5-Б

Дистанційне навчання 2023 - 2024


19.04.2024

Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.

Приєднуйтесь за посиланням:

https://meet.google.com/web-nefq-exp

Початок заняття о 10.30

1) https://www.liveworksheets.com/c?a=s&t=h72t679sp9x&sr=n&l=eq&i=dftouo&r=gu&f=dzdczcuo&ms=uz&cd=pw35z134ph4mlrtnezjxjbxngnkgkxjxg&mw=hs

2) https://www.liveworksheets.com/c?a=s&t=h72t679sp9x&sr=n&l=oh&i=uzfcdsu&r=yd&f=dzdczcuo&ms=uz&cd=pw35z134ph4mljwxgeknpxinngnkgkxjxg&mw=hs


09.02.2024

Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.

Сьогодні повторюємо все, що вивчили за цей час.

Приєднуйтесь за посиланням:

https://meet.google.com/dkh-vyak-gws

Початок заняття о 10:30

Якщо не вдалося приєднатися, працюєте самостійно.

І Vocabulary

1. виконати вправи 1, 2, стор. 78 (усно); вправа 3, стор. 78(письмово)

II Grammar

2. виконати вправу 1, стор. 78 (письмово)

ІІІ Пройдіть тестування за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1710386

Завдання необхідно виконати до  11 лютого 22:00



07.02.2024

Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.

Приєднуйтесь за посиланням:

 https://meet.google.com/hrg-bhcy-dep

Початок заняття о 8:30

Якщо не вдалося приєднатися, працюєте самостійно.

1.виконайте вправу 4, стор. 77 (усно)

2. виконайте письмово вправи 5 і 6, стор. 77

3. виконайте письмово вправу 10, стор.77

     ( We should ...

       We shouldn't ... )

06.02.2024

Доброго ранку. Запршую на онлайн урок.

Приєднуйтесь за цим посиланням:

https://meet.google.com/amc-ewjs-uyy

Початок заняття об 11:25 

Якщо не вдалося приєднатися, працюєте самостійно.

1. вправа 1, стор. 76 (прочитайте запитання і дайте відповіді)

2. вправа 2, стор. 76 (прочитайте і оберіть відповідь на запитання, яка є правильною, на вашу думку).

3. Складіть і запишіть у зошиті 2-3 речення  про те, як ви використовуєте Інтернет.


02.02.2024

Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок. 

Початок заняття о 10:30

Приєднуйтесь за посиланням:

https://meet.google.com/uoe-ekri-smt

Якщо не вдалося приєднатися, працюєте самостійно.

1. Ознайомтеся з таблицею на стор. 75 підручника. За допомогою модального дієслова can англійці часто висловлюють ввічливе прохання. Зверніть увагу на слово please у кінці речень. 

2. Виконайте усно вправи 2 і 4 на стор. 75.

3. Складіть за зразком цих вправ свої власні діалоги (2-3 репліки).

    

27.11.2023
Доброго ранку. Запрошую всіх на онлайн урок.
Початок уроку о 9.25
Приєднуйтесь за посиланням:

Сьогодні працюємо з граматикою. 

На уроці потрібні: підручник, зошит і ручка.

1. стор. 144 (таблиця - Present Simple)

2. вправи: 1, 2, 3, стор. 144

Домашнє завдання: вправа 4, стор. 49(письмово)

28.11.2023

Доброго ранку. Запрошую всіх на онлайн урок.
Початок уроку об 11.25
Приєднуйтесь за посиланням:

https://meet.google.com/ecz-ktay-dtg

1. Запишіть нові слова з перекладом (впр.1, стор.50):

   art  - мистецтво;   English  - англійська мова;    French  - французька мова;       geography -  географія;     history -  історія;          IT  - інформатика;               maths - математика;      music - музика;                 PE - фізкультура;             science -  природознавство 

2. виконайте усно вправу 2, стор. 50

3. вправа 1, стор. 51 (розгляньте таблицю, зверніть увагу на особливості побудови питальних речень)

4. Познайомтеся з розкладом занять Лари (таблиця унизу сторінки) і виконайте вправу 2, стор. 51 ( письмово).

























































































































































18.01.2021
Доброго ранку. Рада вітати вас на своїй сторінці. Пропоную далі разом працювати над вивченням англійської граматики.

І сьогодні тема нашого уроку: 

The Past Simple Tense. (Минулий простий час)

Ви знаєте, що за допомогою цього часу ми говоримо про подіїї, що відбулись у минулому, 

вчора (yesterday)                   минулого року (last year)     три дні тому (three days ago)     у 2012 році(in 2012)

На сторінці 126 підручника є таблиця, яка вам нагадає правила побудови речень у минулому часі. 
Зверніть увагу на -ed у дієслові в розповідному реченні та на 
допоміжне дієслово did у питальному та заперечному реченнях.

Перегляньте відео за посиланням:



Згадали?
А зараз виконайте письмово вправи 4 і 5 на сторінках 126 і 127.

У зошитах обов'язково записуємо дату уроку:
Monday, the eighteenth of January
            Classwork
До наступного уроку повторюємо неправильні дієслова.

Письмові завдання виконуємо в зошитах. Надсилати фото завдань не потрібно. У перший день навчання в школі здасте зошити на перевірку і отримаєте оцінки за роботи.

Спробуйте пройти просте тестування. Але спочатку знайдіть у підручнику сторінку 125 і повторіть за таблицею правила вживання was / were. Під час тестування тримайте підручник поруч. У тесті ви просто обираєте потрібне слово. Після завершення тесту натискаєте слово finish у кінці тесту. Далі у спеціальному вікні пишете своє ім'я і прізвище і натискаєте слово send.  Ваші результати прийдуть мені на пошту. Я все побачу і все врахую.

На вівторок, 19 січня, у нас запланована конференція. Посилання на конференцію знайдете у Google Classroom. Початок об 11.25. Із собою мати підручник і зошити:  з друкованою основою і звичайний робочий зошит у лінійку. Не забудьте про ручку і зручне робоче місце.
На сьогодні все. До зустрічі у вівторок.

19.01.2021

Доброго ранку. Сьогодні у нас запланована конференція. Посилання у Google Classroom.
На урок вам потрібні будуть: підручник, словник, зошит з друкованою основою.
Для тих, у кого не вийде підключитися до конференції, завдання таке:
У зошиті з друкованою основою виконати вправи 5-7 на сторінках 53-54.
Нові слова до теми:(сторінка 130)
childhood - дитинство                              fairy tale - казка
kindergarten - дитячий садок                   piece - шматок
title - назва                                                 to split - розколювати

Неправильні дієслова: (стор.130).
to build            built                built    - будувати
to buy              bought             bought - купувати
to go                went                gone     - йти, їхати
to hear             heard                heard   - чути
to meet             met                  met      - зустрічати
to sit                  sat                   sat       - сидіти
to sleep             slept                slept     - спати

Неправильні дієслова обов'язково вчити і писати.
Запишіть цю групу до таблиці у словнику.

20.01.2021
Всім доброго ранку. Дякую, що не забуваєте і намагаєтеся вчитися за будь-яких обставин. Сьогодні тема уроку "Казки".
Нові слова до теми я вам дала у попередніх записах. У підручнику це сторінка 130. (дитинство, казка та інші)
Завдання на сьогодні:
вправа 2, сторінка 130 - уважно прочитати і перекласти текст.
вправа 4, сторінка 131 - скласти за таблицею і записати в зошити речення про казкових героїв. 
Наприклад:
Snow White ate a poisonous apple.
Little Red Riding Hood met a big bad wolf.
Пам'ятайте про неправильні дієслова. Їх необхідно вивчити і весь час повторювати.
Тому більше завдань не даю. Але ще  раз нагадую: неправильні дієслова!
До зустрічі у четвер.
21.01.2021
Всім доброго ранку. Сьогодні ми зустрічаємося онлайн. Отже, заходимо у 
Google Classroom, переходимо за посиланням і приєднуємось до зустрічі. Початок о 8.30. Не запізнюйтесь. Приготуйте підручник і друкований зошит з ручкою.
Для тих, хто не зміг приєднатися до зустрічі:
WB вправа 8, стор.55 і вправа 1, стор.56.
Повторити неправильні дієслова 
І домашнє завдання - сторінки 134 -135 - читати і перекладати першу частину казки.
Нове неправильне дієслово 
fall    -   fell  -     fallen - падати

Перегляньте відео за посиланнями. Вони допоможуть вам вивчити неправильні дієслова.


  11.02.2021
  Всім доброго ранку. Продовжуємо вчитися дистанційно. Як і раніше, всю інформацію шукаєте на сайті школи. Всі запитання  - у Вайбері, або за телефоном. А зараз - тестування з англійської мови. Це ваша самостійна робота. Виконуєте роботу на платформі "На урок". Тестування необхідно пройти до 14 лютого 20.00. Бажаю успіху.


Код доступу 9727296
Використайте цей код,  відкривши посилання
join.naurok.ua

15.02.2021
Всім доброго ранку. Ви молодці. Всі пройшли тестування. І зараз ми можемо починати вивчення нової теми. Будемо говорити про одяг. 
Для початку перегляньте відео за посиланням. Підготуйтесь до перегляду: візьміть словник і ручку. Записуйте у словник слова, що називають предмети одягу. Ілюстрації у відео допоможуть вам зрозуміти значення слів.


Виконайте вправи: 2, стор.152 (письмово)
                                 3, стор.153 (усно)
                                 4(b), стор.153(письмово)- у реченні 3 помилка: не                               вистачає підмета(дійової особи), придумайте його самі (he, she, you).
               Зверніть увагу на табличку на стор.153. Якраз ці три часи вам                             потрібні для виконання вправи. Будьте уважні, не поспішайте. Ми 
               з вами зробили багато таких завдань. Ви справитесь.
                У друкованому зошиті виконайте вправу 1 на стор. 62.                 
    a skirt - спідниця             a dress - сукня                               a shirt - сорочка    
    trousers - брюки               gloves - перчатки                          a coat - пальто 
    a jacket - жакет, куртка    a swimsuit - купальний костюм   аT-shirt -футболка      shorts - шорти                  a scarf - шарф                       boots - ботинки, чоботи
    jeans - джинси                 a cap - кепка                          a hat - шапка, капелюх        socks - шкарпетки           a sweater - светр                    mittens - рукавиці
    a raincoat - плащ              shoes - черевики                   clothes - одяг  

    На вівторок, 16 лютого, буде заплановано онлайн урок. 
     Слідкуйте за інформацією. Онлайн уроки будуть проходити відповідно до 
    постійного розкладу уроків.
                      16.02.2021   
       Доброго ранку. Сьогодні зустрічаємось на онлайн уроці. Отже, підготуйте підручник, 
       зошит, ручку і зошит з друкованою основою. Тема уроку "Одяг і погода".
       Нові слова   (стор.155)
       event - подія     size - розмір     to enjoy -  насолоджуватися       to try on - приміряти
       finally - нарешті             be in a hurry - поспішати                    go back - повертатися 
        Хто не зміг підключитися до уроку онлайн:
        впр.1,2, стор.154-155 - усно
        впр.3, стор.155 - письмово   
        WB впр.4, стор.63   
       Початок уроку об 11.30
        Щоб приєднатися до уроку, перейдіть за посиланням:

29.03.2021
  Доброго ранку всім. 
 Доброго ранку. Сьогодні зустрічаємось на онлайн уроці. Отже, підготуйте підручник, 
       зошит, ручку і зошит з друкованою основою. Тема уроку "Домашнє читання".
Сподіваюсь, казку на сторінці 180 підручника прочитали всі. 
Хто не зміг підключитися до уроку онлайн:
Прочитайте ще раз казку: вправа 1, стор.180
Дайте відповіді на питання: вправа 2, стор.181
Виконайте завдання в друкованому зошиті: вправа 1, стор.76
Початок уроку о 10.30
        Щоб приєднатися до уроку, перейдіть за посиланням:

     30.03.2021
    Доброго ранку. Сьогодні повторюємо вивчену тему "Seasons and Weather".
    Спочатку перегляньте сторінки підручника 140-179. Це все, що ми опрацювали по темі. Повторіть вивчені слова і граматичні структури. 
    Після цього пропоную виконати завдання за посиланням: 
       Перед тим, як виконувати завдання, уважно прочитайте слова і словосполучення у верхній частині листка. Виконуючи завдання, використовуйте дані вам слова і словосполучення.
        Коли закінчите виконання, натисніть кнопку Finish
        Потім у спецільному вікні пишете своє ім'я та прізвище(повністю, щоб я знала, чия це робота) і натискаєте кнопку Send. 
         Ваша робота прийде на мою поштову скриньку.
            Good luck!      
             31.03.2021
          Доброго ранку. Сьогодні повторюємо граматику. А саме минулий простий час. (Past Simple Tense).
            Запрошую всіх на онлайн-урок. Початок о 12.30. Потрібно мати зошит і ручку. Перейдіть за посиланням:
     https://meet.google.com/usr-tidi-eej                              

     Для тих, хто не зміг приєднатися до  уроку, у підручнику стор.126 - перегляньте уважно таблицю і згадайте правила побудови речень у минулому часі. Пам'ятаємо, що цей час вживається, коли треба повідомити про події, що відбулися в минулому(yesterday, last week, a month ago).
   Перейдіть за посиланням і виконайте завдання.


     
      Роботу, як і минулого разу, відправляєте мені, написавши у спеціальному вікні своє ім'я та прізвище і натиснувши кнопкуSend.
         Good luck!  

     01.04.2021
    Доброго ранку. Сьогодні повторюємо теперішні часи - Present Simple i Present Continuous.
      У підручнику знаходимо стор.58 (уважно читаємо таблицю)
    Пам'ятайте: час Present Simple (теперішній простий) вживається, коли говоримо про події, що відбуваються регулярно, часто, завжди, або іноді, рідко, ніколи( usually, often, always, sometimes, never, every day...)
       та стор.95(теж уважно читаємо таблицю) 
Пам'ятайте: час Present Continuous (теперішній тривалий) вживається, коли говоримо про події, що відбуваються у момент мовлення (now, at the moment)
        Виконайте завдання за посиланням:
         Виконуємо все так, як і попередні завдання.
    
     Щоб потренуватися і краще все згадати запрошую всіх 
      на онлайн урок о 8.30

     До зустрічі. Завдання виконуєте після уроку, а не до уроку.

 05.04.2021
    Доброго ранку. Сьогодні останній урок теми "Природа і погода". 
    Повторіть вивчені слова і граматику до теми.
    Пройдіть тестування на платформі "На урок"
    Тестування необхідно пройти до 7 квітня (до 20.00)    

       Код доступу 3797446
Використати цей код, відкривши посилання
join.naurok.ua

         Good luck!   

  06.04.2021
  Доброго ранку. Сьогодні починаємо нову тему "Подорож містом".
  Нова лексика (стор.185):
crossroad - перехрестя     library -  бібліотека               square - площа   
traffic -  дорожній рух         traffic lights -  світлофор    modern - сучасний
train station - залізнична станція   opposite - навпроти    a village - село
Слова вивчити напам'ять. Обов'язково писати!
Вправи: 1-3, стор.184 - усно
                 5, стор.185 - читати і перекладати
Друкований зошит: впр.1,2, стор.77
Запрошую всіх на онлайн-урок. Початок об 11.30. Необхідно мати: підручник, словник, друкований зошит і ручку. Не запізнюйтесь.

Перегляньте відео до теми і випишіть у зошит всі слова, що називають різні місця у місті.


07.04.2021
  Доброго ранку. Продовжуємо подорожувати містом.
стор. 187 Vocabulary Box - виписати слова з перекладом у словники,
                                              вивчити, писати
guide - гід, екскурсовод                      science museum - науковий музей
to look for - шукати                            by underground - на метро
by bus - автобусом                               by car - автомобілем
on foot - пішки                                     far (from) - далеко (від)
впр.1, стор.186-187 (читати, перекладати)
впр.2, стор.188 (усно)
впр.3, стор.188 (усно)
WB:  впр.3,4, стор.78

08.04.2021
 Доброго ранку. Сьогодні вчимося орієнтуватися у місті. Запрошую на онлайн-урок.
 Початок о 8.30. На урок необхідно мати підручник, друкований зошит і ручку або олівець.


Хто не зміг приєднатися до зустрічі, працює самостійно.

впр.1, стор.189-190 (дати письмові відповіді на питання)
впр.2, стор.190-191 (читати, перекладати)
впр.4, стор.192(усно)
впр.5, стор.192(записати в зошит утворені речення)
WB:
впр.5,6, стор.79

12.04.2021
Доброго ранку. Тема уроку сьогодні "Моє місто" і я запрошую вісх на онлайн-урок.
 Початок о 10.30. Вам потрібні будуть робочий зошит і ручка.


Хто не зміг приєднатися до зустрічі, працюєте самостійно.

Напишіть про своє місто. На місце пропусків підставте необхідні слова.
Це буде ваша розповідь про своє місто.

1. I live in … .           
2. My town is not very big.
3. In the centre of my town you can see… .               
4. There are also houses and shops there. 
5. There are three schools in Mena.
6. My school is in the centre of the town. 
7. There is a zoo in my town. 
8. You can go and see a lot of animals there.
9. There are parks in my town. You can play there.
10. I like my town.
 
Розповідь необхідно вивчити на пам'ять і здати. Слухати буду під час онлайн зустрічей. І починаємо вже завтра, 13 квітня. Отже, готуйтеся.

13.04.2021.
Доброго ранку. Сьогодні говоримо про своє місто чи село. Зпрошую всіх на зустріч. Потрібно мати зошит із записаною розповіддю про своє місто.
Початок об 11.30.
 Хто не зміг приєднатися, вчіть розповідь. Зустрінемось у середу.
Домашнє завдання:
впр.3, стор.195 (читати і перекладати)
впр.4, стор.196 (дати відповіді на питання)
Нові слова  стор.196    Слова вивчити і вміти писати. Знати назву країни.
cross -  хрест                       to unite - об'єднувати
kingdom -  королівство      to consist (of) - складатися (з)
to be situated - бути розташованим
The United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland -
         Об'єднане королівство Великої Британії та Північної Ірландії.


14.04.2021
Доброго ранку. Сьогодні знову онлайн-урок. Чекаю на ваші розповіді про своє місто чи село.
Потім поговоримо про Об'єднане Королівство. Отже, потрібно підготувати підручник, робочий зошит і ручку.
Початок уроку о 12.30.

Завдання на сьогодні:
впр.1, стор.194 (усно)
впр.2,3, стор.194-195 (читати, перекладати)
впр.4, стор.196(усно)
WB: впр.1, стор.81
впр.5, стор.196(читати, перекладати)
впр.6, стор.197 (письмово)

15.04.2021
Доброго ранку. Сьогодні онлайн-урок лише для тих, хто не розказав про своє місто.
Отже, початок о 8.30 за посиланням:

Для всіх тема: "Об'єднане королівство"
Ще раз читаєте текст вправи 3, стор.195
Переглядаєте відео за посиланнями(будьте дуже уважні!):

 
Після перегляду відео пройдіть тестування за посиланням:


Тестування треба пройти до 16 квітня (20.00)

19.04.2021
Доброго ранку. Сьогодні працюємо з граматикою. 
Знайомимось з новим часом: The Present Perfect Tense (Теперішній завершений час)
Запрошую всіх на онлайн-урок. Необхідно мати: підручник, друкований зошит і ручку. Початок о 10.30.
Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:

Хто не зміг приєднатися, працює самостійно.
Підручник: 
1) стор.197, 198, 199 - уважно прочитати пояснення правила та розглянути таблицю побудови речень. 
2) стор.197, 198 - повторити неправильні дієслова у рамках (вони є у ваших словниках з перекладом)
3) впр.1,2,3(b), стор.198,199 - виконати письмово у зошитах
Друкований зошит:
впр.3, стор.82 - письмово(скласти і записати питання і заперечення до даних речень за зразком)
Щоб краще зрозуміти тему, перегляньте відео за посиланням:



20.04.2021
Доброго ранку.
Продовжуємо тему "Теперішній завершений час- The Present Perfect Tense"
Уважно перегляньте правила і таблиці на сторінках 197-199.
Зверніть увагу на побудову питальних речень.
Як завжди, у питальному реченні допоміжне дієслово (have/has) стає перед підметом(дійовою особою). Смислове дієслово не змінює ні свого місця, ні форми.
 I have bought this book. - Have you bought this book?
Якщо будуємо питання до окремого члена речення (спеціальне питання), використовуємо спеціальне питальне слово:
what - що, який; where - де, куди; why - чому; how - як; who - хто
What have you bought?
Who has bought this book?
Виконайте вправу 4на стор. 199 письмово, у зошиті.
У друкованому зошиті виконайте вправи 3 і 4 на стор.82. 

Зверніть увагу! Допоміжне дієслово може змінювати форму в залежності від підмета
Якщо підмет I, You, We, They, або іменник, який можна замінити цими займенниками, тоді вживаємо have.
Якщо підмет He, She, It, або іменник, який можна замінити цими займенниками, тоді вживаємо has. 
У заперечних реченнях частка not стоїть між допоміжним і смисловим дієсловом  I have not seen this film yet.
У питальних реченнях допоміжне дієслово стоїть перед підметом
Have you ever played golf?

21.04.2021
Доброго ранку. Запрошую всіх на онлайн-урок. На уроці потрібні: підручник, робочий зошит і ручка.
Початок о 12.30.
Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:

Повторіть правила вживання часу Present Perfect. 
Пройдіть тестування за посиланням:

Домашнє завдання:
1. стор.204 Vocabulary Box - виписати слова з перекладом у словники,
                                              вивчити, писати
custom - звичай                   tradition - традиція             to appear - з'являтися 
to arrive - прибувати          to discover - дізнаватися,    to exist - існувати 
                                              відкривати (невідоме)                   
to explore - досліджувати, to imagine - уявляти            strange - дивний
                  вивчати 
2. впр.6, стор.208-209 читати і перекладати текст
   WB  впр.2, стор.85 (це вправа за текстом впр.6 на стор.208-209 підручника)
3. WB  впр.1, стор.85 заповнити таблицю. Тут усі знайомі вам неправильні дієслова. Вам треба згадати і розписати їхні форми у відповідних колонках. 

22.04.2021
Доброго ранку. Сьогодні не буду вас мучити онлайн. Можна подрімати.
Не забудьте пройти тестування. Часу не багато.
У друкованому зошиті виконайте вправи:
3,4 - стор.82; 5,6, стор.83
Бажаю успіхів.
Якщо є запитання, ви знаєте номер мого телефону і вайбера. Тільки майте на увазі, я відповідаю лише тим, кого знаю. Ще раз прошу підписуватися своїми іменами і прізвищами. 

26.04.2021
Доброго ранку. Запрошую всіх на онлайн-урок. 
Тема уроку:"Узагальнення вивченого матеріалу".
На уроці потрібні: підручник, друкований зошит і ручка або олівець.
Початок о 10.30.
Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:

27.04.2021
Доброго ранку. Сьогодні тема уроку "Україна".
1. виписати і вивчити слова стор.211 Vocabulary Box
    independence - незалежність          territory - територія        
    ancient -   стародавній                     foreign - іноземний 
    independent -незалежний                national - національний
2. прочитати і перекласти текст впр.1, стор.210
3. вправи 2,3,4 на стор.211-212 виконати письмово.
4. WB   впр.1, стор.86
5. стор.212 - слова записати у словники, вивчити
region -  область  to be famous for - бути відомим(чимось), знаменитим
 to be proud of - пишатися (чимось)
 

28.04.2021
Доброго ранку. Запрошую всіх на онлайн-урок. Тема уроку "Україна"
Початок о 12.30
Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:

Якщо не вдалося приєднатися, працюєте самостійно.
впр.1-3, стор.214, 215 - усно. 
celebrate - святкувати       to keep traditions - дотримуватись традицій,
                                                                           берегти традиції
впр.2, стор.214 виконайте, опираючись на власні знання.
public holiday - державне свято       day off - вихідний (неробочий) день
впр.5, стор.216 - прочитайте слова пісні про Великодній кошик., перекладіть українською мовою і спробуйте заспівати.

Речення вправи 2 на стор. 211, які ви продовжили і записали в зошит, вчити як розповідь про Україну.

 1. Ukraine is situated in the centre of Europe.
2. Its territory was a part of Kyivan Rus.
3. Today Ukraine is an independent country.
4. Ukrainian people live in the cities, towns and villages.
5. They are talented and friendly.
6. They have got their own language, culture, customs and traditions.
7. Two colours of the Ukrainian flag symbolize Ukraine's golden fields of grain under blue skies.
8. Many tourists visit Ukraine every year.
9. They enjoy their visit and come back again.  

Речення 2 і 7 можна не включати до розповіді. Можна додати своє речення, якщо є таке бажання.
Розповіді починаємо здавати 5 травня.

29.04.2021

Доброго ранку. Хто бажає, приєднуємось до зустрічі.
Доброго ранку. Сьогодні нова порція граматики. Визначаємося, коли вживати час Present Perfect, а коли - Past Simple.
Щоб було легше, даю порівняльну таблицю. Уважно її роздивіться. 


Present Perfect
Теперішній завершений час
Past Simple Tense
 Минулий неозначений час
Дія відбулась у минулому, але пов'язана 
з моментом мовлення:  alreadyjustrecently
everneverthis yearyet
I have already read this book.
She has just come home.
Дія відбулася у минулому: yesterday, two days ago, last year(week, month), in 1985, last night
I read this book last week.
He watered the flowers two days ago.
Стверджувальне речення
Він написав(вже, щойно, сьогодні)- Це вже є   написане. He has already written this book.      
                                    
I, you, we, they      have
                           +             +V-еd, V3            
He, she, it                has

They have already been to London.
She has never seen this film.
Стверджувальне речення
Він написав три роки тому. - Це було написане давно, зараз він пише щось інше. He wrote this book three years ago.
I, he, she, it     
                       +V2 (ed).
We, you, they

washed up after dinner.
We went to Kyiv last weekend.
Заперечне речення
I, we, you, they +  have
                                       + not  V-ed, V-3
He, she, it           +  has   

We have not visited them yet.
He  has not read this book yet.
Заперечне речення
I, he, she, it
                       + did not V.
We, you, they

She did not go to school yesterday.
They did not play in the yard last night.
Питальне речення
Have  I, we, you, they
         +                          + V-ed, V3?
Has     he, she, it  

Have you visited your Granny yet?
Has he done his homework?

Питальне речення        
            I, he, she, it
Did +                         +   V ?
          we, you, they

Did  you help your mother yesterday?
Did she go to school last Monday?
впр.1, стор.216 - уважно читати
впр.2, стор.217 - скласти і записати речення  Відправляти не треба!
впр.3,4, стор.217 - письмово. Дуже уважно, з таблицею!
WB  - впр.4, 5, стор.87-88 Дуже уважно, з таблицею!
Виконуємо ці завдання до 5 травня. 
Все, що не зрозуміло, розберемо на уроці 5 травня.
Пізніше буде тестування за цією граматикою. 
Не пропустіть. Як тільки підготую, дам інформацію тут.
  Будьте уважні, думайте, порівнюйте і не поспішайте!
   Бажаю успіхів.

 05.05.2021
Доброго ранку. Запрошую всіх на онлайн-урок.
Початок о 12.30. 
На уроці потрібно мати: підручник, робочий зошит і олівець або ручку.
Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:
Якщо не вдалося приєднатися, працюєте самостійно.
Завдання на сьогодні:
вправа 7, стор.218-219 -читати і перекладати
Нові слова:
advice -  порада; agency - агенство; dish - страва;  trip - коротка подорож
вправи 1 - 4, стор.219-220 (усно)
вправа 1, стор.223  - записати текст у зошит, 
підставивши необхідні слова з рамки на місце пропусків. 
Виконане завдання відправляємо на електронну 
адресу:  iliashiksvetlana@gmail.com
Чекаю на ваші листи до 10 травня (20.00).
І розповідь про Україну ніхто не відміняв.

06.05.2021
Доброго ранку. Сьогодні зустріч онлайн для тих, хто готовий здати роповідь.
Початок о 13.30.
Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:

Завдання на сьогодні:
впр.5, стор. 221 (дати відповіді на питання, у зошиті)
впр.6, стор.221 (усно)
У друкованому зошиті: впр.4,5, стор. 87-88.

Немає коментарів:

Дописати коментар