8-А


Дистанційне навчання 2023- 2024

1. 8.30 - 9.15
2. 9.25 - 10.10
3. 10.30 - 11.15
4. 11.25 - 12.10
5. 12.30 - 13.15
6. 13.25 - 14.10
7. 14.20 - 15.05


http://menskazosh.blogspot.com/ - шкільний сайт
iliashiksvetlana@gmail.com - моя електронна пошта
ninalazarenko8@gmail.com - пошта Лазаренко Ніни Олександрівни
                                                       (укр. мова та література)

Вивчаємо у цьому навчальному році:
1. Українська мова та література  - Лазаренко Ніна Олександрівна
2. Зарубіжна література -                Кордибанюк Василина Лук'янівна
3. Англійська мова -                        Ілляшик Світлана Василівна
4. Всесвітня історія та історія -      Щипун Юлія Михайлівна
    України
5. Географія -                                    Бабенко Олександр Данилович
6. Біологія -                                       Нагорна Валентина Михайлівна
7. Алгебра та Геометрія -                Василенко Олена Петрівна
8. Фізика -                                         Возіян Микола Леонідович
9. Хімія -                                           Шепель Тамара Іванівна
10. Основи здоров'я -                       Нагорна Валентина Михайлівна
11. Інформатика -                             Кулагіна Наталія Олександрівна (І група)
                                                           Люшин Олексій Олексійович (ІІгрупа)
12. Мистецтво -                                Пеклуха Світлана Володимирівна
13. Трудове навчання -                   Логвиненко Валерій Петрович
                                                          Ковальчук Олена Миколаївна
14. Фізкультура -                             Зезуль Алла Олександрівна                                                                                           

18.04.2024
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Приєднуйтесь за посиланням:

Початок заняття о 8.30

Якщо не вдалося приєднатися, працюєте самостійно.
Повторіть лексику і граматику за темою "Газети" і пройдіть тестування на платформі "Всеосвіта". Посилання на тестування знайдете у своєму електронному щоденнику.

Тут можна потренуватися у граматиці:


08.02.2024
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Приєднуйтесь за посиланням:

Початок заняття о 8:30

Якщо не вдалося приєднатися, працюєте самостійно.
1. Повторити правила вживання і побудови речень у Passive Voice.
     (стор. 122 у підручнику)
2. Виконайте завдання за посиланням:


3. Повторити вивчені слова і граматику до теми.
       У понеділок (12 лютого ) буде самостійна робота по темі.


06.02.2024
Доброго ранку. 
Сьогодні працюєте самостійно.
1. вправа 3, стор. 136 (письмово) - написати відгук про прочитану книгу(10-12 речень).
2. Пройдіть тест з граматики на платформі Всеосвіта (якщо ще не зробили цього)
3. повторіть розповіді про письменників (хто досі не розказував).


05.02.2024
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Приєднуйтесь за посиланням:

Початок заняття о 8:30.

На уроці говоримо про книги.
Будьте готові відповідати на питання вправ 9 і 10 на сторінці 134.
Домашнє завадання: вправа 3, стор. 136 (письмово).


01.02.2024
Доброго ранку.
Запрошую на онлайн урок. Приєднуйтесь за посиланням:

Початок заняття о 8:30

Якщо не вдалося приєднатися, працюєте самостійно.
1. Повторіть правило вживання та побудови речень у пасивному стані
    (стор. 122 у підручнику)
2. Виконайте усно вправу 4. стор. 123
3. Пройдіть тестування на платформі "Всеосвіта". 
Посилання на тест буде в електронному щоденнику.

Читайте "Ромео і Джульєту" Шекспіра. Будемо говорити про цю книгу у понеділок.



28.11.2023
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Приєднуйтесь за посиланням:

Початок заняття: о 8:30

Якщо не вдалося підключитися, працюєте самостійно. 
1. Повторіть правила вживання часу Past Continuous:
- сторінки 85, 86 підручника;
- вправа 6, стор. 87 - виконайте письмово в зошиті.
2. пройдіть тестування на платформі "Всеосвіта"
























































































































































































































25.04.2023

Минулі часи.

Таблиця вживання минулих часів в англійській граматиці.
Вживання минулих часів
Час
Вживання
Приклади
The Past Simple Tense

  S + Ved
  S + V(2)

yesterday, last month, 
a week ago, in 2012
1) Дія відбулась (і завершилась) у певний момент у минулому
2) Послідовні події у минулому


3) Описання станів і звичок у минулому
4) Якщо присудком є дієслово, що не вживається у часі Past Continuous

She washed her hair an hour ago.

They came into a café, sat down at the table and ordered two coffees.

He played football when he was a schoolboy.
We agreed to help her.
The Past Continuous Tense
I, He,        was
She,It  +  was  + Ving
We,You   were
They
at 7 o'clock yesterday; when mother came; while he was watching TV
1) Дія тривала у певний момент у минулому
2) Дві і більше дій тривали одночасно у минулому


3) Одна дія тривала у минулому, а інша її перервала

She was washing the dishes at 6 o’clock yesterday.
While she was washing the dishes, her husband was walking the dog.

He was watching TV when his friend phoned.
The Past Perfect Tense


    S + had  + V ed(3)
by 7 o'clock yesterday;
before they came

1) Дія завершилась до певного моменту у минулому

2) Дія завершилась до початку іншої дії в минулому

We had come home by 8 o’clock yesterday.

They had returned home before the film began.












11.04.2023
Доброго ранку.
Пропоную пройти тестування по темі"Розважайся!"
Перед виконанням тесту повторіть все вивчене по темі.
Виконайте завдання за посиланням:

Завдання необхідно виконати до  13 квітня 22:00

13.03.2023
Доброго ранку. 
У разі переходу на дистанційну форму навчання, 
запрошую на онлайн урок після відбою повітряної тривоги.
Початок заняття о 9.30
Приєднуйтесь за посиланням:



07.03.2023
Доброго ранку.
Пропоную пройти тестування по темі"Здоров'я"
Перед виконанням тесту повторіть все вивчене по темі.
Виконайте завдання за посиланням:

Завдання необхідно виконати до  12 березня 20:00

27.02.2023
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 13.25.
Приєднуйтесь за посиланням:

Будьте готові розказувати розповідь про медичне обслуговування.


23.02.2023
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 8.30.
Приєднуйтесь за посиланням:

Продовжуємо працювати з граматикою.
1. повторіть правила на стор. 115,116.
2.виконайте завдання:




Домашнє завдання:
Вчити розповідь про медичне обслуговування (стор. 112)

10.02.2023
Доброго ранку.
Маєте шанс покращити свій результат. 
Пропоную додаткове тестування по темі.
Перед виконанням завдання Обов'язково!! Повторіть все по темі!!

Завдання необхідно виконати до  13 лютого 20:00


06.02.2023
Добрий день.
Повторюємо тему "Спорт"
Повторіть лексику і граматику до теми (стор. 92-106) по підручнику.
Пройдіть тестування за посиланням:

Завдання необхідно виконати до  10 лютого 20:00

26.01.2023
Добрий день.
Завдання на сьогодні. Працюємо з роз'єднувальними запитаннями.
1. Повторіть правило на сторінці 98 підручника.
2. Перегляньте відео:

3. Потренуйтеся (тут нічого не виконуєте, просто обираєте варіант і чекаєте, коли з'явиться відповідь; нічого натискати не потрібно):



Зверніть увагу!

Let's go for a walk, shall we?
Open the door, will you?
Don't forget, will you?
There is a new school here, isn't there?
He has never played rugby, has he?

4. Виконайте завдання за посиланням:




08.12.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок о 13.30
Приєднуйтесь за посиланням:

Якщо нема можливості приєднатися, працюєте самостійно.

Тема уроку:"Узагальнення вивченого матеріалу"
1. Повторіть слова до теми(стор. 64-81)
2. повторіть правило на стор. 57, таблицю на стор. 58, 
                         правило на стор. 74
3. виконайте вправи 2,3, стор. 80,81 (усно)
     вправи 4,5, стор. 81 (письмово)
4. Пройдіть тестування за посиланням:

Завдання необхідно виконати до  14 грудня 20:00



29.11.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок. 
Початок заняття о 8.30
Приєднуйтесь за посиланням:

Тема уроку:"Допомагаємо на кухні"
1. вправа 1, 2, стор. 76 (усно)
2. нові слова (стор.77):
    an experience - досвід,
    to arrange - організовувати,
    to follow - йти за ..., слідувати
3. вправа 3, стор. 77 (усно)
4. виконайте завдання за посиланням:


5. Домашнє завдання:
   напишіть у зошит рецепт простої страви, яку ви можете приготувати самостійно.


28.11.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 9.40.
Приєднуйтесь за посиланням:

Тема уроку:"Допомагаємо на кухні"
1. стор. 74 (правило)
2. вправи 1, 3,4, стор. 74,75 (усно)
3. вправа 2, стор. 74,75 (письмово)
4. виконайте завдання за посиланням:





15.11.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 8.30
Приєднуйтесь за посиланням:

Тема уроку: "Поживна їжа"
1. повторіть слова до теми (стор. 67)
2. вправа 3, стор. 65,66 (читати і перекладати)
     вправа 5, стор. 67(письмово)
3. виконайте завдання за посиланням:

4. Розповідь про здорове харчування (записати в зошит і вчити)
      1. To stay healthy you should eat as much fresh food as possible.
      2. Eat vegetables, fruits, nuts, fish, yoghurt and olive oil.
      3. You shouldn't eat too much meat.
      4. Eat tomatoes, peppers, broccoli, spinach and bean instead.
      5. Brown bread is better than white bread.
      6. Eat pasta, potatoes and cereal before doing sport. It gives you energy.
      7. Eggs have many different vitamins and a lot of zinc. Eat them to be healthier.
      8. For better concentration eat chicken, fish and nuts.
      9. Water is necessary for fresh and healthy-looking skin.
      10. You need about ten glasses every day.
      11. The best food is local food.
      12. When it comes to your table, it is fresh, full of vitamins and minerals.  

14.11.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
Тема уроку:"Харчування"
1. Нові слова (стор. 67):
    an acid - кислота,                      a carbohydrate - вуглевод,
   an immunity - імунітет,        zinc - цинк,
   to increase - зростати,           to repair - ремонтувати,
   to smell - пахнути,                    organic - органічний,
   protein - білок,                             successful - успішний,
   as much as possible - якомога більше,
  boiled rice - варений рис,                         fried eggs - смажені яйця,
  grilled fish - смажена на грилі риба,   roast chicken - запечена курка

2. вправа 1, стор. 64,65 (читати і перекладати текст)
     вправа 2, стор. 65 (дати відповіді на питання)
Домашнє завдання:
вивчити нові слова
вправа 3, стор. 65,66 (читати і перекладати текст)





10.11.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 13.40
Приєднуйтесь за посиланням:

Якщо не вдалося підключитися, працюєте самостійно.
Тема уроку:"Узагальнення вивченого матеріалу"
1. повторити вивчені слова і граматику (стор. 48-63)
2. пройдіть тестування за посиланням:

       Завдання необхідно виконати до  14 листопада 20:00
3. повторюйте розповідь про домашні обов'язки. Останній день, коли можна здати - понеділок.

25.10.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 8.30
Приєднуйтесь за посиланням:

Тема уроку:"Домашні обов'язки"
1. вправа 4, стор. 58 (прочитайте речення)
2. завдання 4 (2 )(від 24.10)
3. виконайте завдання:
1)

Choose the correct words.    

1.      Somebody/Anybody called you this morning.

2.      I’m thirsty. Let’s have something/nothing to drink.

3.      I didn’t talk to anybody/nobody at the party.

4.      Did you bring nothing/anything for me?

5.      He isn’t famous. Everybody/Nobody knows him.

6.      Did you go anywhere/somewhere at the weekend?

7.      Somebody/Everybody likes this film. It’s excellent.

8.      There’s anything/nothing inside the box. It’s empty.

9.      I bought everything/anything on th shopping list.

10.  Be careful! There are pieces of broken glass nowhere/everywhere.

       2)      Fill in the blanks.

anybody     everybody     nobody    somebody

 

  1. This party is excellent. (1) Somebody is singing and (2) …. is dancing! (3) … is bored. There isn’t (4) … having a bad time!
  2. The Geography lesson is really exciting today. The teacher is reporting interesting facts. (1) … is talking. (2) … wants to ask a question. There isn’t (3) bored. (4) … is waiting for a lunch break.
     4. вправи 1,2, стор. 59 (усно)
   Домашнє завдання:  вчити розповідь про домашні обов'язки.

          
24.10.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 9.30
Приєднуйтесь за посиланням:

Тема уроку: "Щоденні справи"
1. вправа 1, стор. 57 (уважно прочитати текст і правило)
    anybody - хтось,                  everybody - усі, кожен, 
    somebody - хтось,              nobody - ніхто;

    anything - щось,                    everything - все,
    something - щось,                nothing - ніщо.
2. вправи 2,3, стор. 58 (усно)
3. вправа 4, стор. 58(письмово)
4. виконайте завдання за посиланням:


Домашнє завдання:
     Вчити розповідь про домашні обов'язки.



20.10.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 13.25
Приєднуйтесь за посиланням:

Тема уроку:"Обов'язки в моїй сім'ї"
1. підручник:  стор. 52, 53 (нові слова)
2.  вправа 1, стор. 52,53 (читати, перекладати)
    вправа 2, стор. 54 (усно)
3. вправа3, стор. 54,55 (письмово)
4. Розповідь:
     1. Doing work about the house is often called "doing chores".
     2. Doing chores helps a family to keep up their house.
     3. Usually each member of a family has got a household duty.
     4. It means he or she has got a part of chores to do.
     5. There are things like feeding a pet, cleaning the carpets... 
        (додати 2-3 словосполучення із стор. 48)
     6. My mother (granny) is the busiest person in doing household chores. 
     7. She ...
     8. My father ...
     9. My sister (brother)...
     10. I ...
    Речення 7-10 доповнити переліком домашніх справ, які роблять 
     члени вашої сім'ї. Не забудьте про свої домашні обов'язки.
Розповідь записати у словник або в спеціальний зошит і вчити.



13.10.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 13.30
Приєднуйтесь за посиланням:

  Сьогодні починаємо нову тему:"Домашні обов'язки"
  1. нові слова:
      вправа 1, стор. 48
      стор. 49:
      a mop - швабра,              a broom - мітла,               a mess - сміття,
   to pick up - піднімати,   to tidy up - прибирати,   cozy - затишний,
     to get upset -  засмучуватися
 2. вправа 2, стор. 49(усно)
 3. вправи 3-5, стор. 49,50 (усно)
 4. Домашнє завдання:
     1. вивчити нові слова;
     2. вправа 6, стор. 50 (письмово)



11.10.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
Тема уроку: "Узагальнення вивченого матеріалу"
1. повторіть вивчені слова і граматику (стор. 9-34)
2. пройдіть тестування за посиланням:

Доступна гра "Відповідності". Ви можете пограти після виконання тестування.

Завдання необхідно виконати до  16 жовтня 22:00

Успіхів!



10.10.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 9.40.
Приєднуйтесь за посиланням:

Сьогодні повторюємо граматику.
1. вправа 5, стор. 30 (письмово)
2. виконайте завдання:

Fill in the correct word (too or enough)

1) I left the coffee for a minute to cool because it was … hot to drink.

2) He wasn’t strong … to lift that heavy box.      

3) It is … difficult to do for a little child.

4) I didn’t buy the car because it was … expensive.

5) He didn’t work hard … to pass the exam.

6) The photograph didn’t come out because it was … dark.

7) She isn’t old … to start driving.                  

8) It’s … hot to wear that coat.

9) I was driving … fast.                                 

10) He’s rich … to help us all.

11) We’re not walking quickly ….                

12) I put a scarf on because it was … cold.

https://www.liveworksheets.com/c?a=s&g=7&s=English&t=h72t679sp9x&sr=n&ms=uz&l=my&i=uunudzd&r=zh&db=0&f=dzdduzzn&cd=pw35z134ph4mlvixxlxngngw2ngnnxgglxg

Домашнє завдання:
повторіть слова і правила до теми (стор. 9-34).


06.10.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок
Початок заняття о 13.30.
Приєднуйтесь за посиланням:

Тема уроку:"Шкільні гуртки"
1. повторіть слова (стор. 34)
2. вправа 4, стор. 36 (прочитайте свої речення)
3. вправа 3, стор. 35 (усно)
    вправа 5, стор. 36,37 (прочитати текст і виконати завдання до нього)
4. виконайте завдання за посиланням:





27.09.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 8.30
Приєднуйтесь за посиланням:
Тема уроку:"Нові технології та учні"
1. Нові слова(стор. 26):
    information - інформація,     networking - соціальні зв'язки,
    safety - безпека,                          to  download - завантажувати,
    to join - приєднуватися,         to post - надсилати поштою,
    dangarous - небезпечний,       online - онлайн, у мережі,
    safe - безпечний,                         social - соціальний, суспільний,
   be/get upset(about) - засмучуватися,
   keep repeating smth - продовжувати повторювати щось
2. вправи 2,3, стор. 26,27 (усно)
3. Написати 2-3 речення про те, як ви використовуєте інтернет.
4. Вивчити нові слова.




26.09.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 9.40
Приєднуйтесь за посиланням:

Тема уроку:"Позакласна діяльність"
1. вправи 4, 5, стор.24,25
2. вправа6, стор. 25

4. вправа6, стор. 25 (скласти і написати повідомлення про відвідування позашкільного гуртка)
     I can join ... club.
     I can ... there.
     I can take part in ...
     I like it because ...



22.09.2022
Доброго ранку. Запрошую всіх на онлайн урок.
Початок заняття о 13.25
Приєднуйтесь за посиланням:

Тема уроку:"Після уроків"

1. Нові слова (стор. 24):
       an event - подія,                     a member - член, учасник,  
    to dream - мріяти,                  to practise - тренуватися,  
    to try out - проводити репетицію, змагатися, 
    handy - ручний, під рукою,    to be keen on - захоплюватися,
    to get together - збиратися разом, 
    to hang around (with) - проводити час разом (зависати),
    to join in - приєднуватися, 
    a helmet - шолом,                      to do a trick - виконувати трюк
2. вправи 1-3, стор. 22 - 23
3. Домашнє завдання:

    вправа 4, стор. 24(читати і перекладати)
    вправа 5, стор. 25 (письмово)
    вивчити нові слова.


20.09.2022
Доброго ранку.Сьогодні працюємо в класі.
Тема уроку:"Узагальнення вивченого по темі"

Домашнє завдання:

Пройдіть тестування за посиланням:

Завдання необхідно виконати до  23 вересня 20:00







19.09.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюємо в класі.
Інформація для тих, хто працює дистанційно.
Тема уроку:"Наш клас"
1. Повторити слова до теми(стор.9, 11, 14)
2. Повторити правила вживання модальних дієслів(стор. 16)
3. вправа 4, стор. 20 (розподілити дії з рамки на три групи
     Що ми повинні робити в школі (we have to/we must)
     Що нам не потрібно робити (we don't have to)
     Що нам не можна робити (we mustn't)
4. Описати свій клас за планом (стор. 21)





13.09.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок уроку о 8.30
Приєднуйтесь за посиланням:
Тема уроку:"Правила для учнів. Модальні дієслова"
Модальні дієслова
(must, have to, mustn't, needn't)
    1. Не змінюються
    2. Вживаються з дієсловом у початковій формі без частки to
    3. Не потребують допоміжних дієслів 
    Виняток: have to
1. стор. 16 - уважно прочитати правила вживання модальних дієслів
2. вправа 1, стор. 16 (усно)
3. вправа 2, стор. 17 (письмово)
4. вправа 4, стор. 17 (усно)
Домашнє завдання:
     1. повторити слова (стор. 9, 11, 14)
     2. правила (стор. 16)
     3. вправа 3, стор. 17 (письмово)

   
12.09.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок уроку о 9.35
Приєднуйтесь за посиланням:

Тема уроку"Улюблені предмети"
1. Нова лексика (стор. 14)
     boarding school - школа-інтернат,    fair - справедливий, 
     shabby - давній, поношений,                    spacious - просторий, 
     to mean - означати, мати на увазі,     to be close (to) - бути близько до...,
    to show around - показувати щось довкола 
2. вправа 1, стор. 13(усно)
     вправи 2,3, стор. 14(усно)
     вправа 4, стор. 14 (письмово)
Домашнє завдання:
    вправа 4, стор. 14 (письмово)
     вивчити нові слова (писати) 


08.09.2022
Доброго ранку. Запрошую всіх на онлайн урок.
Початок уроку о 13.25
Приєднуйтесь за посиланням:

Тема уроку:"Заняття в школі"
1. Повторюємо слова до теми:
    a gym, a library, a canteen, a headmaster's office, a locker,
    an art classroom, a stuff room, a science lab.
2. Нові слова до теми(стор. 11)
     a court - корт,       a pitch - футбольне поле,   an activity - діяльність, 
    aid - допомога,        a facility - обладнання,        Biology - біологія,
   Chemistry - хімія,   a choir - хор,                      an orchestra - оркестр,
    Physics - фізика,     Technology - технології
3. вправа 1, стор. 10 (усно)
4. вправа 2, стор. 11 (аудіювання)
5. структура There is/There are (стор. 12)
     Fill in the blanks with There is or There are.

1.  There is a gym and twelve classrooms on this floor.

2.  ________ two music classrooms in my school.

3.  ________ lockers next to the gym.

4.  ________ a science lab and an art classroom there.

5.  ________ computer rooms and a staff room opposite the library.

6.  ________ David’s classroom between the headmaster’s office and the science lab.

7.  ________ English classrooms and a gym there.

8.  ________ a canteen and a kitchen opposite the entrance.

6. Домашнє завдання: вивчити нові слова; скласти і записати в зошит 7 речень про свою школу.






06.09.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
Тема уроку:"Школа"
1. Нові слова: (впр.2, стор.9, vocabulary box, стор.9) 
    between - між                next to -  зразу після   opposite -  навпроти
    a canteen - їдальня       a gym - спортзал         a headmaster - директор
    a library - бібліотека  a loсker - шафка          a science lab - лабораторія
     Слова записати у словники і вивчити.
2. вправа 1, стор.8 (усно, уважно попрацювати з планом школи)
3. вправа 2, стор. 9(письмово)



05.09.2022
Доброго ранку. 
Запрошую всіх на онлайн урок.
Початок о 10.30
Приєднуйтесь за посиланням:

1. Самостійно познайомтеся з підручником.
2. Підпишіть зошити (у лінійку!) за зразком:
                 English
       (ваше ім'я і прізвище)
                Form 7-A
           Shevchenko school
                     in Mena
3. Працюємо разом за підручником:
     вправи: 1(стор.4), 3(стор.5), 4,5(стор.6)
4. Домашнє завданя: 
    скласти і записати в зошит 4-5 речень по те, що ви любите і що 
    не любите робити на уроках англійської мови.

















































































23.05.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
Завдання на сьогодні:
вправа 5, стор. 183 (письмово) - розподіліть на дві групи цікаві місця 
                                     України та Об'єднаного Королівства;
вправа 7, стор. 183(усно) - дайте відповіді на питання;
вправа 9, стор. 184 (письмово) - побудуйте питання з даних слів за зразком
                                        і оберіть правильну відповідь на них;
вправа 11, стор. 185-186 (письмово) - скласти і записати речення за таблицями
                                                  ( по 2 речення у кожному блоці)

Будь ласка, підтягніть тестові завдання і напишіть листівки, хто ще цього не зробив. Ще не всі здали розповіді про Лондон. 
Ми вже завершуємо тему і скоро будемо починати контрольні роботи.
Скоро завершуємо другий семестр і навчальний рік.
Перегляньте і доробіть все, що не зробили, щоб не було зайвих проблем.
Зустрічаємось у середу, як завжди.                


                             
19.05.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
Завдання на сьогодні:
1. Уважно прочитайте параграф 5 на сторінці 208,209
    повторіть правила вживання часу Present Perfect(теперішній завершений)
     Дія завершилася і зараз ми маємо її результат.
     У таких реченнях зазвичай вживають слова: 
     already, just, ever, never, recently, this week(year, month)
    Будуємо речення за такою формулою:
   +    I, You, We, They       +    have    +   V3(ed)
         He, She, It                  +   has       +   V3(ed)
       I have already seen this film.       
       She has just cooked a tasty cake.  
   -   I,You,We,They        +       have + not   + V3(ed)    
        He, She, It               +      has +  not    + V3(ed)
   Have    +    I, we,you,they   +    V3(ed)?
       Has     +    he,she,it             +     V3(ed)?    
                                  
вправа 2, стор.180 - письмово
                 а) весь діалог
                 b) вибираємо і складаємо будь-які 4 речення.
вправа 3, стор.181
                 - читати, перекладати
                 - підставити слова на місце пропусків
                 - короткий запис: 1) journey, 2) voyage, 3)...
вправа 4, стор. 182
                 записати в зошит електронні листи, заповнюючи 
                 пропуски словами з рамки.
Не забувайте про розповіді, листівки і тестування.
Успіхів.


18.05.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 12.30.
Приєднуйтесь за посиланням:

Будемо працювати з граматикою. Знову артикль з власними назвами.
Будь ласка, повторіть правила перед уроком.

Завдання на сьогодні:
1. вправа 1, стор. 178 - 1) прочитати текст листівки, дати відповіді 
                                        на питання після тексту
                                       2) написати коротку листівку про свою подорож
                                       (будь-яку) за зразком (відправляєте на пошту
                                            iliashiksvetlana@gmail.com 
2. вправа 1, стор. 180 (письмово)
3. виконайте завдання за посиланням:

16.05.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
Завдання на сьогодні.
впр.1, стор.174 - дати відповіді на питання - усно.
впр.5, стор.176 - читати і перекладати
впр.6, стор.177(усно)
Друкований зошит:
впр.113, стор.62
        завдання а) - побудувати питання
        завдання b) - дати відповіді на питання.
І не забувайте про тестування по темі "Артикль". Але спочатку уважно прочитайте правила і виконайте завдання попереднього уроку. 


12.05.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 10.30
Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:
Чекаю всіх, хто ще не розказував про Лондон.

Хто вже здав розповідь, працюєте самостійно.
Завдання на сьогодні:
1. Підручник: стор. 171 - повторити правило
2. Друкований зошит: вправи 110-112, стор. 61
3. Пройдіть тестування за посиланням:
 Завдання активне до 20 травня (20.00)

11.05.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 12.30 (для всіх)
Щоб приєднатися, переходьте за посиланням:

Якщо не вдалося приєднатися, працюєте самостійно.
1. Повторюєте розповіль про Лондон.
2. Підручник: стор. 171 - уважно прочитайте правило 
     вживання артикля the з іменниками.
    Більше інформації про це знайдете у граматичному довіднику 
    у кінці підручника на сторінках 197-198
    + Артикль не вживається, якщо:
     1. гора одна (Hoverla)
     2. острів один (Great Britain)
     3. називаємо озеро (Lake Ontario)
3. вправи 1,2, стор. 172 (усно)
4. вправа 3, стор. 173 (письмово)
     Уважно розгляньте схему на стор. 173.      

09.05.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
1. Повторіть розповідь про Лондон. (хто ще не здав)
    Будьте готові розказувати у середу, 11 травня.
2. Прочитайте ще раз про цікаві місця Києва
     вправа 5, стор. 164-166
3. Пройдіть тестування за посиланням:

    Завдання активне до 13 травня (20.00)
    Доступна гра "Відповідності"
    Бажаю успіхів!

05.05.2022
Запрошую на онлайн урок всіх, хто бажає здати розповідь про Лондон.
Початок заняття о 10.30.
Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:

Завдання на сьогодні:

1. Вивчіть слова на стор. 164
2. Виконайте вправу 5, стор. 164-166
3. Виконайте завдання за посиланням:



04.05.2022
Доброго ранку. Запрошую на онлайн урок.
Початок заняття о 12.30 (для всіх)
Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:
Будьте готові розказувати про Лондон.

Якщо не вдалося приєднатися, працюєте самостійно.
1. Підручник: сторінка 164 - нові слова записати у словник 
                            з перекладом і вивчити
                           вправа 5, стор. 164-166 - розглянути малюнки, 
                           прочитати і перекласти короткі тексти і підібрати 
                           до кожного тексту малюнок
2. Друкований зошит: вправа 106, стор. 59; вправа 108, стор. 60

02.05.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
1. Готуєте розповідь про Лондон.
2. Підручник: стор. 167 - виписати у словники нові слова з перекладом
                            (слова треба знати)
                            вправа 3, стор. 168 (усно)
                            вправа 4, стор. 169-170 (усно)
Пам'ятайте! 
У середу, 4 травня, здаєте розповідь про Лондон на онлайн уроці.
Чекаю на всіх. 


28.04.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
1. Вчити розповідь про Лондон.
2. вправи 3,4, стор. 163, 164 (усно)
3. Не забувайте про тестування. 
    Посилання на тест у завданнях від 25 квітня.
Успіхів!

27.04.2022
Доброго ранку. Сьогодні говоримо про Лондон.
Запрошую на онлайн-урок. 
Початок о 12.30 (перша група) 
                  о 12.55 (друга група)
Приєднуйтесь за посиланням:

Сьогодні тема уроку "Лондон".

Якщо не вдалося приєднатися, працюєте самостійно.
1. Ще раз читаєте текст вправи 2(b) на стор. 161-162
2. Складаєте розповідь про Лондон.
У розповідь берете два перші абзаци тексту.
Після цього речення: There are a lot of interesting places in London.
І назвіть кілька цікавих місць Лондона. Можна вибрати з тексту.
І будьте готові відповідати на питання про Лондон(вправа 2а, стор.161)
Розповіді буду слухати під час онлайн-уроку у середу, 4 травня.


Домашнє завдання:
стор.164 Vocabulary Box  виписати слова з перекладом у словники,
                                            вивчити, писати
вчити розповідь про Лондон.




25.04.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
1. Ще раз перечитайте текст про Лондон і його цікаві місця.
2. Перегляньте фільм (посилання у попередньому уроці)
3. Пройдіть тестування за посиланням:
 
  Тестування необхідно пройти до 29 квітня(20.00)
Успіхів!

21.04.2022

Доброго ранку. Сьогодні читаємо про Лондон.

впр.1, стор.160 (усно)
впр.2, стор.161-162 Читати і перекладати текст про Лондон, відповідати на питання - усно.
Робочий зошит (Work book) впр.105, стор.58

Пропоную переглянути відео про Лондон.
https://svetlanailiashik.blogspot.com/p/blog-page.html

Відео розміщене на цьому блозі на сторінці"відео".
Підписано червоним. Там також стоїть дата. Знайдете і подивитесь. 
Будьте уважні. На наступному уроці буде тестування по фільму.

20.04.2022
Доброго ранку. Запрошую всіх на онлайн урок.
Знову ділимось на групи.
Перша група. Чекаю на вас о 12.30
Ганнущенко Андрій,              Кащенко Андрій,                                                        
Гончаров Антон,                      Козел Андрій,   
Гуза Андрій,                              Коноваленко Дмитро,    
Євченко Кіра,                            Марченко Анна,       
Заляза Артем,                            Марченко Ольга      
Заляза Кирил,                           
Іллєнко Роман,                          
Кулик Микола,
Друга група. Зустрічаємось о 12.55
Назаренко Ірина,                        Назаренко Назар,
Олифіренко Микола,                Сивенок Ростислав,
Петрикей Анна,                           Сигута Іван,
Романовський Іван,                    Сірий Максим,
Савицький Костянтин,              Стрельцов Владислав, 
Сенько Кирило,                            Хомрач Дарина,      
Серьодкіна Ангеліна,                  Черевко Поліна

Щоб приєднатися, переходьте за посиланням:

Якщо не вдалося приєднатися, працюєте самостійно.
1. Підручник: вправи 1-4, стор. 157-159 (усно)
2. Друкований зошит: вправи 103,104, стор. 57.

18.04.2022
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
1. Повторіть все по темі "Подорожі".
    Перегляньте підручник і друкований зошит. 
    Все, що ми робили по темі.
2. Пройдіть тестування за посиланням:

   Після тестування можна пограти у гру"Відповідності"
   Тестування необхідно пройти до 24 квітня (20.00)
    Успіхів!

14.04.2022
Доброго ранку. Сьогодні зустрічаємося онлайн.
Знову ділимось на групи.
Перша група. Чекаю на вас о 10.30
Ганнущенко Андрій,              Кащенко Андрій,                                                        
Гончаров Антон,                      Козел Андрій,   
Гуза Андрій,                              Коноваленко Дмитро,    
Євченко Кіра,                            Марченко Анна,       
Заляза Артем,                            Марченко Ольга      
Заляза Кирил,                           
Іллєнко Роман,                          
Кулик Микола,
Друга група. Зустрічаємось о 10.55
Назаренко Ірина,                        Назаренко Назар,
Олифіренко Микола,                Сивенок Ростислав,
Петрикей Анна,                           Сигута Іван,
Романовський Іван,                    Сірий Максим,
Савицький Костянтин,              Стрельцов Владислав, 
Сенько Кирило,                            Хомрач Дарина,      
Серьодкіна Ангеліна,                  Черевко Поліна

Щоб приєднатися, переходьте за посиланням:

Якщо не вдалося підключитися, працюєте самостійно.
1. Друкований зошит: вправи 97, 98, 99, стор. 54,55
2. Підручник: вправа 4, стор. 154,155(запишіть діалоги в зошит і запишіть переклад).



13.04.2022
Доброго ранку. 
Сьогодні працюєте самостійно.
1. Підручник: вправа 4, стор.152(письмово)
     Будьте уважні! Тут три граматичні часи: Present Simple, 
                                                                      Past Simple i Present Perfect
    Present Simple - дія відбувається регулярно, часто, завжди
                   (every day, usually, always, often)
                    I, You, We, They        + V.
                     He, She, It                    + Vs(es). 
     
Щоб простіше було визначитися з часами  Past Simple i Present Perfect, користуйтеся таблицею.
   
Present Perfect
Теперішній завершений час
Past Simple Tense
 Минулий неозначений час
Дія відбулась у минулому, але пов'язана 
з моментом мовлення:  alreadyjustrecently
everneverthis yearyet
I have already read this book.
She has just come home.
Дія відбулася у минулому: yesterday, two days ago, last year(week, month), in 1985, last night
I read this book last week.
He watered the flowers two days ago.
Стверджувальне речення
Він написав(вже, щойно, сьогодні)- Це вже є   написане. He has already written this book.      
                                    
I, you, we, they      have
                           +             +V-еd, V3            
He, she, it                has

They have already been to London.
She has never seen this film.
Стверджувальне речення
Він написав три роки тому. - Це було написане давно, зараз він пише щось інше. He wrote this book three years ago.
I, he, she, it     
                       +V2 (ed).
We, you, they

washed up after dinner.
We went to Kyiv last weekend.
Заперечне речення
I, we, you, they +  have
                                       + not  V-ed, V-3
He, she, it           +  has   

We have not visited them yet.
He  has not read this book yet.
Заперечне речення
I, he, she, it
                       + did not V.
We, you, they

She did not go to school yesterday.
They did not play in the yard last night.
Питальне речення
Have  I, we, you, they
         +                          + V-ed, V3?
Has     he, she, it  

Have you visited your Granny yet?
Has he done his homework?

Питальне речення        
            I, he, she, it
Did +                         +   V ?
          we, you, they

Did  you help your mother yesterday?
Did she go to school last Monday?
           
2. Підручник:стор. 154 (випишіть нові слова у словники)
    вправи 1,2, стор. 153,154; вправа 4, стор. 154,155(усно).



11.04.2022
Доброго ранку. Сьогодні спробуємо працювати онлайн.
Але наш клас суттєво збільшився за цей час. Нас уже 29. Зібрати одночасно таку кількість учнів буде складно. Просто не витримає система. Тому ділимось на дві групи і працюємо по 20 хвилин по черзі.
Отже, перша група: Вас чекаю о 12.30
Ганнущенко Андрій,              Кащенко Андрій,                                                        
Гончаров Антон,                      Козел Андрій,   
Гуза Андрій,                              Коноваленко Дмитро,    
Євченко Кіра,                            Марченко Анна,       
Заляза Артем,                            Марченко Ольга,      
Заляза Кирил,                           Назаренко Ірина,
Іллєнко Роман,                          Назаренко Назар
Кулик Микола,
Друга група: Ви підключаєтесь о 12.50
Олифіренко Микола,                Сивенок Ростислав,
Петрикей Анна,                           Сигута Іван,
Романовський Іван,                    Сірий Максим,
Савицький Костянтин,              Стрельцов Владислав, 
Сенько Кирило,                            Хомрач Дарина,      
Серьодкіна Ангеліна,                  Черевко Поліна

Щоб підключитися, переходьте за посиланням:

На уроці вам потрібні підручник і друкований зошит.

Якщо не вдалося підключитися, працюєте самостійно.
 Підручник:   вправи 1-3, стор. 151(усно)
                             вправа 4, стор.152(письмово)
                              вправа 6, стор.152(усно)
                             вправа 7, стор.153(письмово)
Вправа 7 на стор. 153. Розкрийте дужки, записуючи дієслова у потрібній часовій формі - Present Perfect чи  Past Simple.
Щоб згадати правила вживання часів скористайтеся граматичним довідником у кінці підручника. Це параграфи 2 і 5 (стор. 206, 207 та 208)
Перегляньте також відео за посиланнями.

     
07.04.2022
Доброго ранку. Продовжуємо тему "Подорожі"
1. стор.148 - виписати у словники слова з рамки (переклад у словнику в кінці підручника)
2. вправа 3, стор. 149(прочитати, перекласти і прокоментувати речення:погоджуєтесь чи ні)
Друкований зошит: вправа 95(а,b), стор. 53
3. Виконайте завдання за посиланням:
 
Будьте уважні, не поспішайте. До звукового запису два завдання. Ви можете прослухати запис декілька разів. Скільки вам буде потрібно.
Скористайтеся підказкою до завдання.
Arrive to the airport - прибути до аеропорту
Wait at the boarding gate - чекати біля виходу на посадку
Go to the checking desk - підійти до каси
The plane takes off - літак злітає
Board the plane - сідати в літак
Go through immigration - пройдіть іміграцію
 Успіхів!


06.04.2022
Доброго ранку. Сьогодні читаємо про подорожі.
1. стор.145 - нові слова виписати у словники з перекладом
2. Підручник: вправи 1,2, стор. 144-145(усно)
                            вправи 5,6, стор.146-147 (усно)
3. Друкований зошит: вправи 92,93, стор. 52 (фото мені у вайбер).
4. Виконайте тест за посиланням: 



04.04.2022
Доброго ранку. Сьогодні починаємо нову тему.
Тема "Подорожі"
Підручник: вправа 1, стор.142(усно)
                       вправа 2, стор.143(записати словосполучення у словники)   
get into a car, a taxі - сідати в авто, таксі
get out of a car, a taxі - виходити з авто, таксі
get on a train, a bus - заходити в поїзд, автобус
get off a train, a bus - виходити з поїзда, автобуса
take a taxi, a train, a plane - взяти таксі, скористатися поїздом, літаком
catch a train, a plane, a bus - встигнути на поїзд, літак, автобус
miss a train, a plane, a bus - запізнитись на поїзд, літак, автобус
                      вправи 3,4, стор. 143 (письмово)
Друкований зошит: вправи 90,91, стор. 51

31.03.2022
Доброго ранку. Користуюсь моментом, поки є інтернет. 
Теми наших наступних уроків:
1. Домашнє читання
2. Повторення вивченого матеріалу.
Домашнє читання
Вправа 2, стор. 134-137 - прочитайте і перекладіть казку
Вправа 3, стор.137 - дайте відповіді на питання(усно)
Друкований зошит: вправи 88, 89, стор. 50

Пройдіть тестування після роботи з текстом

Завдання необхідно виконати до  10 квітня 20:00


Тест на повторення теми "Магазини"
Перед виконанням тесту повторіть назви магазинів.

Це теж по можливості до 10 квітня.






28.03.2022
Доброго ранку. Чекаю на зустріч з 9.30 до 10.00.
Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:

Завдання на новий тиждень (28.03-01.04)
Письмово:
1. Вправа 2, стор. 120 - виконати письмово (доберіть пари дієслів: форма минулого часу та початкова форма; запишіть утворені пари в зошит)
2. вправа 7, стор.122 - письмово:
    а) утворіть за зразком форми ступенів порівняння прикметників
        і запишіть у зошит
    b) прочитайте текст і розкрийте дужки, змінивши форми слів; 
              утворені форми запишіть у зошит
3. вправа 2, стор.130 - письмово доповнити речення потрібними словами
Усно:
4. вправа 1, стор. 123, 124 - прочитайте листи і дайте відповіді на запитання
             нові слова на стор. 124 запишіть з перекладом у словник
5. вправа 3, стор. 125 - прочитайте діалоги
6. вправа 4, стор.125, 126 - з даних фраз складіть діалоги, розмістивши
    фрази у потрібному порядку( можна позначити у підручнику олівцем)
7. вправи 3 і 4, стор.131 - усно (завдання b у вправі 4- письмово
                                                          shopping list - список покупок)










08.02.2022
Meals in Britain



2022. Вітаю з початком занять у новому році!
Навчання буде проходити у звичайному режимі.
Початок занять 17 січня о 8:30.

Розклад занять на другий семестр

    Понеділок                               Вівторок                                Середа               
1. математика                            1. зарубіжна літ.                    1. укр. мова
2. фізкультура                           2. географія                            2. математика
3. історія                                    3.укр. мова                             3. осн. здоров'я
4. укр. мова                               4. математика                         4. фізкультура
5. англ. мова                              5. біологія                               5. англ. мова
6. укр. література                      6. музика                                6. укр. література
7. додаткове заняття                 7. виховна                             7. додаткове заняття
    з англ. мови                               година                                   з укр. мови


   Четвер                                                  П'ятниця
 1,2. трудове навч.                             1. історія
  3. англ. мова                                     2. інформатика
  4. зарубіжна літ.                               3. укр. мова
  5. математика                                   4. малювання
  6. географія                                       5. біологія
                                                             6. фізкультура


До зустрічі в школі!             



Дистанційне навчання 2021
Увага!  Розклад занять
1 08.30 - 09.15
2 09.25 - 10.10
3 10.30 - 11.15
4 11.25 - 12.10
5 12.30 - 13.15
6 13.25 - 14.10

Будь ласка, вчасно приходьте на заняття, слідкуйте за інформацією вчителів. 

24.11.2021
Доброго ранку. Запрошую всіх на онлайн урок. 
Сьогодні будемо працювати з граматикою. 
На уроці потрібні: підручник, робочий зошит і ручка.
Початок уроку о 10.30
Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:

Завдання:
1) вправа 1, 2, стор.74 (усно)
2) вправа 3, стор.74-75(письмово, у зошиті)
3) вправа 4,5, стор.75(усно)
4) вправа 6, стор.76(письмово, у зошиті)




22.11.2021
Доброго ранку. Сьогодні тема уроку:"Спорт. Спортивні ігри"
Завдання:
Запишіть у зошити розповідь:

1. A lot of people like sport.                                          

2. People do sports to be strong, healthy and beautiful.

3. Sport helps us to keep fit and to meet new friends.

4. My favourite sport is …                                            

5. For this sport (game) I need …

6. I do (play / go) … 2 (3,4) times a week.             

7. It makes me healthy (strong, beautiful) and happy.

Речення 4-7 стосуються вас особисто. Тому вам потрібно доповнити їх інформацією про свій улюблений вид спорту(4), про необхідне для цього спорту обладнання(5), про те, як часто ви займаєтеся цим видом спорту(6). Слова в дужках дані для того, щоб ви обрали саме те слово, яке вам потрібне.

Це буде ваша розповідь, яку треба буде вчити і розказувати. 

Всі запитання, які у вас виникнуть, розберемо сьогодні, о 14.20.

Приєднуйтесь за посиланням:

https://meet.google.com/iyt-znrz-gab

До зустрічі.


18.11.2021
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно. Тема уроку:"Спорт у моєму житті"
Завдання:
Робочий зошит
1) виконайте вправу 44 на стор.26(кросворд)
2) вправа 46, стор.28
3) випишіть у словник нові слова на сторінках 69 і 70 підручника

Відпочиньте трохи від комп'ютера. Не забудьте вийти на вулицю і хоч годинку погратися на свіжому повітрі. Будьте здорові. До зустрічі.


17.11.2021
Доброго ранку. Запрошую всіх на онлайн урок.
Тема уроку:"Види спорту"
Початок уроку о 10.30
Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:

Завдання:
1) виписати у словники і вивчити слова на стор. 68
   athletics -  атлетика       event - подія            goal - ворота 
 goalkeeper -  воротар     match - матч            net -   сітка 
 race -  гонка, змагання   to kick - ударяти      to roll - котити
 to win a game - виграти гру     to lose a match - програти матч
2) виконати вправу 1, стор. 67-68(прочитати, перекласти
                                                  і дати відповіді на запитання)
3) виконати письмово вправи 2 і 3 на стор. 68





15.11.2021
Доброго ранку. Сьогодні працюєте  самостійно. Тема уроку:"Спорт"
Завдання:
1) вправа 1, стор.66(усно) - розподіліть види спорту в рамці на групи.
2) вправа 2, стор. 66 (письмово) - утворіть нові слова за допомогою даних суфіксів і запишіть ці слова у зошит за зразком
  Зверніть увагу! 
   Суфікс -er використовується, щоб від дієслова утворити іменник, що називає людину-спортсмена: swimmer, boxer, winner
    Суфікс -ing використовується, щоб від дієслова утворити іменник, що називає вид спорту: skiing, skating 
3) уважно прочитайте правило на сторінці 66 у рамці.
    Коли мова йде про заняття різними видами спорту, вживаємо такі дієслова:
    Go - коли назва виду спорту закінчується на -ing: go swimming, go skiing
    play - коли мова йде про спортивну гру: play football, play chess 
    do - коли мова йде про інші види спорту: do karate, do athletics
4) вправа 3, стор.67(письмово)

Увага! Для учнів, які не пройшли підсумкове тестування з попередньої теми.
Ви можете пройти тестування сьогодні,15 листопада, до 23.00 за посиланням:

Одна спроба, час для виконання тесту - 30 хвилин. Успіхів!

11.11.2021
Доброго ранку. Запрошую всіх на онлайн урок. Тема уроку:"Узагальнення вивченого матеріалу"
Початок уроку о 12.30
Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:


Завдання:
Пройдіть тестування за посиланням:

Тестування необхідно пройти до 23.00 11 листопада.

Виховна година.

Тема:"Безпечна дорога додому"

Перегляньте відео за посиланням:


10.11.2021
Доброго ранку. Запрошую всіх на онлайн урок.
Тема уроку:"Школи Британії"
Початок уроку о 10.30
Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:

Якщо не вдалося підключитися, самостійно перегляньте відео:

і виконайте завдання до нього:


Домашнє завдання:

Повторіть слова і граматику до теми (стор.48-65 підручника).




08.11.2021
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
Тема уроку:"Моє шкільне життя"
1) виконайте усно вправу 5 на стор.63-64 підручника
2) У робочому зошиті виконайте вправу 43 на стор. 25 (письмово!)
    Напишіть, які шкільні предмети для вас цікаві, а які нудні. Як би ви змінили нудні уроки, щоб вони стали цікавими?
  Скористайтеся словами і фразами у рамці.
3) Повторіть слова і граматику до теми (стор.48-65 підручника).

Увага! Учнів, які ще не здали розповідь про улюблений шкільний предмет, запрошую на онлайн урок.
Початок о 14.20. 
Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:




04.11.2021
Доброго ранку. Запрошую всіх на онлайн урок.
Тема уроку:"Розвиток грматичних навичок".
На уроці потрібні: підручник, робочий зошит і ручка.
Початок уроку о 12.30
Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:


Якщо не вдалося приєднатися, виконайте такі вправи:
1) вправа 5, стор.50 (за підручником)
2) вправа 42, стор.24 (робочий зошит; скласти речення за таблицею і записати)


03.11.2021
Доброго ранку. Запрошую всіх на онлайн урок.
Тема уроку:"Мій улюблений шкільний предмет"
На уроці потрібні: підручник, робочий зошит і ручка.
Хто ще не розповідав про улюблений шкільний предмет, будьте готові розказувати.
Початок уроку о 10.30. Не запізнюйтесь.
Щоб приєднатись, перейдіть за посиланням:


Домашнє завдання:
Виконайте завдання за посиланням:



01.11.2021
Доброго ранку. Від сьогодні працюємо дистанційно. Вся інформація буде тут. У понеділок працюєте самостійно, середа і четвер - онлайн уроки.
Сьогодні тема уроку:"Урок англійської мови".
1) Вчити нові слова(стор.61)
connect - з'єднувати,                    correct - правильний,   
international - міжнародний,   improve - покращувати, 
language - мова,                             prefer - надавати перевагу,
pronunciation - вимова,             skill - навичка, уміння,
opinion - думка
2) вправа 1, стор.61
    Прочитайте текст, заповніть пропуски словами з рамки над текстом, запишіть все в зошит.
3) вправа 4, стор. 62 (усно)
   Прочитайте, перекладіть і доберіть пару до кожної частини.
У середу, 3 листопада, буде онлайн урок. Слідкуйте за інформацією.

Сьогодні о 14.20 чекаю всіх на онлайн занятті. Слухаю ваші розповіді.
Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:


23.09.2021

Всім доброго ранку. Вітаю вас на своєму блозі. Ви вже знаєте, що від сьогодні працюємо дистанційно. Вся інформація буде тут. Всі уроки англійської мови будуть проходити онлайн. Всі посилання знаходите тут. Щойно відредактую наш курс на Google Classroom, посилання будуть з'являтися і там.
Сьогодні працюємо онлайн.
Тема уроку "Звичайна родина". На уроці вам потрібні: підручник, друкований зошит і зошит у лінійку. Не забудьте про ручку і олівець.
 Початок уроку о 12.30. Не запізнюйтесь. Щоб приєднатися, переходьте за посиланням:

Увага! За цим же посиланням о 14.20 почнеться виховна година. Часу у нас буде всього 20 хвилин. Обговоримо основні моменти дистанційного навчання. Будь ласка, приєднуйтеся вчасно. Часу мало, довго спілкуватися не зможемо. Мені треба бути на навчання онлайн о 15.00.


Увага! Онлайн уроки на 23.09

1 трудове навчання (дівчата) https://meet.google.com/apk-pjnz-xyy
     початок о 8.30

6 географія початок о13.25
https://us05web.zoom.us/j/4763572711?pwd=UUpHSjRqYXBQMWR2NFlKeGpwM09Odz09  Идентификатор конференции: 476 357 2711 Код доступа: T0Bs9Y (після літери Т нуль)  

27.09.2021
Доброго ранку. Сьогодні у нас трохи незвичайний графік. Спочатку працюєте самостійно.
Тема уроку "Риси характеру".
Підручник, стор.29: виписати нові слова у словники (переклад у словнику в кінці підручника), вивчити і писати
вправа 1, стор.28-29 (усно)
вправа 3, стор.30 (виписати слова з перекладом)
worried - занепокоєний;     kind - добрий;       selfish - егоїстичний;    boring - нудний;         helpful - корисний;              curious -цікавий,кумедний;                           patient - терплячий;        friendly - дружній;                clumsy - незграбний;                                        shy - сором'язливий;         romantic - романтичний;         lazy- лінивий;                                               serious - серйозний;        hard-working - працьовитий; calm - спокійний;brave - хоробрий;    rude - грубий;            polite - ввічливий;                        clever - розумний;                                     stupid - дурний;           naughty - неслухняний;                  interesting - цікавий.
 
А о 13.00 чекаю вас на онлайн уроці.
Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:
 
На уроці потрібні: підручник, друкований зошит і ручка.

29.09.2021
Доброго ранку. Запрошую всіх на онлайн урок. 
Тема уроку: "Зовнішність"
Для роботи на уроці потрібні: підручник, робочий зошит і ручка.
Початок уроку о 10.30
Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:

Хто не зміг приєднатися, виконайте такі завдання:
Підручник: вправа 4, стор.30
Робочий зошит: вправи 25-27, стор. 15,16

Виконайте завдання за посиланням:

30.09.2021
Доброго ранку. Сьогодні запрошую всіх на онлайн урок.
Тема уроку: "Стосунки в родині. Ступені порівняння прикметників та прислівників"
На уроці потрібні: підручник, робочий зошит і ручка.
Початок уроку о12.30
Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:

Якщо не вдалося приєднатися, працюєте самостійно.
стор.31 - уважно прочитайте правило
вправи1,2, стор.32 - письмово
Увага!
Після слів: to appear, to look, to feel, to notice, to smell, to taste, to sound вживають слово good.
Пам'ятайте про це, коли будете виконувати вправу 2.
Прочитайте уважно таблиці на стор.32,33 і виконайте вправу 4 на стор.33 письмово.
04.10.2021
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно. Тема уроку:" Моя сім'я".
1. Виконайте письмово вправу 6 на стор.34 підручника.Оберіть слово, яке найкраще підходить у кожне речення, і запишіть речення в зошит.
2. Вправа 1 на стор.34. Напишіть про свою сім'ю. Використайте зразок, даний у підручнику. Пишете у зошит. Щойно почнемо навчання в школі, зошити збираємо і твори перевіряю. 






































































































































































































Вітаю всіх на своєму блозі!

З 15 січня працюємо дистанційно. Вся необхідна інформація буде тут. 

На цій сторінці ви знайдете завдання з англійської мови, посилання на потрібні відео і запрошення на конференціїї. 

Буду рада зустрічам з вами. Будьте на зв'язку. До зустрічі!

18.01.2021
Всім доброго ранку. Вітаю з початком занять у новому семестрі і в новому році. Сподіваюсь на активну і продуктивну роботу.
 
Ви всі є учнями класу у Google Classroom. Отже, вся інформація і всі завдання для вас будуть у цьому класі.

Сьогодні завдання дублюю у блозі для тих, хто має труднощі з доступом до Google Classroom.

Було б добре, якби ви у коментарях написали, де вам зручніше працювати.

Повідомлення про конференції  будуть у Google Classroom.

Ми з вами вже почали тему “Їжа. Здорове харчування”. Отже, продовжуємо.

  1. сторінка 96.

             повторити слова до теми у рамці (vocabulary box)

  1. вправа 4, ст. 96

             уважно прочитати і перекласти короткі тексти

  1. вправа 5, ст.97

уважно прочитати і перекласти текст;

за таблицею під текстом скласти і записати в зошит 5 речень про Паолу і її звички у харчуванні. 

4. Пройдіть тестування з теми “Здорове харчування” на платформі “На урок”

Завдання необхідно виконати до  19 січня 20:00 

Код доступу 6857029

           Використайте цей код, відкривши посилання  join.naurok.ua
           20.01.2021
          Доброго ранку. Сьогодні тема уроку: "Злічувані і незлічувані іменники. Вживання how much i how many".
          Сьогодні працюємо в онлайн режимі. Запрошення на конференцію знайдете у Google Classroom.
          Для тих, хто не може вийти на конференцію:
            how much  вживається із незлічуваними іменниками
            how many вживається із злічуваними іменниками.
             how much також вживається у фразах із значенням "скільки це коштує?"
              How much milk do you want?
              How many stars can you see?
              How much does it cost?
    впр.2, стор.99 - виконати усно
     впр.1, стор.101, впр.2, стор.102 - читати і перекладати

    WB впр.63,64, стор.37,38 - виконати письмово
    слова на сторінці 98 ( vocabulary box) записати у словники з перекладом(словник у кінці підручника) і вчити.
    Для закріплення матеріалу перегляньте відео за посиланням:
           
              

            11.02.2021
        Доброго ранку. Продовжуємо працювати дистанційно. Сьогодні повторюємо минулий простий час, а також ступені порівняння прикметників.
Отже, у підручнику сторінки 206-207 ( параграф 2 - Past Simple Tense) і сторінка 199 (параграф 1). Уважно читаємо. Це все повторення вивченого раніше. 
   У зошитах виконуєте вправи: 2, стор.120, 7, стор. 122 - письмово
   У друкованому зошиті: вправи 81 і 82 на сторінці 47.
    Перегляньте відео за посиланнями.
    
 

    15.02.2021
    Доброго ранку. Продовжуємо тему "Shops ans Shopping".
    Сьогодні урок аудіювання. Згадайте слова, що називають предмети одягу:
    a skirt - спідниця,  a dress - сукня,    shoes - черевики,    earrings - сережки
    Прослухайте текст 2-3 рази і виконайте завдання. Щоб прослухати текст і 
    виконати завдання перейдіть за посиланням:            

     Після виконання завдання внизу сторінки натисніть Finish, напишіть свє повне ім'я у спеціальній рамці і натисніть Send. Ваша робота прийде на мою пошту.
        Після виконання цього завдання відкрийте підручник на сторінці 118.
        випишіть слова з вправи 1(а) і з рамки vocabulary box у словники. 
        Переклад знайдете у словнику в кінці підручника. Слова вивчити.
        У друкованому зошиті виконати вправу 78, на стор.46   
        У середу, 17 лютого, запланований онлайн урок. Посилання на урок 
         з'явиться 16.02, увечері. Слідкуйте за інформацією.           



29.03.2021
Доброго ранку. Сьогодні продовжуємо працювати над вивченням англійської граматики. Згадайте особливості будови питального речення.
1. - спеціальне питальне слово
2.- допоміжне дієслово
3.- підмет
4.- присудок
5.- інші члени речення
Where will we have a longer stop?
     1       2    3      4            5
Виконайте вправу 6 на стор.152. Побудуйте питальні речення до даних речень, починаючи з даного у дужках питального слова.
David will go to Turkey by ship. (How) - How will David go to Turkey?  
 Вправа 7 на стор. 153. Розкрийте дужки, записуючи дієслова у потрібній часовій формі - Present Perfect чи  Past Simple.
Щоб згадати правила вживання часів скористайтеся граматичним довідником у кінці підручника. Це параграфи 2 і 5 (стор. 206, 207 та 208)
Перегляньте також відео за посиланнями.
Письмові завдання виконуйте в робочих зошитах. Щойно повернемось до школи, я зберу зошити на перевірку.
У середу, 31 березня, зустрічаємося на уроці в Google Meet. Посилання буде згодом. До зустрічі. 

     31.03.2021
     Доброго ранку. Сьогодні продовжуємо говорити про подорожі.
     Запрошую вас на онлайн-урок. Початок об 11.30
     Хто не зміг приєднатися до уроку, працюєте самостійно.
стор.154 Vocabulary Box  виписати слова з перекладом у словники,
                                            вивчити, писати
впр.1, стор.153-154 (читати)
впр.2, стор.154 (прочитати, перекласти і прокоментувати: правда чи ні).
впр.4, стор.154-155 (усно)

1. Read. Say who went to another country: Ann or Dan.
Ann: I remember my first trip to my grandmother. We went there by car. It look us two hours to get there. I am the first grandchild of my family, so we try to visit her as often as possible. I always take some of my favourite books for a ride.
Dan: I enjoy travelling with my parents. They always plan our holidays very well. Two years ago I had my first trip abroad. We went to Egypt. It was my first trip by aeroplane, and I liked it a lot. The flight lasted for four hours. I watched TV and had a rest during the trip. We stayed in a lovely hotel. I rode a camel and dived with an aqualung. That was fantastic!
2. Answer the questions.
1. Who had the shortest journey?
2. Who regularly visits his / her relatives?
3. Who had a chance to relax while travelling?
4. Who usually takes some books for a ride?
5. Who visited a far away country?
6. Who liked diving with an aqualung?
3. Write a short story about the best trip you ever had. Use the questions given below to help you.
• Where did you go?
• Who did you go there with?
• What means of transport did you use?
• How long were you there?
• Did you like your trip or not? Why?
(Напишіть коротке повідомлення на зразок даних текстів)
Чекаю на ваші листи за адресою:
iliashiksvetlana@gmail.com
01.04.2021
 Доброго ранку. продовжуємо тему "Подорожі"
 Я чекаю на ваші листи. 
А сьогодні пропоную кілька завдань.
Завдання1.Виконуєте за посиланням:

https://www.liveworksheets.com/c?a=s&g=6-B&s=English&t=h72t679sp9x&mn=xz&m=d&sr=n&l=dt&i=fsfufu&r=zp&db=0

Після виконання завдання внизу сторінки натисніть Finish, напишіть свє повне ім'я у спеціальній рамці і натисніть Send. Ваша робота прийде на мою пошту.

Завдання 2. Кожна правильна відповідь -1 бал.
І. Read the definitions and guess the words.
1. A person who travels by any kinds of transport.          
2. A person who works on a ship. 
3. A bag for travelling.                                                       
4. A thing for moving bags around the airport. 
5. A place in the airport where you check the documents for travelling by plane. 
6. A woman who meets passengers in the plane.
ІІ. Complete the sentences with the words from the box.
    airhosterss      excited      check-in desk      airport     information desk      suitcase
1) We were afraid to miss the plane so we went to the airport  by taxi.    
2) I felt very __________ when I travelled by ship for the first time.   
3) If you want to know some information about the timetable of the trains, you should go to the _______________.
4) When I go to a trip, I put my things into a _____________.
5) An ___________ meets the passengers in a plane and shows them their seats. 
6) When you travel by plane you should show your ticket and documents at the ______________.
Зразок запису:  І 1) a passenger 2) ...
                          ІІ. 1) airport. 2) ...
Відповіді відправляємо на електронну пошту.

05.04.2021
Доброго ранку. Сьогодні завершуємо тему "Подорожі".
Чекаю на ваші листи на мою електронну адресу.
Повторіть вивчені слова і структури до теми і пройдіть тестування на платформі "На урок".
Тестування необхідно пройти до 7 квітня до 20.00.
Це ваша підсумкова робота з теми. (+ лист про подорож)

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1303429

07.04.2021
Доброго ранку. 
 Чекаю на результати тестування. Не відкладайте на довго. Необхідно пройти тестування до 20.00 сьогодні.
Запрошую всіх на онлайн-урок. Початок об 11.30. Необхідно мати підручник, робочий зошит і ручку, або олівець.
Перейдіть за посиланням:
Хто не зміг приєднатися до зустрічі, працюєте самостійно. 
Починаємо нову тему.
впр.1, стор.157(усно), впр.2, стор.158(усно)
впр.3,4, стор.158(письмово)
Робочий зошит: впр.103, 104, стор.57

08.04.2021
Доброго ранку. Сьогодні читаємо про Лондон.

впр.1, стор.160 (усно)
впр.2, стор.161-162 Читати і перекладати текст про Лондон, відповідати на питання - усно.
Робочий зошит (Work book) впр.105, стор.58

Пропоную переглянути відео про Лондон.
https://svetlanailiashik.blogspot.com/p/blog-page.html

12.04.2021
 Доброго ранку. Сподіваюсь, про Лондон вже прочитали і фільм подивились.
Нова можливість отримати гарні оцінки. Пройдіть тестування до 15 квітня 20.00. Можна зробити лише одну спробу. Перед тестуванням перегляньте ще раз текст і фільм.
Код доступу 3560645
Використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua



14.04.2021
Доброго ранку. Сьогодні говоримо про Лондон.
Запрошую на онлайн-урок. 
Початок об 11.30

Домашнє завдання:
стор.164 Vocabulary Box  виписати слова з перекладом у словники,
                                            вивчити, писати
впр.3, стор.163 (читати, перекладати)
впр.4, стор.164(усно)


15.04.2021
Доброго ранку. Сьогодні тема уроку "Лондон".
Ще раз читаєте текст вправи 2(b) на стор. 161-162
Складаєте розповідь про Лондон.
У розповідь берете два перші абзаци тексту.
Після цього речення: There are a lot of interesting places in London.
І назвіть кілька цікавих місць Лондона. Можна вибрати з тексту.
І будьте готові відповідати на питання про Лондон(вправа 2а, стор.161)
Розповіді буду слухати під час онлайн-уроку у середу, 21 квітня.

19.04.2021
Доброго ранку. Тема уроку"Київ". 
Завдання на сьогодні:
впр.5, стор.164-166 текст читати, перекладати
                                  завдання виконати письмово ( 1f, 2...)
впр.6, стор.167 (дати письмові відповіді на питання)
Нові слова (стор.164)
century - століття castle - замок                  capital - столиця  
cathedral - собор      sight - вид, вигляд          population - населення
tower - башта          historical - історичний a place of interest - цікаве місце
На 21 квітня запланована зустріч онлайн. Всіх чекаю з вивченою напам'ять розповіддю про Лондон.

21.04.2021
Доброго ранку. Запрошую на онлайн-урок. Тема "Лондон". Слухаємо розповіді.
Початок об 11.30. Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:
Домашнє завдання:
Пройдіть тестування за посиланням:


Термін виконання - 26 квітня (до 20.00)
22.04.2021
Доброго ранку. Запрошую на онлайн-урок. Тема "Лондон". Слухаємо розповіді.
Початок о 13.30. Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:
Домашнє завдання:
1) пройдіть тестування на платформі "На урок". Посилання знайдете у завданнях за 21 квітня
2) виконайте вправи106,107, 108 і 109 на стор. 59-60 друкованого зошита.
! Увага! Термін виконання тестування продовжувати не буду. Не зволікайте. Тестування пройти обов'язково всім.
26.04.2021
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
1) впр.3, стор.168 - читати і перекладати
2) впр.4, стор.169,170 - а) читати і перекладати, b) дати письмові відповіді на питання
3) стор.199-200 - повторити правила утворення ступенів порівняння прикметників та їх вживання у мовленні.

28.04.2021
Доброго ранку. Запрошую на урок англійської мови. 
Початок об 11.30. На уроці потрібні: підручник, робочий зошит і ручка або олівець.
Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:
Якщо не вдалося приєднатися, працюєте самостійно.
Тема уроку "Артикль з власними назвами"
стор.171 - вивчити правила
виконати вправи: 1, стор.172 (усно), 2, стор.172 (А -письмово, В - усно), 3, стор.173(А- письмово, В - усно)
Друкований зошит: впр.110, 111, стор.61
+ Артикль не вживається, якщо:
     1. гора одна (Hoverla)
      2. острів один (Great Britain)
     3. називаємо озеро (Lake Ontario)
29.04.2021
Доброго ранку всім.
 Сьогодні пропоную пройти тестування за темою "Артикль"
Виконуючи завдання, будьте уважні, не поспішайте. Спочатку уважно прочитайте правила в підручнику і виконайте письмові вправи.
Для виконання тестування перейдіть за посиланням:

 Тест можна виконати до 5 травня (20.00)

05.05.2021
Доброго ранку. Запрошую всіх на онлайн-урок.
Початок об 11.30. На уроці потрібно мати підручник, робочий зошит і руч ку або олівець.
Щоб приєднатися, перейдіть за посиланням:
Якщо не вдалося приєднатися, працюєте самостійно.
Завдання на сьогодні.
впр.1, стор.174 - дати відповіді на питання - усно.
впр.5, стор.176 - читати і перекладати
впр.6, стор.177(усно)
Друкований зошит:
впр.113, стор.62
        завдання а) - побудувати питання
        завдання b) - дати відповіді на питання.
І пройдіть нарешті тестування по темі "Артикль". Сьогодні останній день. Маєте часу до 20.00.
join.naurok.ua    Код: 4887744
Посилання можна знайти у завданнях попереднього уроку (29 квітня).

06.05.2021
Доброго ранку. Сьогодні працюєте самостійно.
1)
впр.1, стор.178 - письмово. Текст листівки перепишіть у зошит, вибравши 
                             потрібні слова з даних на вибір. Відправляти не потрібно!

2)
Відправити на електронну пошту         iliashiksvetlana@gmail.com
За зразком впр.1 напишіть власну листівку. Уявіть, що ви зараз у Лондоні, Парижі, Празі, чи у будь-якому іншому місті. Можна скористатися Інтернетом і здійснити віртуальну подорож. Текст листівки має бути коротким. 5-7 речень. Але має бути інформація про те, де ви є і ваші враження від побаченого. Зразок у вас є. Творіть.
Чекаю на ваші листівки до 10 травня (20.00).  






























Завдання на сьогодні.
вправа 1, стор.180 - письмово
вправа 2, стор.180 - письмово
                 а) весь діалог
                 b) вибираємо і складаємо будь-які 4 речення.
вправа 3, стор.181
                 - читати, перекладати
                 - підставити слова на місце пропусків
                 - короткий запис: 1) journey, 2) voyage, 3)...
Чекаю на виконані завдання до 14 травня (до 17.00) 
Бажаю успіхів.
13.05
Всім доброго вечора. я все ще чекаю на ваші листівки та інші роботи. Мені
 також цікаво, чи справді такий складний тест за темою "Артикль", що ви його так не хочете робити. Чи оцінки не треба?
  Час підводити підсумки. Сьогодні даю завдання на першу контрольну роботу. Я знаю, що зараз у вас завдань багато, особливо у тих, хто до цього часу себе жалів і не навантажував. Але контрольні роботи обов'язкові для всіх. Ви ж не хочете ще й улітку цим займатися? І я не хочу. Отже, працюємо.
 Reading Test
  Перед виконанням роботи уважно прочитайте текст вправи 3
  на сторінках 187-189 підручника. Краще 2-3 рази.
  Потім заходимо на платформу "На урок" і виконуємо завдання.
   У вас буде лише одна спроба, тож будьте уважні і не поспішайте.
   Час виконання роботи - 40 хвилин.
 Завдання необхідно виконати до  16 травня 20:00
Код доступу 568126

Використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
18.05
Всім доброго ранку. Дякую всім, хто пройшов тестування і надіслав мені листівку. Ви вже виконали дві семестрові контрольні роботи. Оцінки свої вже знаєте і маєте трохи часу на відпочинок від англійської мови. Найближчим часом підготую завдання з аудіювання. І тоді все.
Для тих, хто ще думає, листівки чекаю, термін виконання тестування продовжено до 20 травня. Більше продовжувати не буду. Це все. Отже, маєте ще шанс встигнути все виконати і отримати гарні оцінки.
Бажаю успіхів.

19.05
 Всім доброго вечора. Вже готове тестування з аудіювання.
 До цієї роботи необхідно підготуватися.
 1. Повторити слова до теми "Їжа" (до тексту1)
                                                 "Покупки, магазини"(до тексту2)
                                                 "Подорожі"(до текстів 3і4)
  2. Як бачите, текстів чотири. Вони невеликі і не страшні. Але потребують 
      уваги. Отже, беремо ручку і аркуш паперу і слухаємо тексти за 
      посиланням:
   https://www.youtube.com/watch?v=_TRrsH9dpCE
      Слухайте дуже уважно. Разів 2-3. Робіть всі необхідні записи. На відео
      ви будете бачити малюнки і речення. Більшість з них є у тестуванні.
      Під час виконання тестування у вас не буде можливості послухати ще
      раз. Отже, готуйтеся ретельно. Робіть нотатки.
 3. Переходьте до тестування.
     Завдання необхідно виконати до  23 травня 20:00
      Код доступу 9255884
Використайте цей код,  відкривши посилання
join.naurok.ua
    Маєте дві спроби. Будьте уважні, не відволікайтесь. Намагайтесь виконувати тестування в час, коли менше навантаження.
  Бажаю успіхів.
   21.05
    Всім добрий день. Вітаю всіх з успішним виконанням підсумкових робіт за другий семестр. Хто ще не все зробив- приєднуйтесь і виконуйте завдання. Терміни виконання тестувань продовжено. Для учнів, які досі не виконали контрольну роботу з письма (хто не написав і не надіслав листівок) вже готове тестування. Тестування пройти обов'язково для тих, хто не написав листівку. В іншому випадку будуть виставлені відповідні оцінки.

 Завдання необхідно виконати до  25 травня 19:00
Код доступу 5359996
Використайте цей код, відкривши посилання
join.naurok.ua
  Для тих, хто листівку надіслав і має оцінку за контрольну роботу з письма.
   Ви можете пройти це тестування за бажанням. Всі гарні результати будуть враховані. Це буде ще одна оцінка, яка може вплинути на вашу тематичну оцінку (остання тема), звичайно, на її покращення.
  Спроба лише одна. Час виконання: 45 хвилин. Доступна гра "Відповідності".
  Бажаю успіхів.
23.05
Увага! Термін виконання всіх підсумкових тестувань продовжено 
до 25 травня (19.00). Всі, хто ще не встиг пройти тестування, мають 
можливість це зробити. 

Немає коментарів:

Дописати коментар