконайте завдання:
   Read the text. Fill in the blanks with is, isn’t, are, aren’t.

This (1)  is  a classroom.

There (2) ______ lamps on the ceiling.

There (3) _____ a big blackboard on the wall.

A pinboard (4) _____ next to the blackboard.

A bookcase (5) _____ opposite the door.

There (6) _____ dictionaries and textbooks in it.

There (7) _____ new desks and chairs in the classroom.

There (8) ____ a computer on the teacher’s table.

But there (9) ______ a printer in the class.

There (10) _______ any pupils in the classroom.

They are having a PE lesson at the moment.

 

Make up sentences.

1.  a/Is/ceiling?/there/lamp/the/on

    Is there a lamp on the ceiling?

2.  isn’t/a/machine/There/in/vending/hall./the

3.  any/ bookcase?/Are/the/there/in/dictionaries

4.  a/to/calendar/the/There/next/window./is

5.  pinboard/Is/in/there/classroom?/your/a

6.  waste-paper/in/baskets/the/There/two/classroom./are

3. Домашнє завдання: вправа1, стор. 9 (письмово)



06.09.2022
Доброго ранку.
Сьогодні працюєте самостійно.
Тема уроку:"Укласі"
1. вправа 3, стор. 8 Записати у словники словосполучення з рамки:
   to save time -  зберегти час    to make sure - упевнитися, переконатися
   to prepare before - підготуватися заздалегідь 
   to get ready - підготуватися  to do ahead of time - зробити заздалегідь
   to put something off - відкладати щось на потім
   to do well (better) - робити добре (краще)
2. вправи 1,2, стор. 7,8
    - уважно прочитати і перекласти текст вправи 2; 
    - підібрати заголовки до кожної частини тексту;
    - вибрати з тексту і записати в зошит 2 поради, які на вашу думку 
       є найбільш корисними
4. вправа 4, стор. 8,9 (усно)





02.09.2022

Доброго ранку! Вітаю всіх з початком нового навчального року.
Нехай він буде для вас цікавим, успішним і безпечним.

Сьогодні я пропоную вам попрацювати самостійно.
1. Познайомтеся з підручником. Зверніть увагу на зміст підручника 
    і додатки до нього (Appendix). Тут є граматичний довідник, словник 
    і таблиця неправильних дієслів.
2. У підручнику знайдіть вправу 3 на стор. 4. Прочитайте уважно слова.
     Які з них ви знаєте? А які довелося шукати у словнику?
     Які з названих предметів є у вашому класі? А яких нема?
     Які з цих предметів ви б хотіли додати у ваш клас? Чому?
3. Підпишіть зошити (у лінійку) за зразком:
                        English
       ( ваше ім'я та прізвище)
                      Form 6-A
              Shevchenko school 
                       in Mena

   До зустрічі!












































08.06.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття 
6-В - о 8.30
6-Б - о 10.30
Приєднуйтесь за посиланням:

Чекаю на учнів, які досі не розказали про Лондон.



06.06.2022
Доброго ранку.
Сьогодні працюєте самостійно. 
Перегляньте уважно завдання на блозі.
Зробіть все, що ще не зробили.
Особливу увагу приділіть контрольним роботам.
Терміни виконання контрольних робіт продовжено до 6 червня (22.00), 
крім контрольної роботи з читання.
Хто ще не здав розповідь, готуйтесь на середу, 8 червня.



02.06.2022, 03.06.2022
Доброго ранку. 
Сьогодні контрольна робота з говоріння.
Listening Test.
1. повторіть теми: Їжа, Магазини, Подорожі
    перегляньте теми по підручнику, повторіть слова до тем
2. виконайте завдання за посиланням:

Увага! Тест доступний з 2 червня (9.00) до 6 червня (20.00)
Звукова доріжка вгорі. Чотири тексти. Всі звучать двічі. До кожного тексту окреме завдання.
Слухайте уважно. Інструкції дані до кожного тексту.
На виконання тесту маєте годину. Але виконуєте один раз. 
Після виконання роботи не поспішайте відправляти. Прослухайте ще раз і перевірте свої відповіді. Потім відправляйте.
Успіхів!

01.06.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття:
6-В - 8.30
6-Б - 10.30
Приєднуйтесь за посиланням:
Сьогодні контрольна робота з говоріння.
Speaking.
На уроці розказуємо про Лондон. 
Повторіть розповідь перед заняттям. 


30.05.2022
Доброго ранку. 
Сьогодні наступна семестрова контрольна робота.
Writing Test
1. Повторіть теми: ступені порівняння прикметників
                                    (параграф 1, стор. 199,200)
                                    граматичні часи Present, Past, Future Simple,
                                    Present Continuous, Present Perfect
                                    (параграфи 1-5, стор. 206-209)
                                     вживання артикля the з власними назвами (стор.171)
2. пройдіть тестування за посиланням:
 Завдання активне до 2 червня (22.00)
    Маєте лише одну спробу. Час на виконання тесту - 45 хвилин.
    Ще не всі надіслали листівки. Чекаю.


27.05.2022 (6-Б)
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
Сьогодні Контрольна робота з читання (Reading Test)
Завдання
1. вправа 3, стор. 187-189 - дуже уважно прочитайте текст 
                                    (за потреби, кілька разів)
2. вправи 4,5, стор. 189 - усно
3. пройдіть тестування за посиланням:

Завдання активне до 29 травня (до 22.00)


26.05.2022 (6-В)
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
Сьогодні Контрольна робота з читання (Reading Test)
Завдання
1. вправа 3, стор. 187-189 - дуже уважно прочитайте текст 
                                    (за потреби, кілька разів)
2. вправи 4,5, стор. 189 - усно
3. пройдіть тестування за посиланням:


Завдання активне до 28 травня (до 22.00)

25.05.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття:
6-В о 8.30
6-Б о 10.30
Приєднуйтесь за посиланням:
Будьте готові розказувати про Лондон, хто ще не розказав.

Якщо не вдалося приєднатися, працюєте самостійно.
1. вправа 2, стор. 179 - зробіть постер, використавши 2-3 фото. Фото постера можна відправити на електронну пошту.
2. повторити правила вживання артикля з власними назвами (стор. 171)
3. не забувайте про листівки (завдання від 18 травня)

23.05.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
Завдання на сьогодні:
вправа 5, стор. 183 (письмово) - розподіліть на дві групи цікаві місця 
                                     України та Об'єднаного Королівства;
вправа 7, стор. 183(усно) - дайте відповіді на питання;
вправа 9, стор. 184 (письмово) - побудуйте питання з даних слів за зразком
                                        і оберіть правильну відповідь на них;
вправа 11, стор. 185-186 (письмово) - скласти і записати речення за таблицями
                                                  ( по 2 речення у кожному блоці)

Будь ласка, підтягніть тестові завдання і напишіть листівки, хто ще цього не зробив. Ще не всі здали розповіді про Лондон. 


19.05.2022 (6-В)
20.05.2022 (6-Б)
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
Завдання на сьогодні:
1. Уважно прочитайте параграф 5 на сторінці 208,209
    повторіть правила вживання часу Present Perfect(теперішній завершений)
     Дія завершилася і зараз ми маємо її результат.
     У таких реченнях зазвичай вживають слова: 
     already, just, ever, never, recently, this week(year, month)
    Будуємо речення за такою формулою:
   +    I, You, We, They       +    have    +   V3(ed)
         He, She, It                  +   has       +   V3(ed)
       have already seen this film.       
       She has just cooked a tasty cake.  
   -   I,You,We,They        +       have + not   + V3(ed)    
        He, She, It               +      has +  not    + V3(ed)
   ?  Have    +    I, we,you,they   +    V3(ed)?
       Has     +    he,she,it             +     V3(ed)?    
                                  
вправа 2, стор.180 - письмово
                 а) весь діалог
                 b) вибираємо і складаємо будь-які 4 речення.
вправа 3, стор.181
                 - читати, перекладати
                 - підставити слова на місце пропусків
                 - короткий запис: 1) journey, 2) voyage, 3)...
вправа 4, стор. 182
                 записати в зошит електронні листи, заповнюючи 
                 пропуски словами з рамки.
Не забувайте про розповіді, листівки і тестування.
Успіхів.





18.05.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття:
6-В о 8.30
6-Б о 10.30
Приєднуйтесь за посиланням:
Будемо працювати з граматикою. Знову артикль з власними назвами.
Будь ласка, повторіть правила перед уроком.

Завдання на сьогодні:
1. вправа 1, стор. 178 - 1) прочитати текст листівки, дати відповіді 
                                        на питання після тексту
                                       2) написати коротку листівку про свою подорож
                                       (будь-яку) за зразком (відправляєте на пошту
                                            iliashiksvetlana@gmail.com 
2. вправа 1, стор. 180 (письмово)
3. виконайте завдання за посиланням:


16.05.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
Завдання на сьогодні.
впр.1, стор.174 - дати відповіді на питання - усно.
впр.5, стор.176 - читати і перекладати
впр.6, стор.177(усно)
Друкований зошит:
впр.113, стор.62
        завдання а) - побудувати питання
        завдання b) - дати відповіді на питання.
І не забувайте про тестування по темі "Артикль". Але спочатку уважно прочитайте правила і виконайте завдання попереднього уроку. 



12.05.2022 (6-В)
13.05.2022 (6-Б)
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
Завдання на сьогодні:
1. Підручник: стор. 171 - повторити правило
2. Друкований зошит: вправи 110-112, стор. 61
3. Пройдіть тестування за посиланням:
 Завдання активне до 20 травня (20.00)


11.05.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття:
6-В - о 8.30
6-Б - о 10.30
Щоб приєднатися, переходьте за посиланням:

Якщо не вдалося приєднатися, працюєте самостійно.
1. Повторюєте розповіль про Лондон.
2. Підручник: стор. 171 - уважно прочитайте правило 
     вживання артикля the з іменниками.
    Більше інформації про це знайдете у граматичному довіднику 
    у кінці підручника на сторінках 197-198
    + Артикль не вживається, якщо:
     1. гора одна (Hoverla)
     2. острів один (Great Britain)
     3. називаємо озеро (Lake Ontario)
3. вправи 1,2, стор. 172 (усно)
4. вправа 3, стор. 173 (письмово)
     Уважно розгляньте схему на стор. 173.      



09.05.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
1. Повторіть розповідь про Лондон. (хто ще не здав)
    Будьте готові розказувати у середу, 11 травня.
2. Прочитайте ще раз про цікаві місця Києва
     вправа 5, стор. 164-166
3. Пройдіть тестування за посиланням:

    Завдання активне до 13 травня (20.00)
    Доступна гра "Відповідності"
    Бажаю успіхів!


05.05.2022 (6-В)
06.05.2022 (6-Б)
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
1. Вивчіть слова на стор. 164
2. Виконайте вправу 5, стор. 164-166
3. Виконайте завдання за посиланням:


04.05.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття:
6-В - о 8.30
6-Б - о 10.30
Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:
Будьте готові розказувати про Лондон.

Якщо не вдалося приєднатися, працюєте самостійно.
1. Підручник: сторінка 164 - нові слова записати у словник 
                            з перекладом і вивчити
                           вправа 5, стор. 164-166 - розглянути малюнки, 
                           прочитати і перекласти короткі тексти і підібрати 
                           до кожного тексту малюнок
2. Друкований зошит: вправа 106, стор. 59; вправа 108, стор. 60


02.05.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
1. Готуєте розповідь про Лондон.
2. Підручник: стор. 167 - виписати у словники нові слова з перекладом
                            (слова треба знати)
                            вправа 3, стор. 168 (усно)
                            вправа 4, стор. 169-170 (усно)
Пам'ятайте! 
У середу, 4 травня, здаєте розповідь про Лондон на онлайн уроці.
Чекаю на всіх. 




28.04.2022 (6-В)
29.04.2022 (6-Б)
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
1. Вчити розповідь про Лондон.
2. вправи 3,4, стор. 163, 164 (усно)
3. Не забувайте про тестування. 
    Посилання на тест у завданнях від 25 квітня.
Успіхів!

27.04.2022
Доброго ранку. Сьогодні говоримо про Лондон.
Запрошую на онлайн-урок. 
Початок о 8.30 (6-В) 
                  о 10.30 (6-Б)
Приєднуйтесь за посиланням:


Сьогодні тема уроку "Лондон".

Якщо не вдалося приєднатися, працюєте самостійно.
1. Ще раз читаєте текст вправи 2(b) на стор. 161-162
2. Складаєте розповідь про Лондон.
У розповідь берете два перші абзаци тексту.
Після цього речення: There are a lot of interesting places in London.
І назвіть кілька цікавих місць Лондона. Можна вибрати з тексту.
І будьте готові відповідати на питання про Лондон(вправа 2а, стор.161)
Розповіді буду слухати під час онлайн-уроку у середу, 4 травня.



25.04.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
1. Ще раз перечитайте текст про Лондон і його цікаві місця.
2. Перегляньте фільм (посилання у попередньому уроці)
3. Пройдіть тестування за посиланням:


  Тестування необхідно пройти до 29 квітня(20.00)
Успіхів!


22.04.2022 (6-Б)

Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно. Тема уроку:"Лондон"
впр.1, стор.160 (усно)
впр.2, стор.161-162 Читати і перекладати текст про Лондон, відповідати на питання - усно.
Робочий зошит (Work book) впр.105, стор.58

Пропоную переглянути відео про Лондон.
https://svetlanailiashik.blogspot.com/p/blog-page.html

Відео розміщене на цьому блозі на сторінці"відео".
Підписано червоним. Там також стоїть дата. Знайдете і подивитесь. 
Будьте уважні. На наступному уроці буде тестування по фільму.


21.04.2022
Доброго ранку. Запрошую 6-В на онлайн урок.
Початок заняття об 11.25
Щоб приєднатися, переходьте за посиланням:
 На уроці потрібно мати підручник, робочий зошит і ручку.

Якщо не вдалося приєднатися, працюєте самостійно.

впр.1, стор.160 (усно)
впр.2, стор.161-162 Читати і перекладати текст про Лондон, відповідати на питання - усно.
Робочий зошит (Work book) впр.105, стор.58

Пропоную переглянути відео про Лондон.
https://svetlanailiashik.blogspot.com/p/blog-page.html


20.04.2022

Доброго ранку. 
Сьогодні запрошую на онлайн урок  6-Б клас.
Початок заняття о 10.30
Щоб приєднатися, переходьте за посиланням:

6-В працює самостійно
1. Підручник: вправи 1-4, стор. 157-159 (усно)
2. Друкований зошит: вправи 103,104, стор. 57.

18.04.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
1. Повторіть все по темі "Подорожі".
    Перегляньте підручник і друкований зошит. 
    Все, що ми робили по темі.
2. Пройдіть тестування за посиланням:

   Після тестування можна пограти у гру"Відповідності"
   Тестування необхідно пройти до 24 квітня (20.00)
    Успіхів!




14.04.2022 (15.04.2022 - 6-Б)
Доброго ранку. 
Сьогодні працюєте самостійно.
1. Друкований зошит: вправи 97, 98, 99, стор. 54,55
2. Підручник: вправа 4, стор. 154,155(запишіть діалоги в зошит і запишіть переклад).


13.04.2022
Доброго ранку. Сьогодні чекаю на зустріч учнів 6-Б класу.
6-В - зустрінемось у четвер.
Отже, 6-Б зустрічаємось о 10.30.
Щоб приєднатися до зустрічі, переходьте за посиланням:

Завдання для всіх на сьогодні
1. Підручник: вправа 4, стор.152(письмово)
     Будьте уважні! Тут три граматичні часи: Present Simple, 
                                                                      Past Simple i Present Perfect
    Present Simple - дія відбувається регулярно, часто, завжди
                   (every day, usually, always, often)
                    I, You, We, They        + V.
                     He, She, It                    + Vs(es). 
     
Щоб простіше було визначитися з часами  Past Simple i Present Perfect, 
          користуйтеся таблицею.
   
Present Perfect
Теперішній завершений час
Past Simple Tense
 Минулий неозначений час
Дія відбулась у минулому, але пов'язана 
з моментом мовлення:  alreadyjustrecently
everneverthis yearyet
I have already read this book.
She has just come home.
Дія відбулася у минулому: yesterday, two days ago, last year(week, month), in 1985, last night
I read this book last week.
He watered the flowers two days ago.
Стверджувальне речення
Він написав(вже, щойно, сьогодні)- Це вже є   написане. He has already written this book.      
                                    
I, you, we, they      have
                           +             +V-еd, V3            
He, she, it                has

They have already been to London.
She has never seen this film.
Стверджувальне речення
Він написав три роки тому. - Це було написане давно, зараз він пише щось інше. He wrote this book three years ago.
I, he, she, it     
                       +V2 (ed).
We, you, they

washed up after dinner.
We went to Kyiv last weekend.
Заперечне речення
I, we, you, they +  have
                                       + not  V-ed, V-3
He, she, it           +  has   

We have not visited them yet.
He  has not read this book yet.
Заперечне речення
I, he, she, it
                       + did not V.
We, you, they

She did not go to school yesterday.
They did not play in the yard last night.
Питальне речення
Have  I, we, you, they
         +                          + V-ed, V3?
Has     he, she, it  

Have you visited your Granny yet?
Has he done his homework?

Питальне речення        
            I, he, she, it
Did +                         +   V ?
          we, you, they

Did  you help your mother yesterday?
Did she go to school last Monday?
           
2. Підручник:стор. 154 (випишіть нові слова у словники)
    вправи 1,2, стор. 153,154; вправа 4, стор. 154,155(усно).



11.04.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюємо з граматикою.
Підручник:       вправи 1-3, стор. 151(усно)
                             вправа 4, стор.152(письмово)
                             вправа 6, стор.152(усно)
                             вправа 7, стор.153(письмово)

Вправа 7 на стор. 153. Розкрийте дужки, записуючи дієслова у потрібній часовій формі - Present Perfect чи  Past Simple.
Щоб згадати правила вживання часів скористайтеся граматичним довідником у кінці підручника. Це параграфи 2 і 5 (стор. 206, 207 та 208)
Перегляньте також відео за посиланнями.



07.04.2022
Доброго ранку. Продовжуємо тему "Подорожі"
1. стор.148 - виписати у словники слова з рамки (переклад у словнику в кінці підручника)
2. вправа 3, стор. 149(прочитати, перекласти і прокоментувати речення:погоджуєтесь чи ні)
Друкований зошит: вправа 95(а,b), стор. 53
3. Виконайте завдання за посиланням:
 
Будьте уважні, не поспішайте. До звукового запису два завдання. Ви можете прослухати запис декілька разів. Скільки вам буде потрібно.
Скористайтеся підказкою до завдання.
Arrive to the airport - прибути до аеропорту
Wait at the boarding gate - чекати біля виходу на посадку
Go to the checking desk - підійти до каси
The plane takes off - літак злітає
Board the plane - сідати в літак
Go through immigration - пройдіть іміграцію
 Успіхів!



06.04.2022
Доброго ранку. Сьогодні читаємо про подорожі.
1. стор.145 - нові слова виписати у словники з перекладом
2. Підручник: вправи 1,2, стор. 144-145(усно)
                            вправи 5,6, стор.146-147 (усно)
3. Друкований зошит: вправи 92,93, стор. 52.
4. Виконайте тест за посиланням: 


04.04.2022
Доброго ранку. Сьогодні починаємо нову тему.
Тема "Подорожі"
Підручник: вправа 1, стор.142(усно)
                       вправа 2, стор.143(записати словосполучення у словники)   
get into a car, a taxі - сідати в авто, таксі
get out of a car, a taxі - виходити з авто, таксі
get on a train, a bus - заходити в поїзд, автобус
get off a train, a bus - виходити з поїзда, автобуса
take a taxi, a train, a plane - взяти таксі, скористатися поїздом, літаком
catch a train, a plane, a bus - встигнути на поїзд, літак, автобус
miss a train, a plane, a bus - запізнитись на поїзд, літак, автобус
                      вправи 3,4, стор. 143 (письмово)
Друкований зошит: вправи 90,91, стор. 51

31.03.2022 -08.04.2022
Доброго ранку. Користуюсь моментом, поки є інтернет. 
Теми наших наступних уроків:
1. Домашнє читання
2. Повторення вивченого матеріалу.
Домашнє читання
Вправа 2, стор. 134-137 - прочитайте і перекладіть казку
Вправа 3, стор.137 - дайте відповіді на питання(усно)
Друкований зошит: вправи 88, 89, стор. 50

Пройдіть тестування після роботи з текстом

Завдання необхідно виконати до  10 квітня 20:00


Тест на повторення теми "Магазини"
Перед виконанням тесту повторіть назви магазинів.

Це теж по можливості до 10 квітня.




Завдання на новий тиждень (28.03-01.04)
Письмово:
1. Вправа 2, стор. 120 - виконати письмово (доберіть пари дієслів: форма минулого часу та початкова форма; запишіть утворені пари в зошит)
2. вправа 7, стор.122 - письмово:
    а) утворіть за зразком форми ступенів порівняння прикметників
        і запишіть у зошит
    b) прочитайте текст і розкрийте дужки, змінивши форми слів; 
              утворені форми запишіть у зошит
3. вправа 2, стор.130 - письмово доповнити речення потрібними словами
Усно:
4. вправа 1, стор. 123, 124 - прочитайте листи і дайте відповіді на запитання
             нові слова на стор. 124 запишіть з перекладом у словник
5. вправа 3, стор. 125 - прочитайте діалоги
6. вправа 4, стор.125, 126 - з даних фраз складіть діалоги, розмістивши
    фрази у потрібному порядку( можна позначити у підручнику олівцем)
7. вправи 3 і 4, стор.131 - усно (завдання b у вправі 4- письмово
                                                          shopping list - список покупок)












Дистанційне навчання 2021

24.11.2021
Доброго ранку. Запрошую всіх на онлайн урок. 
Сьогодні будемо працювати з граматикою. 
На уроці потрібні: підручник, робочий зошит і ручка.
Початок уроку:
6-В -  об 11.30
6-Б - о 12.30
Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:

Завдання:
1) вправа 1, 2, стор.74 (усно)
2) вправа 3, стор.74-75(письмово, у зошиті)
3) вправа 4,5, стор.75(усно)
4) вправа 6, стор.76(письмово, у зошиті)




22.11.2021
Доброго ранку. Сьогодні тема уроку:"Спорт. Спортивні ігри"
Завдання:
Запишіть у зошити розповідь:

1. A lot of people like sport.                                          

2. People do sports to be strong, healthy and beautiful.

3. Sport helps us to keep fit and to meet new friends.

4. My favourite sport is …                                            

5. For this sport (game) I need …

6. I do (play / go) … 2 (3,4) times a week.             

7. It makes me healthy (strong, beautiful) and happy.

Речення 4-7 стосуються вас особисто. Тому вам потрібно доповнити їх інформацією про свій улюблений вид спорту(4), про необхідне для цього спорту обладнання(5), про те, як часто ви займаєтеся цим видом спорту(6). Слова в дужках дані для того, щоб ви обрали саме те слово, яке вам потрібне.

Це буде ваша розповідь, яку треба буде вчити і розказувати. 

До зустрічі в середу, 24 листопада.

19.11.2021

Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно. 
Тема уроку:"Спорт у моєму житті"
Завдання:
Робочий зошит
1) виконайте вправу 44 на стор.26(кросворд)
2) вправа 46, стор.28
3) випишіть у словник нові слова на сторінках 69 і 70 підручника


17.11.2021
Доброго ранку. Запрошую всіх на онлайн урок.
Тема уроку:"Види спорту"
Початок уроку:
6-В  об 11.30
6-Б о 12.30
Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:

Завдання:
1) виписати у словники і вивчити слова на стор. 68
   athletics -  атлетика       event - подія            goal - ворота 
 goalkeeper -  воротар     match - матч            net -   сітка 
 race -  гонка, змагання   to kick - ударяти      to roll - котити
 to win a game - виграти гру     to lose a match - програти матч
2) виконати вправу 1, стор. 67-68(прочитати, перекласти
                                                  і дати відповіді на запитання)
3) виконати письмово вправи 2 і 3 на стор. 68






15.11.2021
Доброго ранку. Сьогодні працюєте  самостійно. Тема уроку:"Спорт"
Завдання:
1) вправа 1, стор.66(усно) - розподіліть види спорту в рамці на групи.
2) вправа 2, стор. 66 (письмово) - утворіть нові слова за допомогою даних суфіксів і запишіть ці слова у зошит за зразком
  Зверніть увагу! 
   Суфікс -er використовується, щоб від дієслова утворити іменник, що називає людину-спортсмена: swimmer, boxer, winner
    Суфікс -ing використовується, щоб від дієслова утворити іменник, що називає вид спорту: skiing, skating 
3) уважно прочитайте правило на сторінці 66 у рамці.
    Коли мова йде про заняття різними видами спорту, вживаємо такі дієслова:
    Go - коли назва виду спорту закінчується на -ing: go swimming, go skiing
    play - коли мова йде про спортивну гру: play football, play chess 
    do - коли мова йде про інші види спорту: do karatedo athletics
4) вправа 3, стор.67(письмово)

Увага! Для учнів, які не пройшли підсумкове тестування з попередньої теми.
Ви можете пройти тестування сьогодні,15 листопада, до 23.00 за посиланням:


Одна спроба, час для виконання тесту - 30 хвилин. Успіхів!



12.11.2021
Доброго ранку. Запрошую всіх на онлайн урок.
Тема уроку:"Узагальнення вивченого матеріалу"
Початок уроку:
6-В о 9.30
6-Б о 12.30
Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:

Завдання:
Пройдіть тестування за посиланням:

Тестування необхідно пройти Сьогодні до 23.00!


10.11.2021
Доброго ранку. Запрошую всіх на онлайн урок.
Тема уроку:"Школи Британії"
Початок уроку:
6-В об 11.30
6-Б о 12.30
Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:

Якщо не вдалося підключитися, самостійно перегляньте відео:

і виконайте завдання до нього:

Домашнє завдання:

Повторіть слова і граматику до теми (стор.48-65 підручника).



08.11.2021
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
Тема уроку:"Моє шкільне життя"
1) виконайте усно вправу 5 на стор.63-64 підручника
2) У робочому зошиті виконайте вправу 43 на стор. 25 (письмово!)
    Напишіть, які шкільні предмети для вас цікаві, а які нудні. Як би ви змінили нудні уроки, щоб вони стали цікавими?
  Скористайтеся словами і фразами у рамці.
3) Повторіть слова і граматику до теми (стор.48-65 підручника).


05.11.2021
Доброго ранку. Запрошую всіх на онлайн урок.
Тема уроку:"Розвиток грматичних навичок".
На уроці потрібні: підручник, робочий зошит і ручка.
Початок уроку:
6-В о 9.25
 6-Б о 12.30
Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:


Якщо не вдалося приєднатися, виконайте такі вправи:
1) вправа 5, стор.50 (за підручником)
2) вправа 42, стор.24 (робочий зошит; скласти речення за таблицею і записати)




03.11.2021
Доброго ранку. Запрошую всіх на онлайн урок.
Тема уроку:"Мій улюблений шкільний предмет"
На уроці потрібні: підручник, робочий зошит і ручка.
Будьте готові розказувати про улюблений шкільний предмет.
Початок уроку:
6-В об 11.25
6-Б о 12.30. 
Не запізнюйтесь.
Щоб приєднатись, перейдіть за посиланням:


Домашнє завдання:
Виконайте завдання за посиланням:



01.11.2021
Доброго ранку. Від сьогодні працюємо дистанційно. Вся інформація буде тут. У понеділок працюєте самостійно, середа і п'ятниця - онлайн уроки.
Сьогодні тема уроку:"Урок англійської мови".
1) Вчити нові слова(стор.61)
connect - з'єднувати,                    correct - правильний,   
international - міжнародний,   improve - покращувати, 
language - мова,                             prefer - надавати перевагу,
pronunciation - вимова,             skill - навичка, уміння,
opinion - думка
2) вправа 1, стор.61
    Прочитайте текст, заповніть пропуски словами з рамки над текстом, запишіть все в зошит.
3) вправа 4, стор. 62 (усно)
   Прочитайте, перекладіть і доберіть пару до кожної частини.
У середу, 3 листопада, буде онлайн урок. Слідкуйте за інформацією.





















































24.09.2021
Доброго ранку. Починаємо навчання дистанційно.
Тема уроку сьогодні "Звичайна сім'я". Будемо говорити про сім'ю і родинні зв'язки.
Сьогодні запрошую всіх на онлайн-урок.
Вам потрібні на уроці: підручник і друкований зошит. Не забудьте про ручку і олівець.
Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:

Початок уроку
6-В: 09.25
6-Б: 12.30
Хто не зміг приєднатися, виконайте такі завдання:
Робочий зошит: вправи 19,20, 21 на стор.12-13.

27.09.2021
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
Тема уроку "Риси характеру".
Підручник, стор.29: виписати нові слова у словники (переклад у словнику в кінці підручника), вивчити і писати
вправа 1, стор.28-29 (усно)
вправа 3, стор.30 (виписати слова з перекладом)
worried - занепокоєний;     kind - добрий;             selfish - егоїстичний; 
boring - нудний;                  helpful - корисний;     curious - цікавий, кумедний; patient - терплячий;            friendly - дружній;      clumsy - незграбний;
shy - сором'язливий;         romantic - романтичний; lazy- лінивий;
serious - серйозний;          hard-working - працьовитий; calm - спокійний;
brave - хоробрий;                rude - грубий;              polite - ввічливий;
clever - розумний;               stupid - дурний;           naughty - неслухняний; interesting - цікавий.
В робочому зошиті виконайте вправу 24 на стор. 15(треба знайти в таблиці слова, що називають риси характеру, і записати їх у відповідні пари; у парах мають бути слова, протилежні за значенням)

29.09.2021
Доброго ранку. Запрошую всіх на онлайн урок. 
Тема уроку: "Зовнішність"
Для роботи на уроці потрібні: підручник, робочий зошит і ручка.
Початок уроку:
6-В: 11.25
6-Б: 12.30
Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:

Хто не зміг приєднатися, виконайте такі завдання:
Підручник: вправа 4, стор.30
Робочий зошит: вправи 25-27, стор. 15,16

Завдання для 6-В:

Завдання для 6-Б:


01.10.2021
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.  
Тема уроку: "Стосунки в родині. Ступені порівняння прикметників та прислівників"

стор.31 - уважно прочитайте правило
вправи1,2, стор.32 - письмово
Увага!
Після слів: to appear(показуватися), to look(виглядати), to feel(почуватися), to notice(помічати), to smell(пахнути), to taste(смакувати), to sound(звучати) вживають слово good.
Пам'ятайте про це, коли будете виконувати вправу 2.
Прочитайте уважно таблиці на стор.32,33 і виконайте вправу 4 на стор.33 письмово.

04.10.2021
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно. Тема уроку:" Моя сім'я".
1. Виконайте письмово вправу 6 на стор.34 підручника.Оберіть слово, яке найкраще підходить у кожне речення, і запишіть речення в зошит.
2. Вправа 1 на стор.34. Напишіть про свою сім'ю. Використайте зразок, даний у підручнику. Пишете у зошит. Щойно почнемо навчання в школі, зошити збираємо і твори перевіряю. 


Немає коментарів:

Дописати коментар