7-А, 7-Б

 Дистанційне навчання 2023 - 2024 


19.04.2024

Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.

Прочитайте текст про Київ (вправа 3, стор. 158-160)

Пройдіть тестування за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2167896

Завдання необхідно виконати до  21 квітня 21:00

18.04.2024

Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.

Початок заняття о 9.25

Приєднуйтесь за посиланням:

https://meet.google.com/noq-vnab-hsq


1) 

https://www.liveworksheets.com/w/en/english-second-language-esl/134058#:~:text=London%20reading%20comprehension-,Share,-/%20Print%20Worksheet

2)

https://www.liveworksheets.com/w/en/english-language/80365#:~:text=Other%20contents%3A%20Audio-,Share,-/%20Print%20Worksheet




09.02.2024

Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.

1. Повторіть вивчені слова і граматику до теми.

2. Пройдіть тестування за посиланням:

     https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7306618  

Завдання необхідно виконати до  11 лютого 22:00


07.02.2024, 08.02.2024

Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.

Приєднуйтесь за посиланням:

https://meet.google.com/kug-uxmg-arg (7-Б)

Початок заняття об 11:30 (7-Б)

https://meet.google.com/wwi-uoad-ddf   (зустріч для 7-А)

  Початок заняття  о 9:25 (7-А)                            

Якщо не вдалося приєднатися, працюєте самостійно.

Виконайте завдання за посиланнями:

1) https://www.liveworksheets.com/c?a=s&g=7&s=English&t=h72t679sp9x&sr=n&l=nu&i=dttutd&r=jt&f=dzdczdzx&ms=uz&cd=pw35z134ph4mllxnzzxznqzngnkgngmxg&mw=hs

2) https://www.liveworksheets.com/c?a=s&g=7&s=English&t=h72t679sp9x&sr=n&l=yr&i=uctxox&r=ks&f=dzdczdzx&ms=uz&cd=pw35z134ph4mlisxkzmjmcpngnkgngmxg&mw=hs


3) https://www.liveworksheets.com/c?a=s&g=7&s=English&t=h72t679sp9x&sr=n&l=sh&i=uudsscf&r=pf&f=dzdczdzx&ms=uz&cd=pw35z134ph4mlpwxxnppkehengnkgngmxg&mw=hs

05.02.2024, 06.02.2024

Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.

Перегляньте відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=dciDJJWQles

Дайте відповіді на питання:

What sports are popular in Britain?

Name the most famous sport grounds in the UK.

Why do children in the film like swimming?

Name the most unusual sport games, which are popular in Britain.


02.02.2024

Доброго ранку. Запрошую всіх на онлайн урок.

Приєднуйтесь за посиланням:

https://meet.google.com/mdp-pnrd-xrn

Початок заняття:

7-Б - 9:30

7-А - 11:30

Якщо не вдалося приєднатися, працюєте самостійно.

Прочитайте текст про українського спортсмена і виконайте завдання до тексту.

 Read the text and choose the correct words.

   Oleksandr Usyk is a champion (0) diver / boxer/ swimmer from Ukraine. He became world-famous at the London Olympics where he won a (1) gold / silver / bronze medal for Ukraine in 2012. Everybody was excited when after the final match he (2) jumped / danced / sang the hopak, a national Ukrainian dance. Since 2013 he has been a professional boxer.

   Oleksandr is famous not only for his victories in the ring (3) so / and / but also for the image he has created. Everybody recognizes his (4) shaved / shaving / shave head with a long Cossack (5) tattoo / haircut / forelock. He hasn’t got any earrings because it can be dangerous during the fight but on his right shoulder he’s got a (6) pattern / picture  / tattoo of the national Ukrainian coat of arms, the Trident or Tryzub.

    All people in his support team (7) dress / put / wear national Ukrainian clothes. Even his boxing gloves are blue and yellow, the colours of the Ukrainian national flag and his boxing shorts (8) has / had / have the traditional vyshyvanka (9) threads / patterns / stitches.

     When he comes into the ring before the fight, his hooded robe is in a Ukrainian national

(10) way / symbol / style and the background music is a song about the Cossacks.

Answer the questions.

Where is Oleksandr Usyk from?                               What sport does he do?

When did he become famous?                                   What did he do after his victory?

Try to describe the sportsman.





01.02.2024

Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.

1. Повторіть правила вживання та утворення роз'єднувальних запитань (стор. 98 підручника)

2. Повторіть правила вживання слів do, go, play з назвами видів спорту

3. Пройдіть тестування  на платформі "На урок".

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2019016

Завдання необхідно виконати до  3 лютого 22:00

Посилання на тестування є також в електронному щоденнику.

28.11.2023
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Приєднуйтесь за посиланням:

Початок заняття о 9.25

Якщо не вдалося приєднатися, працюєте самостійно.

1. Прочитайте уважно правило на стор. 74
2. Виконайте письмово вправи 1 і 2 на стор. 74
3. Пройдіть тестування на платформі "На урок":
      

     Завдання активне до 29 листопада до 22.00
     Бажаю успіхів.








































































































































25.04.2023

Минулі часи

Таблиця вживання минулих часів в англійській граматиці.
Вживання минулих часів
Час
Вживання
Приклади
The Past Simple Tense

  S + Ved
  S + V(2)

yesterday, last month, 
a week ago, in 2012
1) Дія відбулась (і завершилась) у певний момент у минулому
2) Послідовні події у минулому


3) Описання станів і звичок у минулому
4) Якщо присудком є дієслово, що не вживається у часі Past Continuous

She washed her hair an hour ago.

They came into a café, sat down at the table and ordered two coffees.

He played football when he was a schoolboy.
We agreed to help her.
The Past Continuous Tense
I, He,        was
She,It  +  was  + Ving
We,You   were
They
at 7 o'clock yesterday; when mother came; while he was watching TV
1) Дія тривала у певний момент у минулому
2) Дві і більше дій тривали одночасно у минулому


3) Одна дія тривала у минулому, а інша її перервала

She was washing the dishes at 6 o’clock yesterday.
While she was washing the dishes, her husband was walking the dog.

He was watching TV when his friend phoned.
The Past Perfect Tense


    S + had  + V ed(3)
by 7 o'clock yesterday;
before they came

1) Дія завершилась до певного моменту у минулому

2) Дія завершилась до початку іншої дії в минулому

We had come home by 8 o’clock yesterday.

They had returned home before the film began.
















11.04.2023
Доброго ранку.
Пропоную пройти тестування по темі"Розважайся!"
Перед виконанням тесту повторіть все вивчене по темі.
Виконайте завдання за посиланням:

Завдання необхідно виконати до  13 квітня 22:00

13.03.2023
Доброго ранку. 
У разі переходу на дистанційну форму навчання, 
запрошую на онлайн урок після відбою повітряної тривоги.
Початок заняття:
7-Б - 10.30
7-В - 11.30
Приєднуйтесь за посиланням:



07.03.2023
Доброго ранку.
Пропоную пройти тестування по темі"Здоров'я"
Перед виконанням тесту повторіть все вивчене по темі.
Виконайте завдання за посиланням:

Завдання необхідно виконати до  12 березня 20:00 

27.02.2023
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття:
7-Б - 10.30
7-В - 11.30
Приєднуйтесь за посиланням:

Будьте готові розказувати розповідь про медичне обслуговування.

23.02.2023
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття:
7-В - 11.30
7-Б - 12.30
Приєднуйтесь за посиланням:


Продовжуємо працювати з граматикою.
1. повторіть правила на стор. 115,116.
2.виконайте завдання:




Домашнє завдання:
Вчити розповідь про медичне обслуговування (стор. 112)




06.02.2023
Добрий день.
Повторюємо тему "Спорт"
Повторіть лексику і граматику до теми (стор. 92-106) по підручнику.
Пройдіть тестування за посиланням:

Завдання необхідно виконати до  10 лютого 20:00

26.01.2023
Добрий день.
Завдання на сьогодні. Працюємо з роз'єднувальними запитаннями.
1. Повторіть правило на сторінці 98 підручника.
2. Перегляньте відео:

3. Потренуйтеся (тут нічого не виконуєте, просто обираєте варіант і чекаєте, коли з'явиться відповідь; нічого натискати не потрібно):



Зверніть увагу!

Let's go for a walk, shall we?
Open the door, will you?
Don't forget, will you?
There is a new school here, isn't there?
He has never played rugby, has he?

4. Виконайте завдання за посиланням:













08.12.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок об 11.30
Приєднуйтесь за посиланням:

Якщо нема можливості приєднатися, працюєте самостійно.

Тема уроку:"Узагальнення вивченого матеріалу"
1. Повторіть слова до теми(стор. 64-81)
2. повторіть правило на стор. 57, таблицю на стор. 58, 
                         правило на стор. 74
3. виконайте вправи 2,3, стор. 80,81 (усно)
     вправи 4,5, стор. 81 (письмово)
4. Пройдіть тестування за посиланням:

Завдання необхідно виконати до  14 грудня 20:00



29.11.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок. 
Початок заняття о 12.40
Приєднуйтесь за посиланням:

Тема уроку:"Допомагаємо на кухні"
1. вправа 1, 2, стор. 76 (усно)
2. нові слова (стор.77):
    an experience - досвід,
    to arrange - організовувати,
    to follow - йти за ..., слідувати
3. вправа 3, стор. 77 (усно)
4. виконайте завдання за посиланням:

5. Домашнє завдання:
   напишіть у зошит рецепт простої страви, яку ви можете приготувати самостійно.


28.11.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття об 11.40
Приєднуйтесь за посиланням:

Тема уроку:"Допомагаємо на кухні"
1. стор. 74 (правило)
2. вправи 1, 3,4, стор. 74,75 (усно)
3. вправа 2, стор. 74,75 (письмово)
4. виконайте завдання за посиланням:









15.11.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 12.40
Приєднуйтесь за посиланням:

Тема уроку: "Поживна їжа"
1. повторіть слова до теми (стор. 67)
2. вправа 3, стор. 65,66 (читати і перекладати)
     вправа 5, стор. 67(письмово)
3. виконайте завдання за посиланням:

4. Розповідь про здорове харчування (записати в зошит і вчити)
      1. To stay healthy you should eat as much fresh food as possible.
      2. Eat vegetables, fruits, nuts, fish, yoghurt and olive oil.
      3. You shouldn't eat too much meat.
      4. Eat tomatoes, peppers, broccoli, spinach and bean instead.
      5. Brown bread is better than white bread.
      6. Eat pasta, potatoes and cereal before doing sport. It gives you energy.
      7. Eggs have many different vitamins and a lot of zinc. Eat them to be healthier.
      8. For better concentration eat chicken, fish and nuts.
      9. Water is necessary for fresh and healthy-looking skin.
      10. You need about ten glasses every day.
      11. The best food is local food.
      12. When it comes to your table, it is fresh, full of vitamins and minerals.  




14.11.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
Тема уроку:"Харчування"
1. Нові слова (стор. 67):
    an acid - кислота,                      a carbohydrate - вуглевод,
   an immunity - імунітет,        zinc - цинк,
   to increase - зростати,           to repair - ремонтувати,
   to smell - пахнути,                    organic - органічний,
   protein - білок,                             successful - успішний,
   as much as possible - якомога більше,
  boiled rice - варений рис,                         fried eggs - смажені яйця,
  grilled fish - смажена на грилі риба,   roast chicken - запечена курка

2. вправа 1, стор. 64,65 (читати і перекладати текст)
     вправа 2, стор. 65 (дати відповіді на питання)
Домашнє завдання:
вивчити нові слова
вправа 3, стор. 65,66 (читати і перекладати текст)






10.11.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
Тема уроку:"Узагальнення вивченого "
1. повторіть слова і граматику по темі (стор. 48-63)
2. пройдіть тестування за посиланням:

      Завдання необхідно виконати до  14 листопада 20:00
     Успіхів!


25.10.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 12.30
Приєднуйтесь за посиланням:

      Тема уроку:"Домашні обов'язки"
1. вправа 4, стор. 58 (прочитайте речення)
2. завдання 4 (2 )(від 24.10)
3. виконайте завдання:
1)

Choose the correct words.    

1.      Somebody/Anybody called you this morning.

2.      I’m thirsty. Let’s have something/nothing to drink.

3.      I didn’t talk to anybody/nobody at the party.

4.      Did you bring nothing/anything for me?

5.      He isn’t famous. Everybody/Nobody knows him.

6.      Did you go anywhere/somewhere at the weekend?

7.      Somebody/Everybody likes this film. It’s excellent.

8.      There’s anything/nothing inside the box. It’s empty.

9.      I bought everything/anything on th shopping list.

10.  Be careful! There are pieces of broken glass nowhere/everywhere.

       2)      Fill in the blanks.

anybody     everybody     nobody    somebody

 

  1. This party is excellent. (1) Somebody is singing and (2) …. is dancing! (3) … is bored. There isn’t (4) … having a bad time!
  2. The Geography lesson is really exciting today. The teacher is reporting interesting facts. (1) … is talking. (2) … wants to ask a question. There isn’t (3) bored. (4) … is waiting for a lunch break.
     4. вправи 1,2, стор. 59 (усно)
   Домашнє завдання:  вчити розповідь про домашні обов'язки.






24.10.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття об 11.30
Приєднуйтесь за посиланням:

Тема уроку: "Щоденні справи"
1. вправа 1, стор. 57 (уважно прочитати текст і правило)
    anybody - хтось,                  everybody - усі, кожен, 
    somebody - хтось,              nobody - ніхто;

    anything - щось,                    everything - все,
    something - щось,                nothing - ніщо.
2. вправи 2,3, стор. 58 (усно)
3. вправа 4, стор. 58(письмово)
4. виконайте завдання за посиланням:


Домашнє завдання:
     Вчити розповідь про домашні обов'язки.




20.10.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
Тема уроку:"Обов'язки в моїй сім'ї"
1. повторити слова (стор. 48, 49, 52, 53)
2. вправа 4, стор. 55 (усно)
3. виконайте завдання за посиланням:

4. вчіть розповідь про домашні обов'язки у своїй родині.


13.10.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття:
7-В - об 11.30
7-Б - о 12.30 
Приєднуйтесь за посиланням:

  Сьогодні починаємо нову тему:"Домашні обов'язки"
  1. нові слова:
      вправа 1, стор. 48
      стор. 49:
      a mop - швабра,              a broom - мітла,               a mess - сміття,
   to pick up - піднімати,   to tidy up - прибирати,   cozy - затишний,
     to get upset -  засмучуватися
 2. вправа 2, стор. 49(усно)
 3. вправи 3-5, стор. 49,50 (усно)
 4. Домашнє завдання:
     1. вивчити нові слова;
     2. вправа 6, стор. 50 (письмово)





11.10.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
Тема уроку: "Узагальнення вивченого матеріалу"
1. повторіть вивчені слова і граматику (стор. 9-34)
2. пройдіть тестування за посиланням:

Доступна гра "Відповідності". Ви можете пограти після виконання тестування.

Завдання необхідно виконати до  16 жовтня 22:00

Успіхів!






10.10.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття об 11.40.
Приєднуйтесь за посиланням:

Сьогодні повторюємо граматику.
1. вправа 5, стор. 30 (письмово)
2. виконайте завдання:

Fill in the correct word (too or enough)

1) I left the coffee for a minute to cool because it was … hot to drink.

2) He wasn’t strong … to lift that heavy box.      

3) It is … difficult to do for a little child.

4) I didn’t buy the car because it was … expensive.

5) He didn’t work hard … to pass the exam.

6) The photograph didn’t come out because it was … dark.

7) She isn’t old … to start driving.                  

8) It’s … hot to wear that coat.

9) I was driving … fast.                                 

10) He’s rich … to help us all.

11) We’re not walking quickly ….                

12) I put a scarf on because it was … cold.



Домашнє завдання:
повторіть слова і правила до теми (стор. 9-34).




06.10.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок
Початок заняття о 11.30.
Приєднуйтесь за посиланням:

Тема уроку:"Шкільні гуртки"
1. повторіть слова (стор. 34)
2. вправа 4, стор. 36 (прочитайте свої речення)
3. вправа 3, стор. 35 (усно)
    вправа 5, стор. 36,37 (прочитати текст і виконати завдання до нього)
4. виконайте завдання за посиланням:










27.09.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття:
7-Б - об 11.40
7-В - о 12.30 
Приєднуйтесь за посиланням:

Тема уроку:"Нові технології та учні"
1. Нові слова(стор. 26):
    information - інформація,     networking - соціальні зв'язки,
    safety - безпека,                          to  download - завантажувати,
    to join - приєднуватися,         to post - надсилати поштою,
    dangarous - небезпечний,       online - онлайн, у мережі,
    safe - безпечний,                         social - соціальний, суспільний,
   be/get upset(about) - засмучуватися,
   keep repeating smth - продовжувати повторювати щось
2. вправи 2,3, стор. 26,27 (усно)
3. Написати 2-3 речення про те, як ви використовуєте інтернет.
4. Вивчити нові слова.









26.09.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття:
7-Б - о 10.30
7-В - об 11.30
Приєднуйтесь за посиланням:

Тема уроку:"Позакласна діяльність"
1. вправи 4, 5, стор.24,25
2. вправа6, стор. 25

4. вправа6, стор. 25 (скласти і написати повідомлення про відвідування позашкільного гуртка)
     I can join ... club.
     I can ... there.
     I can take part in ...
     I like it because ...







22.09.2022
Доброго ранку. Запрошую всіх на онлайн урок.
Початок заняття:
7-В - об 11.30
7-Б - о 12.30
Приєднуйтесь за посиланням:

Тема уроку:"Після уроків"

1. Нові слова (стор. 24):
       an event - подія,                     a member - член, учасник,  
    to dream - мріяти,                  to practise - тренуватися,  
    to try out - проводити репетицію, змагатися, 
    handy - ручний, під рукою,    to be keen on - захоплюватися,
    to get together - збиратися разом, 
    to hang around (with) - проводити час разом (зависати),
    to join in - приєднуватися, 
    a helmet - шолом,                      to do a trick - виконувати трюк
2. вправи 1-3, стор. 22 - 23
3. Домашнє завдання:

    вправа 4, стор. 24(читати і перекладати)
    вправа 5, стор. 25 (письмово)
    вивчити нові слова.








20.09.2022
Доброго ранку.Сьогодні працюємо в класі.
Тема уроку:"Узагальнення вивченого по темі"

Домашнє завдання:

Пройдіть тестування за посиланням:

Завдання необхідно виконати до  23 вересня 20:00







13.09.2022
Доброго ранку. 
Сьогодні працюєте самостійно.
Тема уроку:"Правила для учнів. Модальні дієслова"
Модальні дієслова
(must, have to, mustn't, needn't)
    1. Не змінюються
    2. Вживаються з дієсловом у початковій формі без частки to
    3. Не потребують допоміжних дієслів 
    Виняток: have to
1. стор. 16 - уважно прочитати правила вживання модальних дієслів
2. вправа 1, стор. 16 (усно)
3. вправа 2, стор. 17 (письмово)
4. вправа 4, стор. 17 (усно)
Домашнє завдання:
     1. повторити слова (стор. 9, 11, 14)
     2. правила (стор. 16)
     3. вправа 3, стор. 17 (письмово)









12.09.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок уроку:
7-Б - о 10.30
7-В - об 11.25
Приєднуйтесь за посиланням:

Тема уроку"Улюблені предмети"
1. Нова лексика (стор. 14)
     boarding school - школа-інтернат,    fair - справедливий, 
     shabby - давній, поношений,                    spacious - просторий, 
     to mean - означати, мати на увазі,     to be close (to) - бути близько до...,
    to show around - показувати щось довкола 
2. вправа 1, стор. 13(усно)
     вправи 2,3, стор. 14(усно)
     вправа 4, стор. 14 (письмово)
Домашнє завдання:
    вправа 4, стор. 14 (письмово)
     вивчити нові слова (писати) 




08.09.2022
Доброго ранку. Запрошую всіх на онлайн урок.
Початок уроку
7-Б  - об 11.25
7-В  - о 12.30
Приєднуйтесь за посиланням:

Тема уроку:"Заняття в школі"
1. Повторюємо слова до теми:
    a gym, a library, a canteen, a headmaster's office, a locker,
    an art classroom, a stuff room, a science lab.
2. Нові слова до теми(стор. 11)
     a court - корт,       a pitch - футбольне поле,   an activity - діяльність, 
    aid - допомога,        a facility - обладнання,        Biology - біологія,
   Chemistry - хімія,   a choir - хор,                      an orchestra - оркестр,
    Physics - фізика,     Technology - технології
3. вправа 1, стор. 10 (усно)
4. вправа 2, стор. 11 (аудіювання)
5. структура There is/There are (стор. 12)
     Fill in the blanks with There is or There are.

1.  There is a gym and twelve classrooms on this floor.

2.  ________ two music classrooms in my school.

3.  ________ lockers next to the gym.

4.  ________ a science lab and an art classroom there.

5.  ________ computer rooms and a staff room opposite the library.

6.  ________ David’s classroom between the headmaster’s office and the science lab.

7.  ________ English classrooms and a gym there.

8.  ________ a canteen and a kitchen opposite the entrance.

6. Домашнє завдання: вивчити нові слова; скласти і записати в зошит 7 речень про свою школу.












06.09.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
Тема уроку:"Школа"
1. Нові слова: (впр.2, стор.9, vocabulary box, стор.9) 
    between - між                next to -  зразу після   opposite -  навпроти
    a canteen - їдальня       a gym - спортзал         a headmaster - директор
    a library - бібліотека  a loсker - шафка          a science lab - лабораторія
     Слова записати у словники і вивчити.
2. вправа 1, стор.8 (усно, уважно попрацювати з планом школи)
3. вправа 2, стор. 9(письмово)


05.09.2022
Доброго ранку. 
Запрошую всіх на онлайн урок.
Початок
7-Б - о 9.25
7-В - об 11.25
Приєднуйтесь за посиланням:

1. Самостійно познайомтеся з підручником.
2. Підпишіть зошити (у лінійку!) за зразком:
                 English
       (ваше ім'я і прізвище)
                Form 7-B (V)
           Shevchenko school
                     in Mena
3. Працюємо разом за підручником:
     вправи: 1(стор.4), 3(стор.5), 4,5(стор.6)
4. Домашнє завданя: 
    скласти і записати в зошит 4-5 речень по те, що ви любите і що 
    не любите робити на уроках англійської мови.








































08.06.2022
Доброго ранку.
Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття об 11.25
Приєднуйтесь за посиланням:

Чекаю на тих, хто досі не здав розповіді.

06.06.2022
Доброго ранку.
Сьогодні працюєте самостійно.
Перегляньте уважно завдання на блозі.
Зробіть все, що ще не зробили.
Особливу увагу приділіть контрольним роботам.
Термін виконання контрольної роботи з аудіювання продовжено до 6 червня (22.00).

Хто ще не здав розповіді, готуйтесь на середу, 8 червня.

03.06.2022
Доброго ранку.
Сьогодні семестрова контрольна робота з письма.
Writing Test
1. повторіть граматику, вивчену за другий семестр
    (роз'єднувальні питання, зворотні займенники, минулі часи)
2. повторіть вивчені теми
3. виконайте завдання за посиланням:


Завдання активне до 7 червня (22.00)

01.06.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття об 11.25
Приєднуйтесь за посиланням:
Сьогодні контрольна робота з говоріння.
Speaking.
На уроці розказуєте про Київ. 
Повторіть розповідь і будьте готові говорити про Київ.

30.05.2022
Доброго ранку. 
Сьогодні семестрова контрольна робота з аудіювання.
Listening Test.
Обов'язково для всіх!
1. Уважно перегляньте тексти про цікаві місця Лондона 
     (стор.155 - 157 підручника)
2. перегляньте відео за посиланням:
  Відео краще подивитися 2-3 рази, 
   намагайтеся запам'ятати більше інформації. 
Будьте дуже уважні!
3. пройдіть тестування за посиланням:

  Завдання активне до 2 червня (22.00)

Увага! Термін виконання контрольної роботи з читання 
             продовжено до  30 травня (22.00)
Виконуйте завдання. Не шукайте пригод на свою голову.

27.05.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
Сьогодні перша семестрова контрольна робота.
Обов'язкова для всіх!
Контрольна робота з читання. Reading Test
1. повторіть слова до теми"Цікаві місця"(стор. 153-177)
2. пройдіть тестування за посиланням: 


Завдання активне до 29 травня(22.00)

25.05.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття об 11.25
Приєднуйтесь за посиланням:

Якщо не вдалося приєднатися, працюєте самостійно.
Завдання на сьогодні:
1. повторіть слова до теми "Places of interest" (стор. 153- 167)
2. вивчіть і нарешті розкажіть розповідь про Київ (вправи 4,5, стор. 161)
3. виконайте завдання за посиланням (це контрольна робота з теми)

23.05.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
Завдання на сьогодні:
1. стор. 146, а також параграф 7, стор. 146
    повторіть правила вживання зворотніх займенників
2. вправа 2, стор. 147 - виконайте письмово
3. виконайте завдання за посиланням:
4. Увага!
     Всі, хто не написав лист про Київ до 23. травня (15.00), отримують "1", як за не виконане домашнє завдання. 
      Розповіді мають бути здані у середу, 25 травня. Після 25 травня всі, хто не здав розповідь про Київ, за розповідь отримують "1".
      
20.05.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
Завдання на сьогодні:
1. повторіть слова до теми "Entertain yourself"
    стор. 138-152
2. виконайте завдання за посиланням:

3. Пам'ятайте про листи про Київ. 23 травня всі, хто вирішили, що вони найрозумніші, і можуть ігнорувти завдання, отримають "1" за листи, як за невиконане домашнє завдання.
4. Розповіді про Київ і про фільм здати 25 травня. 
    Не здана розповідь - теж "1". Інший варіант - не атестований.
    Робіть висновки.


18.05.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття об 11.25
Приєднуйтесь за посиланням:

Завдання на сьогодні
1. Лист про Київ. На 23 травня виставляю оцінки за листи. 
Відсутність листа - 1 бал. Яка робота, такий і результат.
Те саме стосується і розповідей.
2. Повторити правила вживання часу Past Perfect
    (стор. 115,116)
3. Виконати завдання за посиланням:


16.05.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
1. Вчити і повторювати розповіді.
2. Лист про Київ. Відправити на адресу:
      iliashiksvetlana@gmail.com
3. Повторити тему"Doctor!Doctor!" (стор. 108-128):слова і граматику до теми
4. Виконати завдання за посиланням:
 
13.05.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
1. Підручник:
    вправа 1, стор. 179 - читати, перекладати, відповідати на питання
    вправ2-4, стор. 180-182 (усно)
2. Виконайте завдання за посиланням:


3. Виконуйте попередні завдання: тести, лист, вчіть розповіді.
Час летить швидко. Скоро кінець навчального року. Вся ваша робота (і неробота теж) буде врахована. Щоб потім не дивувалися "не таким" оцінкам. 

11.05.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття об 11.25.
Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:
Будьте готові здавати розповіді (фільми, Київ)
Завдання на сьогодні:
Сьогодні пропоную повернутися до Лондона.
вправа 1, стор.172(письмово - заповнити пропуски у реченнях необхідними за змістом словами)
Виконайте завдання за посиланнями:

  
 вправа 2, стор. 172 (усно)
Я все ще чекаю на ваші листи про Київ.

09.05.2022

Доброго ранку. Сьогодні письмове завдання. 
Напишіть лист другові і розкажіть йому про Київ.
1)What kind of city is Kyiv?
2) Where is it situated?
3) What interesting places are there in Kyiv?
4) Which of them are the most interesting for you? Why?
5) Would you like to live in Kyiv? Why?
У листі має бути 12-15 речень. Краще коротких. Лист пишете у зошиті.
Можна зробити електронний варіант  і відправити мені на пошту.
iliashiksvetlana@gmail.com
Так я скоріше його перевірю і ви отримаєте оцінку. Але у зошит писати обов'язково.
Чекаю на ваші листи.


06.05.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
1. Підручник: стор. 167 - записати нові слова у словник 
                            з перекладом і вивчити
                            вправи 1,2, стор. 167(усно)
                             вправи 4,6, стор. 168-169 (усно)
2. Друкований зошит: вправи 110,111, стор. 68,69
3. Виконуєте завдання 1 від 29 квітня і завдання 3 від 4 травня
4. Повторюєте розповіді (фільм, Київ)            


04.05.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття об 11.25
Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:
Будьте готові здавати розповіді.

Якщо не вдалося приєднатися, працюєте самостійно.
1. Завдання від 29 квітня виконати обов'язково
2. Підручник: вправа 2, стор. 165 - письмово;
                            вправа 3, стор.166 - усно;
                             вправа 4, стор. 166 - письмово
3. Виконайте завдання за посиланням:

02.05.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
1. Вчите і повторюєте розповіді (фільм, Київ)
2. Обов'язково! Виконуєте завдання від 29 квітня.
3. Повторюєте граматичні часи: Past Simple, Past Continuous, Past Perfect.
     У підручнику параграфи: 2, стор. 203; 6, стор. 205
Таблиця вживання минулих часів в англійській граматиці.
Вживання минулих часів
Час
Вживання
Приклади
The Past Simple Tense

  S + Ved
  S + V(2)

yesterday, last month, 
a week ago, in 2012
1) Дія відбулась (і завершилась) у певний момент у минулому
2) Послідовні події у минулому


3) Описання станів і звичок у минулому
4) Якщо присудком є дієслово, що не вживається у часі Past Continuous

She washed her hair an hour ago.

They came into a café, sat down at the table and ordered two coffees.

He played football when he was a schoolboy.
We agreed to help her.
The Past Continuous Tense
I, He,        was
She,It  +  was  + Ving
We,You   were
They
at 7 o'clock yesterday; when mother came; while he was watching TV
1) Дія тривала у певний момент у минулому
2) Дві і більше дій тривали одночасно у минулому


3) Одна дія тривала у минулому, а інша її перервала

She was washing the dishes at 6 o’clock yesterday.
While she was washing the dishes, her husband was walking the dog.

He was watching TV when his friend phoned.
The Past Perfect Tense


    S + had  + V ed(3)
by 7 o'clock yesterday;
before they came

1) Дія завершилась до певного моменту у минулому

2) Дія завершилась до початку іншої дії в минулому

We had come home by 8 o’clock yesterday.

They had returned home before the film began.




    Уважно перегляньте таблицю. Тут ви бачите основні правила вживання минулих часів в англійській граматиці.
    Вправа 1(b), стор.165 - письмово.


29.04.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
1. Виконайте завдання за посиланням:


2. Вчити розповідь про Київ.

27.04.2022
Доброго ранку. Сьогодні говоримо про Київ. 
І я запрошую вас на онлайн-урок. 
Початок об 11.25. 
Мати з собою: підручник, зошит і ручку.
Приєднуйтесь за посиланням:

Хто не зміг підключитися, працюєте самостійно.
1. вправа 4, стор.161(письмово) 
2. вчити розповідь про Київ (впр.4 або 5 на стор.161)
3. Друкований зошит: вправи 110, 111, стор. 68,69


25.04.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
1. Ще раз читаєте текст про цікаві місця Києва.
2. Вчите розповідь про Київ ( 27 квітня розказуєте)
3. Виконайте завдання за посиланням:


Це теж про Київ.Можливо, комусь допоможе з розповіддю. І гарна оцінка теж не завадить. І хотілося б більше активності.
 Успіхів!

22.04.2022
 Доброго ранку. Сьогодні тема уроку "Визначні місця Києва".
  Вправа 3, сторінки 158-160 - уважно прочитати і перекласти текст.
  вправа 4 , стор.161 - усно - підставити необхідні слова на місце пропусків.
  вправа 5, стор.161 - письмово - продовжити речення, користуючись текстом вправи 3, стор. 158-160. 
  Будьте уважні. Про Київ треба буде вчити розповідь. Тому добирайте з цих двох вправ 10-12 речень, щоб отримати зв'язну розповідь, і починайте вчити.

Наступна зустріч онлайн буде у середу, 27 квітня. 
Будьте готові розказувати про Київ.
  
  Перегляньте відео до теми за посиланням:
І маленький бонус (додивіться і дослухайте до кінця запису).
Запишіть назви згаданих визначних місць та пам'яток Києва.
    Good luck.




20.04.2022

Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.

Початок заняття об 11.25.

Щоб приєднатися, переходьте за посиланням:

https://meet.google.com/bdn-nbbq-dqn

Якщо не вдалося приєднатися, працюєте самостійно.

1. Підручник: сторінки 155-157:  виписати у словники нові слова з перекладом,                   прочитати і перекласти короткі тексти ( вправа 1)                                                             і виконати усно вправу 2, стор. 157.

2. За вами залишається тест від 18 квітня. Зробити обов'язково.


18.04.2022

Доброго ранку. Починаємо тему "Подорожі"

1. Вправа 1, стор. 153(усно)

2. Вправи 2,4, стор. 154(усно)

3. Вправа 3, стор. 154(письмово)

4. Друкований зошит: вправи 108, 109, стор. 67

5. Спробуйте зробити завдання за посиланням:

https://www.liveworksheets.com/c?a=s&g=7-B&s=English&t=h72t679sp9x&sr=n&ms=uz&l=la&i=udssnx&r=uk&db=0&f=dzddzcus&cd=pw35z134ph4mladxnpplmxc2ngnngkxpxg

     Для роботи скористайтеся словником. Успіхів!

15.04.2022

Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.

1. стор.149 - виписати нові слова з перекладом у словники, слова вивчити

2. Підручник: вправа 1,3, стор. 148,149(усно)

3. вправа 2, стор.149(письмово)

4. Повторіть лексичний і граматичний матеріал до теми і 

     пройдіть тестування за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9247096

Завдання треба виконати до 22 квітня(20.00)

Одна спроба, час обмежено до 40 хвилин.

Будьте уважні. Успіхів!


13.04.2022

Доброго ранку. Сьогодні запрошую на онлайн урок.

Початок уроку об 11.30. 

Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:

https://meet.google.com/hnc-agqw-rft

Будьте готові розказувати про фільм за вибором(вправа 1, стор.142-144)

Завдання на сьогодні:

Робочий зошит: вправи 102-105, стор. 63,64. 


11.04.2022

Доброго ранку. Сьогодні працюємо з граматикою.

Зворотні займенники.

1. Прочитайте уважно параграф 7 на стор. 199

2. Уважно прочитайте таблицю на стор. 146 підручника

3. вправи 1,2, стор. 146,147 (усно)

4. вправа 3, стор. 147(письмово)

5. Друкований зошит: вправи 104,105, стор. 64.

13 квітня зустрічаємося онлайн. Посилання буде згодом. На урок готуємо переказ тексту про фільм (стор. 143, 144). Обираєте один з текстів і готуєте переказ. До зустрічі.



08.04.2022

Доброго ранку. Сьогодні працюєте з текстами.

1.Підручник: стор.145: виписати нові слова з перекладом у словники

2. вправа 1, стор. 142-144: 

     а) прочитати про фільми, дати відповіді на питання перед текстами

    б) оберіть один з коротких текстів і підготуйте переказ (на 13 квітня)

3. стор. 145: опрацюйте правило в рамці і виконайте вправу 4 письмово.



06.04.2022

Доброго ранку. Сьогодні говоримо про фільми. 

Спробуємо зустрітися онлайн.

Початок заняття об 11.30

Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:

https://meet.google.com/yiv-ggvf-nwc 

Домашнє завдання:

1.Записати у словники нові слова з перекладом(стор.142) і вивчити

2. Виконати тест за посиланням:

https://www.liveworksheets.com/c?a=s&g=7-B&s=English&t=h72t679sp9x&sr=n&ms=ud&l=iu&i=dftsouf&r=gu&db=0&f=dzddzczf&cd=pw35z134ph4mloxnezpjxebx2ngnngkgexn


04.04.2022

Доброго ранку. Сьогодні починаємо нову тему.

Тема:"Розваги. Фільми"

Підручник: вправи 1,2, стор.138,139(усно), назви жанрів фільмів записати у словники з перекладом;

стор.139 - слова в рамці і слова з вправи 6 виписати у словники з перекладом(скористайтеся словником у кінці підручника)

Слова вивчити.

Друкований зошит: вправи 97,98, стор. 60

             


01.04.2022

Повторіть тему "Doctor!Doctor!"( стор.108 -127)

Пройдіть тестування на платформі  "На урок"

Завдання необхідно виконати до  10 квітня 20:00

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6987662

Завдання з граматики.

Виконайте завдання за посиланням. Просто напишіть дані дієслова у формі Past Perfect Tense.  had + V3(ed) 

Не забудьте про третю форму неправильних дієслів!

https://www.liveworksheets.com/c?a=s&g=7&s=English&t=h72t679sp9x&sr=n&ms=ud&l=bn&i=dtdtnsx&r=he&db=0&f=dzddzttz&cd=pw35z134ph4mlflnznzlpmwr2ngnngzzgxn

Новий час  - Минулий завершений - Past Perfect.
       Дія відбулась (завершилась) до певного моменту в минулому.
       Він прийшов додому до 5 години.
       Діти прибрали в кімнаті до того, як батьки прийшли додому.
       Джейн сказала, що вже бачила цей фільм раніше.
      He had come home by 5 o'clock.
      Children had cleaned  their room before their parents came home.
      Jane said she had already seen this film before.
      
                                   S + had + V3(ed).

         За цією формулою будуємо речення. 
         Допоміжне дієслово незмінне, не залежить від підмета. 
         Смислове дієслово у третій формі, або із закінченням ed.
          У підручнику це сторінки 115, 116.
           Спробуйте виконати дві вправи за зразком.      
                        Put the verbs in brackets into the Past Perfect Tense.

1. Brian … (to return) books to the library before last Thursday.

                            – Brian had returned books to the library before last Thursday.  

2. We … (to know) the results of the test before two o’clock yesterday.

3. I … (to come) to the office before lunch time.

4. They …(to build) a new hospital before the end of April.

5. Max … (to have) dinner by four o’clock.

6. Sam got to the airport after the plane … (to fly up).

7. Molly had a shower after she … (to finish) cleaning the flat.

 Look at Mr Samuel’s notes and write what he had done before Christmas and what he hadn’t done.

Example: Mr Samuel had visited the dentist before Christmas.

1. to visit the dentist                           +   5. to repair the camera                                 +

2. to set up a new computer program -   6. to build a garage                                        -

3. to type the report for boss               -    7. to pay the electricity bill                          -

4. to paint the car                                +   8. to prepare presents for wife and children +

                            9. to send Christmas cards to relatives and friends      +

    Перегляньте відео за посиланням.

https://www.youtube.com/watch?v=A3HRUtZCAa4




28.03.2022

Добрий день. Завдання на тиждень (28.03 -01.04)

Письмово:

1. вправи 4,7, стор. 118,119(граматика)

2. вправа 1, стор.124(заповнити пропуски, текст записати)

    вправа2, стор.124(письмові відповіді на питання)

    вправа1, стор.125(записати словосполучення)

Усно:

1. вправа 8, стор.123(відповісти на питання)

2. вправа2, стор.125(прочитати, заповнити пропуски)

3. вправа3, стор.126(скласти речення)  







Дистанційне навчання 2021


Вітаю всіх на своєму блозі!


З 1 листопада працюємо дистанційно. Вся необхідна інформація буде тут. 

На цій сторінці ви знайдете завдання з англійської мови, посилання на потрібні відео і запрошення на конференціїї. 

Буду рада зустрічам з вами. Будьте на зв'язку. До зустрічі!

24.11.2021

Доброго ранку. Запрошую всіх на онлайн урок.

Тема уроку:"Манери за столом"

Початок уроку о 8.30

Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:

https://meet.google.com/vjy-qchn-kpg

Завдання:

1) вправи 1-3, стор.71-72(виконати усно)

2) вправа 4, стор.72(виконати письмово)

3) виконайте завдання за посиланням:

https://www.liveworksheets.com/c?a=s&g=7-B&s=English&t=h72t679sp9x&m=d&sr=n&ms=uz&l=ig&i=dzuxxxt&r=ql&db=0&f=dzduuudt&cd=pw35z134ph4mnlobngxmmmzta2ngnxxxnzxg




22.11.2021

Доброго ранку. Сьогодні тема уроку:"Сервірування столу"

Завдання:

1) підручник: стор.73 - уважно розгляньте малюнок і випишіть нові слова у словники

2) друкований зошит: вправа 52, стор.34 - виконати письмово

3) перегляньте відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=p9mzBckf3G4

 4) підручник: вправа 4, стор.70-71- виконати письмово.

Увага! Будьте готові здавати розповідь про здорове харчування у середу, 24 листопада.


19.11.2021

Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно. 

Тема уроку:"Готуємо"

Завдання:

1) вправа 1, стор. 69: виписати у словники і вивчити слова

     peel - чистити, знімати шкірку, slice - нарізати скибками, 

     mash - розминати,                         mix - змішувати,

     oil - олія, змащувати олією,         boil - варити, кип'ятити

     chop - подрібнювати,                     pour - лити, поливати, виливати,

    cut - різати, нарізати,                       fry - смажити 

2) виконати усно вправи 1, 2 і 3 стор.69, 70

3) виконати письмово вправу 51, стор.33(друкований зошит)

Не забудьте! Вчіть  розповідь про здорове харчування. Розказувати будете у середу, 24 листопада.




17.11.2021

Доброго ранку. Запрошую всіх на онлайн урок. 

Тема уроку:"Ти - те, що ти їси"

Початок уроку о 8.30

Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:

https://meet.google.com/tra-dwud-yzw

Завдання:

1) у друкованому зошиті виконати вправи 48 і 49 на стор.31,32

2) виконайте завдання за посиланням:

https://www.liveworksheets.com/c?a=s&g=7-B&s=English&t=h72t679sp9x&m=d&sr=n&ms=ud&l=zp&i=fnnnxc&r=qg&db=0&f=dzduuuux&cd=pw35z134ph4mnlghelllmktb2ngnxxxxmxn




15.11.2021

Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно. Тема уроку:"Поживна їжа"

Завдання:

1) повторюєте слова до теми(стор.67)

2) вчите розповідь про здорове харчування(ми склали все 12 листопада)

3) вправа 3, стор.65-66 (прочитати, перекласти і доповнити текст реченнями, даними перед текстом)

4) вправа 5, стор.67 (письмово)

Увага! Не всі учні пройшли тематичне оцінювання з попередньої теми.

Завдання доступні. Посилання від 10 листопада. Виконуйте.



12.11.2021

Доброго ранку. Запрошую всіх на онлайн урок.

Тема уроку:"Харчування"

Початок уроку о 10.30

Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:

https://meet.google.com/ezx-fxpa-zwh

Завдання:

Підручник

1) записати у словники і вивчити слова на стор.67 (і в рамці, і малюнки)

2) вправи 1,2, стор.64-65 (усно)

Робочий зошит

3) вправа 48, стор.31




10.11.2021

Доброго ранку. Запрошую всіх на онлайн урок.

Тема уроку:"Узагальнення вивченого матеріалу".

Початок уроку о 8.30. Щоб приєднатися, перейдіть за  посиланням:

https://meet.google.com/req-xbrs-hyi

Якщо не вдалося приєднатися, працюєте самостійно.

Повторіть лексику і граматику до теми.(підручник, стор.48-63)

Письмово виконайте вправу 48 на стор.29 у друкованому зошиті.

Підсумкове тестування за темою. Обов'язкове для виконання. Виконати до 12 листопада. Без цього тестування тематичної оцінки не буде.

Час виконання одного тесту - 20 хвилин.

Виконайте тестування за посиланнями:

1) https://www.liveworksheets.com/c?a=s&g=7-B&s=English&t=h72t679sp9x&mn=tz&m=d&sr=n&ms=uz&l=ue&i=ufnfxzc&r=oj&db=0&f=dzduuuzn&cd=pw35z134ph4mzgnlxrxelemgkjq2ngnxxxglxg

2)https://www.liveworksheets.com/c?a=s&g=7-B&s=English&t=h72t679sp9x&mn=tz&m=d&sr=n&ms=ud&l=au&i=szzdoo&r=dp&db=0&f=dzduuuzn&cd=pw35z134ph4mzgnldxpggnjjnh2ngnxxxglxn



08.11.2021

Доброго ранку. Сьогодні працююєте самостійно.

Тема уроку:"Мій звичайний день".

1) вправа 1, стор.63 (підручник). Прочитайте текст і запишіть у зошити, що робили члени сім'ї протягом дня.

2) вправа 46, стор.29 (робочий зошит) виконайте завдання a i b.

3) виконайте завдання за посиланням:

https://www.liveworksheets.com/c?a=s&g=7-B&s=English&t=h72t679sp9x&m=d&sr=n&ms=ud&l=vn&i=uunzuss&r=bi&db=0&f=dzduuuzs&cd=pw35z134ph4mnlylxxlgxppfo2ngnxxxgpxn

Будьте уважні! Вам потрібно прослухати текст і виконати завдання. Ви можете прослухати його кілька разів. Уважно, не поспішайте.

Після виконання тесту натисніть "Finish". Далі у спеціальному вікні пишете своє ім'я і прізвище і натискаєте "Send". Ваша робота прийде мені на пошту.

Good luck!

05.11.2021

Доброго ранку. Запрошую всіх на онлайн урок. 

Тема уроку:"Помічники по господарству"

На уроці потрібні: підручник, робочий зошит і ручка.

Початок уроку о 10.30. Не запізнюйтесь.

Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:

https://meet.google.com/gnw-cvkj-ufg

Якщо не вдалося підключитися, працюєте самостійно.

1) виписати у словники і вивчити нові слова (стор.61)

2) виконати усно вправи 5, 6,8 на стор.61-63 (підручник)

Домашнє завдання:

 виконати письмово вправи 44 і 45 на стор.28(робочий зошит)

Увага! Нове посилання на тестування:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9145219

Завдання активне до 19.00 7 листопада!

03.11.2021

Доброго ранку. Запрошую всіх на онлайн урок. 

Тема уроку:"Домашні справи. Вживання неозначених і заперечних займенників"

На уроці потрібні: підручник, робочий зошит і ручка. Не забудьте про розповідь. Здаєте розповідь на уроці.

Початок о 8.30. Не запізнюйтесь.

Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:

https://meet.google.com/vjm-qkng-hde

Якщо не вдалося приєднатися, самостійно виконайте завдання:

вправа 2, стор.58(письмово), вправа3, стор.58(усно) вправи 1,2, 4, стор.59,60(усно)

Домашнє завдання: виконайте тестування за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2543870

Завдання активне до 4 листопада (до 20.00).




01.11.2021

Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно. 

Тема уроку:"Неозначені і заперечні займенники".

1) Необхідно ознайомитися з таблицею на сторінці 198 (граматичний довідник, параграф 5)

2) Прочитайте коротке оповідання на сторінці 57 підручника(вправа1), перекладіть його і зробіть висновки для себе.

3) У робочому зошиті виконайте вправи 41 і 42 на сторінці 26.

3 листопада буде онлайн урок. Все, що не зрозуміло, розберемо. 

Успіхів! І не забудьте про розповідь.
































24.09.2021

Доброго ранку.

Запрошую всіх на онлайн-урок.

Тема уроку:"Позакласна діяльність"

Початок о 10.30. Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:

https://meet.google.com/vmj-wuqt-wyo

Для уроку потрібні: підручник, друкований зошит і ручка.

Хто не зміг приєднатися, виконайте вправи 5,6 на стор.25 (підручник) і вправу 21 на стор.14(робочий зошит)

27.09.2021

Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно. 

Тема уроку: "Нові технології та учні"

Підручник, сторінка 26: виписати нові слова у словники (переклад у словнику в кінці підручника) слова вивчити, зразу і писати.

Робочий зошит, стор.15: виконати вправи 22 і 23 (письмово).

29.09.2021

Доброго ранку. Запрошую всіх на онлайн урок. Початок о 8.30. 

Тема уроку: "Заняття після школи. Речення з too/enough"

Для роботи на уроці потрібні: підручник, робочий зошит і ручка.

Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:

https://meet.google.com/kkz-pdbh-vgz

Якщо не вдалося приєднатися, працюєте самостійно.

Підручник: стор.28 - правило; 

вправи 1,2, стор.29(письмово), 3, стор.29-30(усно) 

Виконайте тестове завдання за посиланням:

https://www.liveworksheets.com/c?a=s&g=7-B&s=English&t=h72t679sp9x&sr=n&ms=uz&l=qy&i=ufz&r=pf&db=0&f=dzduzndo&cd=pw35z134ph4mltixeghe2ngnxglnjxg

01.10.2021

Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно. Тема уроку:"Гуртки та клуби за інтересами"

1. Запишіть у словники нові слова з перекладом (стор.34). Переклад знайдете у кінці підручника. Слова потрібно вивчити і вчитися писати.

2. Виконайте усно вправи 2,3 на сторінках 32-33. 

3. Уважно прочитайте фрази в таблиці на стор.33. Ці фрази допоможуть вам висловити свою думку, свою згоду чи незгоду з думками інших людей.

4. у друкованому зошиті  виконайте вправи 26 і 27 на сторінці 17. 

04.10.2021

Доброго ранку. Сьогодні запрошую всіх на онлайн урок. Тема уроку:"Шкільні кабінети"

Початок уроку о 8.30. На уроці потрібні: підручник, друкований зошит і ручка.

Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:

https://meet.google.com/hzb-yrtq-sbt

Якщо не вдалося приєднатися, самостійно виконайте вправи 1-3 на стор. 35 підручника. Вправа 2 - письмово, в зошиті.

У друкованому зошиті виконайте вправу 28 на стор.18 (і першу, і другу частини)



















































































































































































































15.01.2021

Доброго ранку всім. Вітаю вас із початком нового року і нового семестру.

Ми починаємо нову тему і будемо говорити про спорт і найголовнішу подію для всіх спортсменів - Олімпійські ігри.

Отже, нові слова до теми:

a flame -  полум'я                                a mascot - талісман

a spirit -   дух                                         a wheelchair - інвалідний візок

to compete - змагатися                       to light - запалювати

to represent -  представляти              to take place - мати місце, відбуватись

to take part - брати участь                   across the world - по всьому світу

Слова вчимо і знаємо.

вправа 3, стор.94-96 (читати і перекладати текст, до кожної частини підібрати заголовок)

                                         заголовки розміщені на сторінці 94 - у рамках

Пройти тестування  до  16 січня 20:00 

Код доступу 3241169

Використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Бажаю успіху!

19.01.2021

Доброго ранку всім. Сьогодні працюємо з граматикою. Тема уроку: роз'єднувальні питання.

Приклади таких питань можете знайти у підручнику на сторінці 98. Це вправа 1.

Ви бачите звичайні речення, побудовані, як розповідні, але у кінці кожного з них після коми є маленький питальний "хвостик"(Чи не так?)

Такий "хвостик" має три компоненти:

1 - допоміжне дієслово (визначаємо за основною частиною речення)

2- частка not (якщо в основній частині нема заперечення) 

3 - займенник, що заміняє підмет у основній частині речення.

My sister likes dancing, does not she?

They didn't play football yesterday, did they?

Tom can swim very well, can't he?

Зверніть увагу:

У другому реченні в основній частині є заперечення, отже, питальному "хвостику" заперечної частки нема.

У третьому реченні присудок виражений  модальним дієсловом can, отже, воно використане і у "хвостику", адже для модальних дієслів допоміжні не потрібні.

Це ж стосується і дієслова to be (am, is, are, was, were) та його форм.

She is a pretty girl, isn't she? 

There are some books on the shelf, aren't there?

Перегляньте відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=kaPH_OrsvpM

У зошитах виконайте письмово вправи 3 і  4 на сторінці 99. 

Пройдіть тестування за цим посиланням:


Після виконання тесту натисніть Finish, потім у спеціальному вікні пишете своє ім'я і прізвище і натискаєте  send. Ваші роботи прийдуть на мою пошту.

Бажаю успіху. У четвер, 21 січня, чекаю на вашу участь у конференції. Посилання на конференцію буде в середу. Вам будуть потрібні підручники і робочі зошити.

20.01.2021
  Увага! Консультація для всіх, кому не зрозуміла тема "Роз'єднувальні питання"
Svitlana Illyashyk приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Question Tags
Время: 20 янв. 2021 12:30 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

Идентификатор конференции: 562 693 4869
Код доступа: 3m35jj
  
21.01.2021
 Всім доброго ранку. Сьогодні ми зустрічаємося онлайн. 
Початок конференції  о 10.30.
Приготуйте підручники, робочі зошити і ручки. 
Svitlana Illyashyk приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Question Tags
Время: 21 янв. 2021 10:30 AM Киев

Подключиться к конференции Zoom

Идентификатор конференции: 562 693 4869
Код доступа: 3m35jj
Для тих, хто не зміг приєднатися
Працюємо далі з темою "Роз'єднувальні питання"
Перегляньте пояснення до попереднього уроку
впр.5(a,b), стор.100 - виконати письмово
стор.101 - виписати нові слова з перекладом і вивчити їх
champion - чемпіон                                    competition - змагання
freestyle - вільний стиль, фрістайл           membership - членство
fabulous - чарівний, казковий                    junior - молодший, юніор
coaching session  - заняття з тренером
 впр.2, стор.101 - підібрати "хвостик" до кожного речення - усно

Перегляньте відео за посиланням



22.01.2021
 Доброго ранку. Сьогодні про спорт. А саме , про водне поло.
вправа 4, стор.102 - знайти значення слів у словнику
вправа 6, стор.103-104 - прочитати, перекласти діалог, доповнити речення перед текстом
вправа 7, стор.104-105 - дати відповіді на питання(а) і прокоментувати речення (b)
Все усно, але про все спитаю на уроці.
Бажаю успіху. До зустрічі в школі.
11.02.2021
  Всім доброго ранку. Повертаємось до дистанційного навчання. Сьогодні новий граматичний матеріал. Новий час  - Минулий завершений - Past Perfect.
       Дія відбулась (завершилась) до певного моменту в минулому.
       Він прийшов додому до 5 години.
       Діти прибрали в кімнаті до того, як батьки прийшли додому.
       Джейн сказала, що вже бачила цей фільм раніше.
      He had come home by 5 o'clock.
      Children had cleaned  their room before their parents came home.
      Jane said she had already seen this film before.
      
                                   S + had + V3(ed).

         За цією формулою будуємо речення. 
         Допоміжне дієслово незмінне, не залежить від підмета. 
         Смислове дієслово у третій формі, або із закінченням ed.
          У підручнику це сторінки 115, 116.
           Спробуйте виконати дві вправи за зразком.      
                        Put the verbs in brackets into the Past Perfect Tense.

1. Brian … (to return) books to the library before last Thursday.

                            – Brian had returned books to the library before last Thursday.  

2. We … (to know) the results of the test before two o’clock yesterday.

3. I … (to come) to the office before lunch time.

4. They …(to build) a new hospital before the end of April.

5. Max … (to have) dinner by four o’clock.

6. Sam got to the airport after the plane … (to fly up).

7. Molly had a shower after she … (to finish) cleaning the flat.

 Look at Mr Samuel’s notes and write what he had done before Christmas and what he hadn’t done.

Example: Mr Samuel had visited the dentist before Christmas.

1. to visit the dentist                           +   5. to repair the camera                                 +

2. to set up a new computer program -   6. to build a garage                                        -

3. to type the report for boss               -    7. to pay the electricity bill                          -

4. to paint the car                                +   8. to prepare presents for wife and children +

                            9. to send Christmas cards to relatives and friends      +

    Перегляньте відео за посиланням.

https://www.youtube.com/watch?v=A3HRUtZCAa4

    На п'ятницю, 12 лютого, буде призначена онлайн конференція. Слідкуйте за інформацією.

        12.02.2021
   Всім доброго ранку. Сьогодні знову граматика. Past Perfect Tense.
   Сподіваюсь, ви розібралися, як будувати речення у цьому часі і коли цей       час вживати. Завдання на сьогодні:
          вправа 3, стор.117
          вправа 4, стор.118 
       Виконати письмово, в робочих зошитах.
       Сьогодні відбудеться конференція о 12.30. Чекаю на вас і ваші запитання.   
        Svitlana Illyashyk приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Past Perfect Tense
Время: 12 февр. 2021 12:30 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

Идентификатор конференции: 562 693 4869
Код доступа: 3m35jj

   Після конференції пройдіть тестування за посиланням. Під час виконання тесту використовуйте короткі заперечні форми: hadn't. 
  
        
16.02.2021
 Всім доброго ранку. Щось ви не поспішаєте проходити тестування. Хто спробував - молодці, а хто пройшов кілька разів - великі молодці. В журналі буде найкраща оцінка з усіх спроб. Ще трохи часу є, можна попрацювати.
  Сьогодні урок аудіювання.
  Повторіть слова до теми (стор.109,110, 113) і переходьте до виконання завдання за посиланням: 


Уважно прослухайте текст і виконайте завдання. Будьте уважні. Текст можна прослухати кілька разів. Коли відправляєте завдання, пишіть своє ім'я і прізвище. Зараховуються лише роботи тих учнів, які є у класному журналі.

Домашнє завдання на 18.02: впр.5, стор.114 - письмово. Доповнити речення, користуючись текстом вправи 2. стор.112. Це буде ваша розповідь.
До зустрічі в школі.

12.03.2021
 Good morning. Try to do the test. Good luck.


30.03.2021
 Доброго ранку. Сьогодні тема уроку "Визначні місця Києва".
  Вправа 3, сторінки 158-160 - уважно прочитати і перекласти текст.
  вправа 4 , стор.161 - усно - підставити необхідні слова на місце пропусків.
  вправа 5, стор.161 - письмово - продовжити речення, користуючись текстом вправи 3, стор. 158-160. 
  Будьте уважні. Про Київ треба буде вчити розповідь. Тому добирайте з цих двох вправ 10-12 речень, щоб отримати зв'язну розповідь, і починайте вчити.
  У четвер зустрінемось на онлайн-уроці. Посилання на конференцію буде 31 березня, увечері.
  Перегляньте відео до теми за посиланням:
І маленький бонус (додивіться і дослухайте до кінця запису).
Запишіть назви згаданих визначних місць та пам'яток Києва.
    Good luck.

 01.04.2021
  Доброго ранку. Сьогодні говоримо про Київ. І я запрошую вас на онлайн-урок. Початок о 10.30. Мати з собою: підручник, зошит і ручку.

  Svitlana Illyashyk приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Kyiv
Время: 1 апр. 2021 10:30 AM Киев

Подключиться к конференции Zoom

Идентификатор конференции: 562 693 4869
Код доступа: 3m35jj

  Для тих, хто не зміг підключитися, вправа 4, стор.161(письмово) і вчити розповідь про Київ (впр.4 або 5 на стор.161)

Виконайте завдання за посиланням:

Як це працює, ви знаєте. Отже, Good luck.

  02.04.2021
  Доброго ранку. Сьогодні повторюємо граматику. А саме минулі часи:
   Past Simple, Past Countinuous i Past Perfect.
Таблиця вживання минулих часів в англійській граматиці.
Вживання минулих часів
Час
Вживання
Приклади
The Past Simple Tense

  S + Ved
  S + V(2)

yesterday, last month, 
a week ago, in 2012
1) Дія відбулась(і завершилась) у певний момент у минулому
2) Послідовні події у минулому


3) Описання станів і звичок у минулому
4) Якщо присудком є дієслово, що не вживається у часі Past Continuous

She washed her hair an hour ago.

They came into a café, sat down at the table and ordered two coffees.

He played football when he was a schoolboy.
We agreed to help her.
The Past Continuous Tense
I, He,        was
She,It  +  was  + Ving
We,You   were
They
at 7 o'clock yesterday; when mother came; while he was watching TV
1) Дія тривала у певний момент у минулому
2) Дві і більше дій тривали одночасно у минулому


3) Одна дія тривала у минулому, а інша її перервала

She was washing the dishes at 6 o’clock yesterday.
While she was washing the dishes, her husband was walking the dog.

He was watching TV when his friend phoned.
The Past Perfect Tense


    S + had  + V ed(3)
by 7 o'clock yesterday;
before they came

1) Дія завершилась до певного моменту у минулому

2) Дія завершилась до початку іншої дії в минулому

We had come home by 8 o’clock yesterday.

They had returned home before the film began.




    Уважно перегляньте таблицю. Тут ви бачите основні правила вживання минулих часів в англійській граматиці.
    вправа 1(b), стор.165 - письмово,
    вправа 3, стор.166 - усно
    вправа 4, стор.166 - письмово

Виконайте завдання за посиланням:

У другій частині завдання на місце пропусків підставляєте не форми дієслів, а літери, якими ці форми позначені.

06.04.2021
 Доброго ранку. Сьогодні говоримо про Лондон.
 Запрошую на онлайн-урок. На уроці потрібно мати підручник, зошит і ручку.
Початок о12.30

Svitlana Illyashyk приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Лондон
Время: 6 апр. 2021 12:30 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

Идентификатор конференции: 562 693 4869
Код доступа: 3m35jj

Якщо не змогли підключитися, працюєте самостійно.
Перегляньте уважно відео і запишіть назви визначних місць Лондона, які ви почули і побачили у фільмі.
вправи 1,2, стор.167 - усно
Нові слова (стор.167) записати у словники і вивчити.
впр.4, стор.168,169
       а) - читати, перекладати, підібрати тексти до малюнків
       б) - прочитати речення і записати назви мостів, про які йдеться у кожному реченні.
Домашнє завдання за посиланням:
08.04.2021
Доброго ранку. Сьогодні письмове завдання. 
Напишіть лист другові і розкажіть йому про Київ.
1)What kind of city is Kyiv?
2) Where is it situated?
3) What interesting places are there in Kyiv?
4) Which of them are the most interesting for you? Why?
5) Would you like to live in Kyiv? Why?
У листі має бути 12-15 речень. Краще коротких. Лист пишете у зошиті.
Можна зробити електронний варіант  і відправити мені на пошту.
iliashiksvetlana@gmail.com
Так я скоріше його перевірю і ви отримаєте оцінку. Але у зошит писати обов'язково.
Чекаю на ваші листи.
09.04.2021
Доброго ранку. Дякую за листи і виконане тестування. Але щось ви не поспішаєте. Хотілося б більше активносі. Адже роботи обов'язкові для виконання.
Сьогодні пропоную повернутися до Лондона.
вправа 1, стор.172(письмово - заповнити пропуски у реченнях необхідними за змістом словами)
Виконайте завдання за посиланнями:
1)
2)

 
Я все ще чекаю на ваші листи про Київ.

13.04.2021
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно. Ми завершуємо вивчення теми "Цікаві місця". 
Нажаль, я не зможу атестувати з цієї теми кількох учнів через відсутність будь-якої роботи. За цей час жодного виконаного тесту, жодного виходу на онлайн-уроки у Кривденко Ані, Полосьмак Ані, Сичової Насті, Ющенка Влада, жодного пройденого тесту у Шеляга Богдана та Руденка Артема. Діти, у вас є час до кінця тижня, щоб змінити ситуацію. Інакше мені доведеться виставити "0" за тему і врахувати цю оцінку під час виставлення оцінки за семестр.
Ще й досі чекаю на ваші листи про Київ. Надійшли лише два. У чому справа?
Пропоную пройти підсумкове тестування за темою на платформі "На урок".
Для цього перейдіть за посиланням:

Тестування потрібно пройти до 16 квітня (до 20.00). Лише одна спроба і час проходження обмежено до 40 хвилин.

!На четвер, 15 квітня, виконайте домашнє завдання:
впр.1, стор.179(прочитати, перекласти, відповісти на питання)
впр.2, стор.180-181(прочитати і перекласти)

У четвер буде онлайн-урок. Посилання буде у середу. Слідкуйте за інформацією.
15.04.2021
Доброго ранку. Сьогодні урок домашнього читання. Тема "Шекспір". 
Запрошую всіх на онлайн-урок.
Початок о 10.30
Svitlana Illyashyk приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Home Reading
Время: 15 апр. 2021 10:30 AM Киев

Подключиться к конференции Zoom

Идентификатор конференции: 562 693 4869
Код доступа: 3m35jj
Хто не зміг приєднатися, працюєте самостійно.
впр.1, стор.179 - усно(дати письмові відповіді на питання)
Підготувати розповідь про Шекспіра (питання можна використати як план до розповіді)
впр.2,3, стор.180-181 - усно
впр.4, стор.182 - усно

16.04.2021
Доброго ранку.
Сьогодні повторення. Починаємо з питань з "хвостиками" - Question tags.
1) Спочатку підручник: стор.211, розділ 4. Уважно читаєте.
Можна переглянути моє пояснення на блозі від 19 січня цього року. Там також є посилання на відео до теми. 
2) Перегляньте відео і потренуйтеся за посиланням:
3) Пройдіть тестування за посиланням:
Не забудьте про Шекспіра. Зустрічаємося у вівторок, 20 квітня.
Розраховую почути ваші розповіді.
20.04.2021
Доброго ранку. Запрошую на онлайн-урок. Сьогодні слухаю ваші розповіді про Шекспіра.
Початок о 12.30.
Щоб приєднатись, перейдіть за посиланням:

Нажаль, я не бачу ваших робіт. 
Листів про Київ аж 6(замість 14), тестування пройшли 7 учнів (із 14), 
завдання на повторення роз'єднувальних запитань лише одне(з 14).
З оцінками будуть проблеми.
Згадайте правила вживання слів go, play, do з різними видами спорту, а також пригадайте, які ви знаєте види спорту та їхні англійські назви і виконайте завдання за посиланнями:


22.04.2021
Доброго ранку. Всіх, хто ще не здав розповіді про Шекспіра, запрошую на онлайн-урок.
Початок о 10.30
Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:
Хто вже здав розповідь, будь ласка, займіться нарешті завданнями з попередніх уроків.
Вам потрібно виконати завдання від 16 квітня (question tags)
та від 20 квітня (do, go and play).
Три завдання. Якщо виконувати все вчасно, не так уже й багато.
А завтра, 23 квітня, з'являться нові. Не назбируйте собі купу проблем.
Нічого доброго з цього не вийде.


23.04.2021
Доброго ранку. Продовжуємо вчити розповідь про Шекспіра. Останній день, коли можна здати, - 27 квітня. Після цієї дати виставляю "1".
Не бачу результатів вашої роботи з граматичними тестами.
1) 16.04 - question tags
2) 20.04 -  do, go and play (2 завдання)
 Завдання на сьогодні.
Повторіть тему "Doctor! Doctor!"(стор.108-127) і час Past Perfect(стор.116, або параграф 6 на стор. 205). 
Перегляньте таблицю вживання минулих часів(від 2 квітня)
Виконайте завдання за посиланням:



27.04.2021
Доброго ранку. Запрошую на онлайн-урок.
Початок о 12.30
Тема уроку "Повторення. Вільний час.Past Simple, Past Continuous Tenses"

Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:

Домашнє завдання:
Повторіть слова до теми на стор.138- 140, 142,145
Зворотні займенники - стор.146
Минулі часи (таблиця у блозі від 2 квітня)
Виконайте завдання за посиланнями:
1)

2)

29.04.2021
Доброго ранку. Запрошую на онлайн-урок.
Початок о 10.30
Тема уроку "Повторення. Цікаві місця. Минулі часи"

Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:

Домашнє завдання:
1) Виконуйте тестування з попередніх уроків, які ще не пройшли.
2) вправи 4 і 5, стор.161 - уважно перечитати, скласти розповідь про Київ, використовуючи ці вправи, і вчити. Має бути не менше 10-12 речень.
Здаємо, починаючи з 6 травня. 

30.04.2021
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
Підтягуєте "хвости" з тестуваннями, працюєте над розповіддю.
Зустрічаємось після Великодня, 6 травня.
У вас є тиждень, щоб навести лад у ваших тестуваннях і скласти розповідь про Київ. Успіхів і гарних свят.

06.05.2021
Доброго ранку. 
Запрошую на онлайн-урок всіх, хто готовий розказувати про Київ.
Початок о 10.45.
Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:
Завдання на сьогодні:
Вчіть розповідь і виконуйте тестування. 
Трохи згодом буде нове завдання.









































Немає коментарів:

Дописати коментар